Gå till innehåll

Många spelare?


J011e

Recommended Posts

Lirar just nu på unibet, men där är det sjukt lite spelare. Spelar Sit & Go på låga nivåer, men det tar som ninst 5 min och som mest nästan en halvtimme för att fylla ett bord ibland.

 

Så min fråga, vilken sajt har mest spelare? ( Så man slipper få skägg inför varje sit&go turnering! =) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle ta en av sida på ongame nätverket, tror towergaming med deras bonus skulle vara bra för dig.

 

Stars och Full Tilt

 

Funderar på om bonusar och RB ger så mycket till lägre sng:er?

 

Jag skulle valt sidor UTAN rb då motståndet brukar vara enklare ...som everest eller Party Poker. (dom har väll bonusar med så...)

 

EDIT: vet inget om olika siters sng-spelare utan detta är bara en gissning, och borde finnas endel fart på spelet där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om bonusar och RB ger så mycket till lägre sng:er?

 

Jag skulle valt sidor UTAN rb då motståndet brukar vara enklare ...som everest eller Party Poker. (dom har väll bonusar med så...)

 

EDIT: vet inget om olika siters sng-spelare utan detta är bara en gissning, och borde finnas endel fart på spelet där...

 

Everest har otroligt dåliga spelare, men personligen gillar jag inte sidan för SNGs, då det är en VÄLDIGT långsam struktur vilket gör att jag hinner spela 3 turneringar på exempelvis Betfair på samma tid som EN på Everest...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...