Gå till innehåll

NLT - Trn, POKERFORUM.nu LIVE 2004.1, post-game!


liggat

Recommended Posts

Oh, trots att jag säkert åkte ut lite kvickt på en typ 116:e plats eller något i den stilen (två par med D5 räckte inte mot tvåpar D10 och inte heller toppar tio med A kicker mot AA... :| ) Så var det här en av mina possitivare erfarenheter av livepoker. Inget ont om Cash Games med sina vänner, men det här var ju iaf lite utmaning, kan vara bra med sådant också ibland ;)

 

Sen tänkte jag bara fråga ifall någon har en bra FTP server osm jag kan lägga upp lite film och bilder på från turneringen som jag filmade under senare delen av turneringen?

 

Freeman, antar att du är lite intresserad av det materialet också ifall du skulle klippa ihop en liten film? fångade någon all-in (ajaj, lite OT nu)

 

TACK för en bra turneringen, let's make it annual (eller ännu bättre, kör varje månad)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suverän turnering!!! Kommer var väl över 200 pers nästa gång som vill vara med.

 

flibber, bord 6 va med hörlurar?? mina AA där var typ enda handen som höll på hela dagen. Gick själv ut någonstans kring 60:e när jag va all-in med 99 mot 98 suited (färg på river).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OT-varning:

Förutom det stora nöjet att lira en sån har bra arrangerad tävling live, så fick det en rolig bieffekt också:

 

Min sambo brukar sucka högt när jag sätter mig och spelar poker på nätet eller läser pokerböcker och har aldrig tyckt att poker är nåt som man kan ens fördriva tiden med.

 

I lördags när jag kom hem efter turneringen så hade hon en tjejkompis på besök. Jag berättade lite hur det gick till på turneringen och tjejkompisen ville genast att jag skulle plocka fram lek och marker så vi kunde spela. Sambon suckade men var med i alla fall. Efter en timme så hade min sambo som aldrig spelat texas hold'em förut spelat av mig och hennes tjejkompis alla marker så hon tyckte det var skitkul!

 

-ska jag lägga marker nu?

-får jag lägga hur många jag vill?

-har jag kåk? men du har ju par i ess...

 

jag får nog ge henne en lektion eller två innan jag släpper ut henne i akvariet dock... 8)

 

Nu kan jag snart spela cashgames h2h varje dag! :D:D

 

Tack Ola för en GRYMT bra dag!!!

Jag kommer vara med i fler såna här turneringar framöver!

 

Trevlig midsommar på er alla!

 

//Telle

Gå inte All-in i morgon kväll med nubben bara. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kan jag snart spela cashgames h2h varje dag!

 

Jag vet två par som efter maten spelar en h2h-match om vem som skall ta hand om disken. Eller rättare sagt ett par, killen i det andra paret köpte snabbt en diskmaskin.

 

Men det är en lämplig sak att spela om - poker måste ju ha några insatser, annars är det värdelöst. Att diska är ibland värre än...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...