Gå till innehåll

Därför HATAR jag B2B


Djens

Recommended Posts

Tillåt mig att förtydliga.

Ja, som läses ovan, här ska vi klaga på varför vi hatar de absolut mest riggade helvetessajterna på den här planeten.

Det ser mer ut som att man ska skriva varför man hatar b2b-tråden. :P

 

Varför vara redundant och skriva att det är en tråd man skriver i? Och om det är VI som ska hata, varför skriver du inte det i rubriken istället? :P

 

"Därför HATAR vi b2b" <--- AWESOME!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, som läses ovan, här ska vi klaga på varför vi hatar de absolut mest riggade helvetessajterna på den här planeten.

 

Jag hatar b2b för att:

Det är det absolut mest riggade helvetesnätverket på den här planeten.

Det är inte riggat på B2B, de har det sämsta spelarna på hela nätet därav många äckliga badbeats.

Jag tycker B2B är en guldgruva

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol...jepp, det suger att spelarna är dåliga, nån som kan tipsa om en site där spelarna är bra så ska jag fytta över mina pengar dit:lol:

 

håller faktist med om att B2B är/har varit en guldgruva, har vunnit som mest där, i antal inköp sett. Förra julen vann jag 25 inköp på 7 dar på 1/2, tyckte att spelarna var riktigt weak/tighta och fullt av shortstacks som ställde in så fort de fick A X på handen.

Dock så vågar jag inte spela HU där längre, efter att ha blivit helt sjukt jävla utdragen. funderar på att sätta in lite cash där å köra 6 max igen...nån som vill berätta hur 1/2 2/4 gejmsen ser ut? samma kvalla som förra julen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte riggat på B2B, de har det sämsta spelarna på hela nätet därav många äckliga badbeats.

Jag tycker B2B är en guldgruva

 

det är för du har aktier i 24hpoker, sanningen är att b2b är det tightaste tråkigaste nätverk som finns.. 15-20%VP vs 30-40% på ett annat nätverk

kolla i PT själv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...