Gå till innehåll

Bugg på paradisepoker?


Rackad

Recommended Posts

Skönt att se att man inte är ensam ;)

 

Har liknande erfarenheter, dock har jag även haft lucky streaks, men mönstret är detsamma, jag har förlorat potter jag borde vinna på de mest makabra sätt. När jag haft flytperioder har jag istället vunnit potter jag inte borde haft en sportsmössa i oddsmässigt. I kombination med att jag undvikit allins dessa perioder har vinsterna regnat in...

 

Detta är ingen ironi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är förtjust i alla spelare som 'är riktigt bra på poker men plussar inte i längden pga ...'. Tänker på er varje ggn jag cashar ut och planerar hur jag ska spendera era pengar. Online poker dör ut! - glömm det, fiskar i massor överallt.

Rackad - om du är allvarlig med att du tror du har mer otur än de flesta så köp lite prgvara o för statistik. Du kommer att se efter ett tag att du inte har mer otur än andra, bara att du är en dålig spelare. gl, för det är enda sättet du kommer vinna på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAg går +-0 när det är jävligt. Plussar när det bara går kasst.

Anledningen är att jag spelar lowlimit vilket gör att jag stackar folk relativt lätt i lägen där de drar dött lr har säg 20%. Det är mkt överpar mot underpar och KK mot AJ osv och billiga floppar där Fi överskattar sin hand.

Folk blir lätt panikslagna så fort BB är en 7e del av ens stack och stackar med första A lr paret de får..

 

 

Om man har 7ggr bb BÖR man väl ställa med första A eller Par?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att se att man inte är ensam ;)

 

Har liknande erfarenheter, dock har jag även haft lucky streaks, men mönstret är detsamma, jag har förlorat potter jag borde vinna på de mest makabra sätt. När jag haft flytperioder har jag istället vunnit potter jag inte borde haft en sportsmössa i oddsmässigt. I kombination med att jag undvikit allins dessa perioder har vinsterna regnat in...

 

Detta är ingen ironi.

 

Detta va ju inte det jag prata om. Perioder då man inte vinner AIs har alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en sån dag då jag inte vann en enda AI. Loosa 14 av 14. Sånt händer bara mig. Det är ju matematiskt omöjligt(0,5^14=en chans på ett par tusen minst och detta händer ofta. Gnäller jag på något som händer alla ett par gånger i veckan?). När ska man vinna 14 av 14 eller 10 av 14, händer aldrig pga Robin Hood riggen vilket gör att det ej är rättvist trots allt.

Robin Hood riggen är ett faktum och måste bekämpas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte siterna som är riggade...

Medans jag läste detta ämne förlorade jag en tre vägs AI med KK vs AK och AJ

Konklusion: Om du läser detta ämne, då blir ditt "account" riggat

riggat? De hade väl minst 24% chans där.

Sluta gnäll om några badbeats här tack.

Vad jag reagerar på är att man aldrig är oslagbar när det gäller AIs lr iaf vinner 8av10 medan man ofta förlorar 9av10 AIs. Ska det inte jämna ut sig?

Tror det är Robin Hood riggen som slår till ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...