IRLsucks Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Hej Jag spelar för närvarande NL600$ på Ipoker. Ibland är dock 9/10 spelare grinders och då finns det givetvis ingen anledning att spela där, vilket är väldigt frustrerande när man kokat kaffe och taggat för en lång pokernatt. Jag behöver en ny sida för NL600$ med bra action dygnet runt? Finns det någon sådan? Snälla hjälp, vart finns fisken? Tack på förhand Citera
IRLsucks Postad 10 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2008 Skattefria pokerrum BambaPoker Best Poker Bet365 Betsson Betway.com Empire Poker Eurobet Expekt.com Unibet Multipoker Ladbrokes Poker Pokerchamps Pacific Poker Parbet Party Poker Playit The Gaming Club det är alltså här man måste välja? Eller kan man spela på t.ex pokerstars? Citera
Arnan Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Skattefria pokerrum BambaPoker Best Poker Bet365 Betsson Betway.com Empire Poker Eurobet Expekt.com Unibet Multipoker Ladbrokes Poker Pokerchamps Pacific Poker Parbet Party Poker Playit The Gaming Club det är alltså här man måste välja? Eller kan man spela på t.ex pokerstars? P-stars är att föredrar dock inte skattefritt men man har ju inte åkt dit än såå att bara sätt igång Citera
IRLsucks Postad 10 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2008 P-stars är att föredrar dock inte skattefritt men man har ju inte åkt dit än såå att bara sätt igång Är det fisk där? Citera
Dead-Inside Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Är det fisk där? Hört att dom är påväg att flytta dit. Citera
ekelund_ Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Jag undrar också var det finns bättre värde (lirar på prima), men man får väl ta reda på det själv. Tror ingen vill dela med sig av fisken till alla andra grinders Citera
xlars Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Ongame verkar rätt fiskigt, heljobbig klient dock. Citera
QuantumSatis Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Hört att dom är påväg att flytta dit. lol! Hört hur, var, när? Då kanske du också vet varifrån de ska "flytta"? Citera
Aike Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Hej Jag spelar för närvarande NL600$ på Ipoker. Ibland är dock 9/10 spelare grinders och då finns det givetvis ingen anledning att spela där, vilket är väldigt frustrerande när man kokat kaffe och taggat för en lång pokernatt. Jag behöver en ny sida för NL600$ med bra action dygnet runt? Finns det någon sådan? Snälla hjälp, vart finns fisken? Tack på förhand Bodog kan vara ett alternativ. Inte lika löst som det var före Neteller drog sig ur den amerikanska marknaden. Fördelar: Kan vara löst spel Mest amerikaner som spelar där nattetid och tidig morgon svensk tid. Få grinders, eftersom ingen rakeback eller multitable funktion (bara tre bord) Nackdelar Inte alltid supertrafik Inte skattefritt Citera
IRLsucks Postad 10 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2008 Någon som vet hur det ser ut på Party Poker? Citera
VaNiaL Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Party är överlag många bra grinders på, motståndet är relativt tufft! Citera
Recommended Posts