CrazyManPete Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 BRAG * Den på forumet som var yngst när han förlora oskulden. Garanterat. * Spöat Sveriges snyggaste kvinnliga pokerprofil i heads up. * Gått vinnande ur livegame med CDS * Vunnit 8 mtts på Svenska Spel * Blivit utslagen av William Thorssons farsa i stor liveturnering. * Får stånd när jag drar 2-outare eller värre. * Är helt gul. Citera
Bodinarn Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag var jägare i lumpen och därmed stenhård;-) Citera
AnteSvante Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 sluta med pokern trots <1mill plus, och kunnat motivera mig att börja jobba Legat med över 50 och nu förlovat mig med en som är överlägsen alla dem tillsammans (dessutom oskuld bör tilläggas) Eh, hur fan såg de andra 50 ut??? P.S: Citera
Weedobooty Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Alla rätt på morseprovet på mönstringen Har ett endollars-chips från nästan varenda pokerrum i Las Vegas (och har spelat på varenda). Citera
vincentblack Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag har sett Stefan Sauk´s Penis! Citera
knallpacko Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag fick J-O Waldners autograf 1980, då var han 15 år, (jag var yngre). Jag har spelat mot J-O Waldner. Citera
carlehboy Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Legat med över 50 och nu förlovat mig med en som är överlägsen alla dem tillsammans (dessutom oskuld bör tilläggas) de andra 49 var riktiga "kap" eller betalbrudar som multitablade dig? Citera
tarmac Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 *Har stuckit ner mina fingrar i halsen på min egen bror (Han hade druckit ur min 70%:iga Koskenkorva, o var sjukligt redlös) *Fått en pistol tryckt mot huvudet o sagt "Fy fan va barnslig du är, bög" *Ofrivilligt käkat en puck, som ÅSKÅDARE i en hockeymatch *Fick enbart 8:or på mönstringen, men slapp ändå lumpen. *Kört en slottermaskin över en älg (olycka givetvis) *Förmodligen den enda i landet som frivilligt kört in i ett träd för att se hur whiplash känns =) (dock åstadkom jag inget annat än en bruten fot) *Tryckt upp en 1.5L colaflaska i en väääääldigt fin tjej =) *Blivit headbuttad av Lars Ulrich (Metallica) (dock var det en olycka) *Bröt 3 fingrar på mig själv när jag hade migrän en gång, för o frigöra endorfin, istället för o ta tabletter (Att sen fingrarna gjorde mer ont än skallen, är oväsentligt) O till sist, min superbrag! *Förlorat med KK mot AJ o sämre, 14 inköp i rad Citera
Kape Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 *Kört en slottermaskin över en älg (olycka givetvis) Det känns som om vi andra kan lägga av nu... Citera
MrDon7an Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 * Haft sex med ena tjejen i A-Teens, (Bör tilläggas att hon heter Marie) * Blivit påkommen av chefen när jag hade sex med min arbetskamrat på mitt kontor, dagen därefter var det ombytta roller, (Jag på hennes kontor) * Kört ifrån snuten med bilen när jag var kraftigt alkoholpåverkad, visserligen körde jag bara ca 1km med 2 bilar bakom mig med blåljus innan jag gjorde en kraftig vänster sväng och sprang..Men men Får skylla sig själv om man sätter sig i en polares bil som man vet lyst.. *Lyckas alltid ! Over and out! Citera
LuckyStar5.1 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 # Hånglat med Cardigans Nina # Festat och spelat gitarr med Stefan Sundström # Marilyn Manson har spottat på mej Citera
bigdwarf Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Legat me 100 men siktar HÖÖÖÖÖGRE! Citera
Tottyville Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 *Har stuckit ner mina fingrar i halsen på min egen bror (Han hade druckit ur min 70%:iga Koskenkorva, o var sjukligt redlös)*Fått en pistol tryckt mot huvudet o sagt "Fy fan va barnslig du är, bög" *Ofrivilligt käkat en puck, som ÅSKÅDARE i en hockeymatch *Fick enbart 8:or på mönstringen, men slapp ändå lumpen. *Kört en slottermaskin över en älg (olycka givetvis) *Förmodligen den enda i landet som frivilligt kört in i ett träd för att se hur whiplash känns =) (dock åstadkom jag inget annat än en bruten fot) *Tryckt upp en 1.5L colaflaska i en väääääldigt fin tjej =) *Blivit headbuttad av Lars Ulrich (Metallica) (dock var det en olycka) *Bröt 3 fingrar på mig själv när jag hade migrän en gång, för o frigöra endorfin, istället för o ta tabletter (Att sen fingrarna gjorde mer ont än skallen, är oväsentligt) O till sist, min superbrag! *Förlorat med KK mot AJ o sämre, 14 inköp i rad Wtf. Du verkar ju helt slut i huvudet! Sjukaste historierna jag läst. Den med fingrarna, hur tänkte du då, visserligen skriver du det... men hur tänkte du? Whiplashen... mkay. Dock har jag käkat fler än 4 puckar på en kväll, inte så ballt. Där e du slagen... Citera
Hemdhes Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 *Har stuckit ner mina fingrar i halsen på min egen bror (Han hade druckit ur min 70%:iga Koskenkorva, o var sjukligt redlös)*Fått en pistol tryckt mot huvudet o sagt "Fy fan va barnslig du är, bög" *Ofrivilligt käkat en puck, som ÅSKÅDARE i en hockeymatch *Fick enbart 8:or på mönstringen, men slapp ändå lumpen. *Kört en slottermaskin över en älg (olycka givetvis) *Förmodligen den enda i landet som frivilligt kört in i ett träd för att se hur whiplash känns =) (dock åstadkom jag inget annat än en bruten fot) *Tryckt upp en 1.5L colaflaska i en väääääldigt fin tjej =) *Blivit headbuttad av Lars Ulrich (Metallica) (dock var det en olycka) *Bröt 3 fingrar på mig själv när jag hade migrän en gång, för o frigöra endorfin, istället för o ta tabletter (Att sen fingrarna gjorde mer ont än skallen, är oväsentligt) O till sist, min superbrag! *Förlorat med KK mot AJ o sämre, 14 inköp i rad Hehe fruktansvärt bra Citera
Tottyville Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 sluta med pokern trots <1mill plus, och kunnat motivera mig att börja jobba Legat med över 50 och nu förlovat mig med en som är överlägsen alla dem tillsammans (dessutom oskuld bör tilläggas) Varför slutade du med pokern? "Legat med över 50"? I mina kretsar är det snarare standard än något man skryter om, jag ligger på 35-40 och har legat tror jag minst i vårt kompisgäng. 4 av dem var inte speciellt snygga, resten var heta. Snyggt dock att förlova dig med en oskuld, hur gammal är du resp. hon? Fan va larvigt inlägg det här är, men det e ju skryttråden så då är det okej. Citera
skalle88 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 * Blivit påkommen av chefen när jag hade sex med min arbetskamrat på mitt kontor, dagen därefter var det ombytta roller, (Jag på hans kontor) Over and out! fyp;) Citera
Hemdhes Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Eh, hur fan såg de andra 50 ut??? P.S: Du har helt klart en poäng=).. Men mäktar man med bla 7 st på tre dagar i bulgarien förstår man ju att ett och annat monster slinker med Citera
Hemdhes Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 I en skryttråd är alla inlägg mer eller mindre larviga. Framförallt kände jag att jag tänkte för mycket på pokern och märkte hur humöret påverkades. Hälsan tog också mycket stryk. Men framförallt kände jag att utbildningen började bli gammal och om man skulle få nått jobb var det dags. Högkonjunktur nu med så om några år kan det bli tufft att komma in utan erfarenhet. 25 år är hon och jag Citera
Bimpi Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Legat med över 50 och nu förlovat mig med en som är överlägsen alla dem tillsammans (dessutom oskuld bör tilläggas) Jävligt kass i sängen eller? Eftersom ingen av de 50 första verkar vilja haft kvar dig, sen krävdes det en oskuld som inte visste bättre för att hon skulle stanna kvar. Citera
sturedenstore Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Varit i Marat Safins hotellbadrum samtidigt som Robin Söderling rakade hans huvud! Citera
Hemdhes Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 edit..dubbelpost..mobil o internet går inte ihop Citera
tågrånarn Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 nobbat natasha peyre med kommentaren "jag har inte tid jag ska pissa nu" (för att sen haffa betydligt bättre kap) självlärd i att förflytta och ignorera smärta sådär som mukarna gör fått den högsta morfin-behandlingen US i linköping givit (inte direkt min bästa drogupplevelse :-/..) Citera
Broccoli Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 självlärd i att förflytta och ignorera smärta sådär som mukarna gör fått den högsta morfin-behandlingen US i linköping givit (inte direkt min bästa drogupplevelse :-/..) Kunde du inte bara sagt åt dem att du skulle köra ditt munk-trick istället? Citera
tågrånarn Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Kunde du inte bara sagt åt dem att du skulle köra ditt munk-trick istället? lärde mej det i samband med detta iofs, fast iofs kanske kan vara lite svårt att parera smärta som är så grov att den hämmar andning och syn trots nära överdos morfin,, vi får helt enkelt forska i detta Citera
AnteSvante Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Du har helt klart en poäng=).. Men mäktar man med bla 7 st på tre dagar i bulgarien förstår man ju att ett och annat monster slinker med Huvva! Blev en kall kår längs ryggraden:-) Klart man har gjort ett och annat misstag,men inget "monster" so far:lol: Citera
Recommended Posts