J011e Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Lirar just nu på unibet, men där är det sjukt lite spelare. Spelar Sit & Go på låga nivåer, men det tar som ninst 5 min och som mest nästan en halvtimme för att fylla ett bord ibland. Så min fråga, vilken sajt har mest spelare? ( Så man slipper få skägg inför varje sit&go turnering! =) ) Citera
Sp1int3r Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Skulle ta en av sida på ongame nätverket, tror towergaming med deras bonus skulle vara bra för dig. Citera
Akumila Postad 16 Januari , 2008 Rapport Postad 16 Januari , 2008 Kolla här: http://www.pokerscout.com/ Unibet ligger inom Microgaming-nätverket (väl?), som är nr 12 på listan. Alla de 5 största borde vara tillräckligt stora för att man inte ska behöva vänta alltför länge. Citera
J011e Postad 17 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2008 OK, tack för svaren! Citera
LuckyStar5.1 Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Skulle ta en av sida på ongame nätverket, tror towergaming med deras bonus skulle vara bra för dig. Stars och Full Tilt Funderar på om bonusar och RB ger så mycket till lägre sng:er? Jag skulle valt sidor UTAN rb då motståndet brukar vara enklare ...som everest eller Party Poker. (dom har väll bonusar med så...) EDIT: vet inget om olika siters sng-spelare utan detta är bara en gissning, och borde finnas endel fart på spelet där... Citera
Nelly Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 På stars får man ibland ligga i för att komma med på de låga nivåerna SnG Citera
Staffas Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 jag har spelat lite pa stars, och det startar typ 5 sng per minut pa nivaerna upp till $5, du far vara snabb nar du reggar dig dock, sikta alltid pa den som har minst registrerade spelare eller vanta pa att en ny skall komma upp. Citera
J011e Postad 18 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2008 Funderar på Mansion Poker, dom tillhör ju OnGame-nätverket. Dessutom har dom en bonus på upp till 500$. Fast det kanske tar för lång tid att uppfylla omsättningskraven på en sån stor bonus? Citera
Illvillja Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 Funderar på om bonusar och RB ger så mycket till lägre sng:er? Jag skulle valt sidor UTAN rb då motståndet brukar vara enklare ...som everest eller Party Poker. (dom har väll bonusar med så...) EDIT: vet inget om olika siters sng-spelare utan detta är bara en gissning, och borde finnas endel fart på spelet där... Everest har otroligt dåliga spelare, men personligen gillar jag inte sidan för SNGs, då det är en VÄLDIGT långsam struktur vilket gör att jag hinner spela 3 turneringar på exempelvis Betfair på samma tid som EN på Everest... Citera
LuckyStar5.1 Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 Everest har otroligt dåliga spelare, men personligen gillar jag inte sidan för SNGs, då det är en VÄLDIGT långsam struktur vilket gör att jag hinner spela 3 turneringar på exempelvis Betfair på samma tid som EN på Everest... Men måste vara ev+ endå ...bara att spela dubbelt så många sng:s? Citera
Recommended Posts