masterplan Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Bananer och ständiga pending bonusar. Förstår inte riktigt vad ni gnäller på. Att ge tillbaka till spelaren är väl vad Paradise gör bäst. Klienten är vad de gör sämst. Citera
_slipknot1_ Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Altså jag skickade PM dig för att jag inte fattar ditt resonerande. Intressant att du inte brydde dig om att svara. Jag gillar Paradise och det de har att erbjuda. Så enkelt är det. okej rätt säker på att jag svarade, då måste det blivit fel. Aja alla väljer som man vill. Jag vill bara att Paradise ska bli bättre lr snarare inte bli ännu sämre. Sedan Sportingbet bytte namn till Paradise har det gått utför, så är det. Citera
Odrike Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 okej rätt säker på att jag svarade, då måste det blivit fel. Aja alla väljer som man vill. Jag vill bara att Paradise ska bli bättre lr snarare inte bli ännu sämre. Sedan Sportingbet bytte namn till Paradise har det gått utför, så är det. Nej jag fick inget PM. Om det blev fel eller ej vet jag inte. Oavs så är det väldigt OT och väldigt osakligt. Jag vill inte tjafsa mer då jag tycker att det har blivit tillräckligt med negativ stämning här. Men jag håller helt klart med masterplan. Citera
Chefen77 Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Måste hålla med om att det är dålig info om bonusen. 200% upp till 500euro... kanon? Jobbakompisen kom idag till mig å sa: "Jag får 200% upp till 500euro på Paradise" Så jag svara: Nja du får det inte rakt av utan för varje 100FPP kommer dom betala ut lite åt gången. Sen ringde han nu ikväll å sa "det står inget om FPP för att få ut pengarna i mitt mail" Så jag lova att kolla upp det å jag hade rätt, vilket inte framkom i mailet han hade fått. Nu spelar han NL 0.12-0.25, STG 3-5euro, tuneringar 1-6euro i inköp vilket ger han mycket liten chans att clear ut 500euro? Jag tycker det iaf är bluff att det inte framkommer i mailet vad som i sin tur krävs för att få dom där 500euro Bonus som bonus? Jag sa iaf åt han att spela kvar där han gör å få 30% rakeback oavsätt hur mycket man rakar (självklar mer % om man är storfräsare) Citera
Odrike Postad 30 Januari , 2008 Rapport Postad 30 Januari , 2008 Ja jag måste hålla med om att om TAC saknas så är det inte så bra. Det behöver ju inte vara övertydligt men information om bonusen bör ju vara länkad i emailet. Kanske något som Paradise bör lägga mer fokus på? Jag har fått känslan av att information har saknats tidigare så det är kanske bra att peka på. Citera
ParadiseEric Postad 6 Februari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2008 Fortfarande gott om tid kvar för er som vill använda denna bonus! Mvh ParadiseEric Citera
Recommended Posts