Haslo Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 om en dag kommer nya entourage. Som man har väntat!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 om en dag kommer nya entourage. Som man har väntat!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 Prova minimaxmod på ipoker, blir det lite bättre i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 Prova minimaxmod på ipoker, blir det lite bättre i alla fall. hur gör man det? edit: nevermind, hittade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 Vad anser vår gode ST om Dexter? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 Vad anser vår gode ST om Dexter? Kan svara åt honom. As good as it gets omss. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 Vad anser vår gode ST om Dexter? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 hahahaha, håller med, jävligt solid serie, vilket leder till nästa fråga, vilken säsong är bäst? Imo, 1>2>5>4>3 /facit? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 korrekt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 Imo, 2>1>5>4>3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 Imo, 1>2>5>4>3 /facit? stämmer.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 Tycker säsong fyra med dess magnifika säsongsavslutning är den i särklass bästa (John Lithgow briljerar i sin roll). Säsongsavslutningen på 4an var en av få tillfällen jag tittat på serie/film och jag faktiskt fått lite tårar i ögonen. Därefter tycker jag 5an och 1an ligger nästbäst på samma plats. 1an förstås för man lär känna honom från början och 5an för man ser hur lång han har kommit som människa. Tvåan ligger därefter och sist ligger trean som jag tyckte var relativt svag med Dexter-mått mätt, men ändå riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 How about The Wire? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 24 Juli , 2011 Rapport Share Postad 24 Juli , 2011 How about The Wire? min favoritserie någonsin. Finner inte ord till hur bra den är Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 min favoritserie någonsin. Finner inte ord till hur bra den är köttat igenom alla säsonger? helt sjukt att den håller samma kvalite hela serien. ska precis inleda säsong fem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 köttat igenom alla säsonger? helt sjukt att den håller samma kvalite hela serien. ska precis inleda säsong fem. Sjukt bra serie, bara jobbigt att hålla koll på alla jävla namn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 How about The Wire? troligen den bästa serien genom tiderna, men jag håller sopranos högre av diverse personliga preferenser. Många ger den nog inte chansen den förtjänar. The wire kräver mer än någon annan serie att man ger den ett flertal avsnitt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 köttat igenom alla säsonger? helt sjukt att den håller samma kvalite hela serien. ska precis inleda säsong fem. Yes, det har jag. Då har du ännu en helt utmärkt framför dig. Lyckos dig att ha kvar att få ta oskulden på ännu en the wire säsong. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 Tycker ni underskattar trean lite... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eschmanCAT Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 Haslo: btw, S08E01 är online! tankar i 1.2mb/s Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Juli , 2011 Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 entouraaaaaaaaage Tycker dom direkt snäppte upp kvaliten efter förra säsongen. Hoppas dom får det back on track på riktigt nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2011 Hur man lurar till sig en öl på Rhodos. Recept: 2 medbrottslingar, en korrumperad domare, en dum kurd. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrFroggyX Postad 26 Juli , 2011 Rapport Share Postad 26 Juli , 2011 Fin hustle! Den sänder jag vidare jag till mina icke pokerspelade vänner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2011 För de av er som "gillat" min senaste FB-status, så är det en uppenbar facerape. Orkade inte skriva det dock i FB när jag fick en väldigt uppskattande epost från Fatima. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2011 Sjukt att Curb you enthusiasm håller sån hög klass efter 8 säsonger. Senaste avsnittet var ju bara för skönt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts