Smiths Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Efter att ha kommit hem från Kina för några dagar sen verkar det nu som att det bär av till Goa om ett par veckor. Håller just nu på att kolla upp boende och vill ju gärna ha till gång till internet, helst på rummet. Har kollat de hotellsidor jag känner till utan vidare resultat. Någon som vart där och kanske kan tipsa? Priset är väl förhandlingsbart, men helst inte över 1k/natt. Tacksam för svar. Citera
knallpacko Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Ska det vara nödvändigt att betala 1k/natt för ett hotellrum i Indien? Citera
KinkyOtto Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 låter lite onödigt dyrt att betala så mycket, som sagt Citera
QuantumSatis Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Han syftar naturligtvis inte på kronor eller dollar, utan på baht. Citera
KinkyOtto Postad 13 Januari , 2008 Rapport Postad 13 Januari , 2008 Han syftar naturligtvis inte på kronor eller dollar, utan på baht. okej då blir det väll runt 200 kr lite skillnad he he Citera
Smiths Postad 13 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2008 Baht syftar jag naturligtvis inte på eftersom de använder rupee i Indien. Kollade på lite olika sidor och då låg många schyssta hotell på 1500-4000 kr/natt. Jag hittade dock inget med internet. Fortfarande ingen som har tips? Citera
Recommended Posts