sturedenstore Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Har ett skolarbete som ajg helt och hållet hade glömt bort och skjutit upp allt för länge. Vi ska göra en hemsida. Jag har missat många av lektionerna och har ingen aning om hur det ska gå till.. Därfr letar jag efter någon som är duktig på detta som kanske vill tjäna sig en liten slant genom att slänga ihop en hemsida till mig Krav: Hemsidan ska vara gjort i Adobe Dreamweaver, photoshop. Ska handla om fotbollslaget Arsenal FC och innehålla info om laget, spelartrupp, samt extra fakta om Franchec Fabregas, Emmanuel Adebayor och Alexander Hleb. Sidan måste innehålla: Knappar gjorda i photoshop, en gif animering, och genvägar. Sida som uppfyller dessa kriterier belönas med $30 på pokerstars. Skriv här eller i pm om intresse finns! Citera
Snusarn Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Fel forum att erbjuda $30 för en 'välgjord hemsida'. $300 hade kanske gett dig bättre resultat. Citera
sturedenstore Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Fel forum att erbjuda $30 för en 'välgjord hemsida'. $300 hade kanske gett dig bättre resultat. Hehe jag har ingen aning om vad som är ett bra pris. Sen är det ju inte värsta hemsidan jag behöver, det är ett skolarbete. Någon som kan de här sakerna blir säkert klar på nolltid. Citera
gulapa Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 När jag köper in designers till mina sidor så kostar det 600:-/timme att anlita folk. Citera
sturedenstore Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 När jag köper in designers till mina sidor så kostar det 600:-/timme att anlita folk. Som sagt så är det ingen jättesida jag behöver utan något som funkar att visa upp i skolan. Om ingen nappar så är det inga problem men erbjudandet står. Citera
EmWi Postad 20 Januari , 2008 Rapport Postad 20 Januari , 2008 Hehe jag har ingen aning om vad som är ett bra pris. Sen är det ju inte värsta hemsidan jag behöver, det är ett skolarbete. Någon som kan de här sakerna blir säkert klar på nolltid. Ja.. Det tar ca 10min. Beroende på hur avancerat gif animation du skall ha.. Men ingen orkar väl göra ditt arbete för 30 dollar .. Orkar inte ens öppna dreamweaver för det heheheh Hit med 2000kr så får du sidan inatt:) Citera
sturedenstore Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2008 Ja.. Det tar ca 10min. Beroende på hur avancerat gif animation du skall ha.. Men ingen orkar väl göra ditt arbete för 30 dollar .. Orkar inte ens öppna dreamweaver för det heheheh Hit med 2000kr så får du sidan inatt:) Du är för sent ute Citera
avund Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 hade det inte vart for att jag sitter pa andra sidan jorden hade jag slangt ihop en MVG-sida at dig gratis bara for att jag gillar den har iden med att softa sig igenom skolan..... Citera
QuantumSatis Postad 23 Januari , 2008 Rapport Postad 23 Januari , 2008 hade det inte vart for att jag sitter pa andra sidan jorden hade jag slangt ihop en MVG-sida at dig gratis bara for att jag gillar den har iden med att softa sig igenom skolan..... Hahaha! Citera
sturedenstore Postad 23 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2008 hade det inte vart for att jag sitter pa andra sidan jorden hade jag slangt ihop en MVG-sida at dig gratis bara for att jag gillar den har iden med att softa sig igenom skolan..... hahaha klockrent Citera
heltoker Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 så de e så du lyckas få löpning+skola+poker att gå ihop tidsmässigt! Citera
oleby Postad 25 Januari , 2008 Rapport Postad 25 Januari , 2008 hade det inte vart for att jag sitter pa andra sidan jorden hade jag slangt ihop en MVG-sida at dig gratis bara for att jag gillar den har iden med att softa sig igenom skolan..... Citera
avund Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 nar jag gick pa gymnasiet var vi i princip en hel klass som softade oss igenom alla lektioner framfor datorn, mins med ett lende pa lapparna nar hela datorsalen lanade Q1 pa svenskan istallet for att renskriva noveller...... Citera
Spelgalen Postad 26 Januari , 2008 Rapport Postad 26 Januari , 2008 nar jag gick pa gymnasiet var vi i princip en hel klass som softade oss igenom alla lektioner framfor datorn, mins med ett lende pa lapparna nar hela datorsalen lanade Q1 pa svenskan istallet for att renskriva noveller...... ... och dina svenskakunskaper är därefter Citera
Recommended Posts