TotalFarsa Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Rekommenderar American Horror Story. Den är skitkass. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Jag och några polare funderar lite löst på att flytta utomlands efter nyår nån gång, men vi vet inte riktigt vart bara. Sååå, help us out ST - varför ska vi välja Sydafrika? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Han har fått frågan förr, och jag är rätt säker på att svaret då var "brudar, maja, låg hyra och dyrt internet, men allt utom Kapstaden suger". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Han har fått frågan förr, och jag är rätt säker på att svaret då var "brudar, maja, låg hyra och dyrt internet, men allt utom Kapstaden suger". yepp... plus otrolig natur, riktigt sköna människor, samt en exotisk upplevelse. Om ni gillar att surfa är Port Elisabeth kanske att föredra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 "Let's Dance" i Argentina är aningen vildare än vår egen version. http://www.mediesverige.se/tag/cinthia-fernandez-strips-on-dancing-2011/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Verkar som Big Brother-Sanna har hoppat av Älvsborgsbron i Göteborg och hamnat i koma. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 6 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 "Let's Dance" i Argentina är aningen vildare än vår egen version. http://www.mediesverige.se/tag/cinthia-fernandez-strips-on-dancing-2011/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 8 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2011 Finska BB dito? http://www.dailymotion.com/video/xl0xe2_janican-tyylikas-streptease-show-osa-2_shortfilms http://www.bigbrother.fi/asukkaat.shtml/1376840/janica Edit, vildare alltså,,, Har iofs nästan 0 koll på allt BB. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 8 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2011 Tydligen så verkar Argentinska Let's Dance helt släppt tanken på att ha med något annat än fejkat drama och snygga tjejer som dansar av sig kläderna. Fokuserar på kärnkompetensen sas. http://austinmiushi.blogspot.com/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 När ska det diskuteras Breaking Bad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 När ska det diskuteras Breaking Bad? om sisådär 15 minuter Såg halva idag men hann inte se färdigt den. Utan att spoila känns hela säsongen som att nån kommer att bli riktigt hårt fuckad... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hestarion Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 avsnittet vart epic Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Den 21-25 oktober blir det avfärd till Milano och världens största restaurangmässa, HOST. Jag åker med brorsan och 2 polare. Vi ankommer till Milano på fredag kväll, tar en titt över stan (som ska vara rätt tråkig enligt uppgift). På lördag ska vi ta hyrbilen till HOST och spendera ett par timmar där max. Vi ska i princip enbart besöka den kinesiska hörnan, kolla på kvalitéen på maskinerna de har ställt fram och skaffa kontaktuppgifter. Sedan bär det av mot franska rivieran/Monte Carlo i bilen och åka runt o glassa i några dagar tills flyget hem från Bologna. Kommer o bli riktigt nice. 29 okt blir det stor födelsedagsparty/Halloween party. Vi kommer att bli runt 60 pers, öppen bar, och full maskeradoutfits. Jag har redan eggat tjejerna till att ha en tävling om vem av dem som klär sig sexigast. Jag tänkte först nära mina transvestitdrömmar genom att dyka upp som zombie-slampa. Jag har ju under tidigare år visat mig passa bra klädd som en kvinna. Men det lutar åt att jag och Talito kör par genom att se ut som en av de här snygga pojkarna. Kommer att bli riktigt jävla hårt supande i vart fall. Förslag, som inte är alltför avancerade, välkomnas då beslutet inte är fattat än. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Klä ut dig till dopplereffekten. Niijjjuuuuuuuuuum!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2011 Härlig säsongsavslutning på en härlig säsong av Breaking Bad. Kan inte erinra mig en säsong av någon annan serie som varit så här stark. Det var iofs ganska lätt att räkna ut slutklämman rätt tidigt i avsnittet, och även slutscenen räknade jag ut så fort Jessie nämnde blomman... men det förtar inte det faktum att det var riktigt bra. Man undrar ju vad sista säsongen ska gå ut på. Måhända att DEA börjar närma sig och det handlar om hur Walt ska hantera det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hestarion Postad 11 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2011 Härlig säsongsavslutning på en härlig säsong av Breaking Bad. Kan inte erinra mig en säsong av någon annan serie som varit så här stark. Det var iofs ganska lätt att räkna ut slutklämman rätt tidigt i avsnittet, och även slutscenen räknade jag ut så fort Jessie nämnde blomman... men det förtar inte det faktum att det var riktigt bra. Man undrar ju vad sista säsongen ska gå ut på. Måhända att DEA börjar närma sig och det handlar om hur Walt ska hantera det. Helt klart en serie som håller klass även fast det börjar närma sig slutet. Enligt mig dör de flesta ut innan 4:e säsongen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 S I C K Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 härligt när trailerparks tar hissen upp till ABSOLUTA toppskiktet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 härligt när trailerparks tar hissen upp till ABSOLUTA toppskiktet! lolade irl wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 hahaha italienarna är inte snälla mot Jersey Shore-gänget. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Jag och Talito funderar på att göra gemensam sak till maskeraden i följande outfits: http://www.yandy.com/Sexy-Wolf-Costume.php http://www.yandy.com/Sexy-Panda-Costume.php Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 Kelsey Grammer (Frasier) är med i en ny serie, "Boss". Piloten var riktigt bra. Ser lovande ut. http://popwatch.ew.com/2011/10/14/kelsey-grammer-boss-react/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2011 Yeeeeeeeyyyy (lång väntan men ändå...) Sobelcraig: We loved 'Sherlock' on PBS last year. When is it coming back? Mo says: 'Sherlock' will return May 6, according to a Masterpiece spokeswoman, and it will consist of three new installments written by 'Doctor Who' head honcho Steven Moffat and fellow 'Sherlock' executive producer Mark Gatiss. The sprightly adaptation will again star Benedict Cumberbatch and Martin Freeman. I'm very much looking forward to it -- the first season was a blast. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Kikar in årets upplaga av Big Brother UK... hahaha vilka karaktärer... Man älskar ett gäng av dem direkt. Svenska versionen suger apa i jämförelse. Favoriten, i början, är nog flummen Mark och strippan Rebeckah. Även Anton har swagger och gillade hur han klär sig. Brotterskan Faye har en killer body. Jay, tatuerade biffen, rörmokare, personlig tränare, har en jävligt skön arbetarklass-mentalitet och jargong. och Heaven verkar va snällast... lite hippie-mamma-typen. Och just det... Pamela Anderson är visst med också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Kikar in årets upplaga av Big Brother UK... hahaha vilka karaktärer... Man älskar ett gäng av dem direkt. Svenska versionen suger apa i jämförelse. Favoriten, i början, är nog flummen Mark och strippan Rebeckah. Även Anton har swagger och gillade hur han klär sig. Brotterskan Faye har en killer body. Jay, tatuerade biffen, rörmokare, personlig tränare, har en jävligt skön arbetarklass-mentalitet och jargong. och Heaven verkar va snällast... lite hippie-mamma-typen. Och just det... Pamela Anderson är visst med också. sickness, hur följer man detta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts