MickeG Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Undrar hur ni gör för att bedömma FIs starthänder. När jag använde Pokeroffice var det ganska enkelt under spelets gång kolla i livetrackern vilken range FI har. Nu kör jag pokertracker samt pokeracehud, går visserligen att gå in PT och analysera spelare. Tycker det går slött för att göra under spelets gång (söka i databasen). Gör ni det på något enklare sätt? Bäst vore om man snabbt kunde göra pokerstove beräkningar utifrån FI:s range någorlunda "automatiserat". Något tips ? Kanske finns någon tråd om detta (hittade inte). Citera
QuantumSatis Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Vpip och pfr säger ju ganska mycket om deras range, men jag kanske missuppfattar din fråga. Vad var det du kunde se i pokeroffice? Att skriva reads på spelaren är också ett utmärkt sätt för att få en ännu tydligare bild av hur han spelar. Citera
Recommended Posts