mr-flow Postad 14 Januari , 2008 Rapport Postad 14 Januari , 2008 Jag undrar om det finns någon grej som man kan stoppa in i sin router så att den skickar ut signaler till en reciever som man har i sin bärbara så att man slipper köpa helt ny router och WLAN-nätverkskort till stationära. Om inte annat kanske det kan vara något att tjäna en liten slant på ? Fast det är väl lite sent när nästan ingen har fast nätverk längre.. Försökte googla runt lite men vet inte riktigt vad jag ska söka på Citera
AdslVerbe Postad 14 Januari , 2008 Rapport Postad 14 Januari , 2008 Finns inget... Aldrig vad jag har hört. Tror dock inte du behöver nytt kort till datorn. Citera
mr-flow Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2008 Ville bara se om någon vet något idag. Citera
popquee Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 du menar som att förlänga din routers räckvidd? om det är som jag skriver ovan så finns det. Citera
mr-flow Postad 15 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2008 Nej jag menade som att man stoppar i någon grej i en vanlig router så att den skickar ut trådlösa signaler till en mottagare i en dator.. Citera
brainslicer Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Nej jag menade som att man stoppar i någon grej i en vanlig router så att den skickar ut trådlösa signaler till en mottagare i en dator.. du har en router med endast kabel nu då? det troligaste är väl nog att du får skaffa router som både har trådlöst o kabel Citera
Recommended Posts