Supertequila Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Såg Big Mommas like father like son och slösade bort 1.40 timmar av mitt liv. Enda behållningen av filmen var öppningslåten som var riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Jersey Shore reunion special http://watchseries.eu/episode/jersey_shore_s3_e14-93148.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Vart tankar du Conan, ST? De har slutat lägga upp det på EZTV Kanske är emot forumreglerna (tvek, då det borde vara fine att tanka conan?), så PMa om du vill Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Vart tankar du Conan, ST? De har slutat lägga upp det på EZTV Kanske är emot forumreglerna (tvek, då det borde vara fine att tanka conan?), så PMa om du vill Tankar inte, kör livestream på watchseries.eu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Tänkte bjuda på en djup kommentar om overbets och varför man inte ska polarisera utan istället hålla rangen flack också i overbetten osv med hänsyn till spelteoretiskt mål / syfte. Men i linje med gällande forumdoktrin droppar jag gto-musik istället! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 2 Live Crew var längesen jag såg. Jag minns hur avundsjuk jag var på grannens Banned in the USA-LP och myten om rekordantalet stämningar för låten Fuck Martinez. Edit: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Mellanösterns Prozium-fabriker har utsatts för sabotage.Obalansen i regionen är inget att bli förvånad över. Klart Sverige ska bistå med nåt som oftast trotsar tyngdlagen. Första gången Sverige har legitima själ sen 60talet att leka krig. Min bekant som var på besök i sydafrika sa när han kom hem. Va många svarta det var där. Han är väldigt intelligent. Är Jas onda och ska störtas ? POTY Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Mmm 2 live crew kommer man ju ihåg och all rabalder kring dem. kommer också ihåg att de sög rätt kraftigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Mmm 2 live crew kommer man ju ihåg och all rabalder kring dem. kommer också ihåg att de sög rätt kraftigt. Kallar du det här "sög rätt kraftigt"? Då var det nog du som sög rätt kraftigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Kallar du det här "sög rätt kraftigt"? Då var det nog du som sög rätt kraftigt. mmm alltid fint med subtil konst... Föredrar artister som vet hur man dissar snyggt i en beef, krossar, istället för att bara säga fuck martinez, suck my dick. Här har du lite undervisningsmaterial: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Äh, tycker fuck är ett ganska bra argument. Hursomhaver är den här överlägsen; Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 guldlåten, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Ja.. 2pac också förstås... kan inte fatta att jag inte tog med den Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Tar du med Jay-Z måste du ta med NAS - Ether där han kontrar och äger upp Jay-Z. http://open.spotify.com/track/4hLDCpCrPzTZ2BqJJBJXEA Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 krappar! glöm inte jimmy-pistol fööö fan! PFs egen battlekrigare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 äh, bästa diss är ju westside connection mot cypress hill, king of the hill. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Tar du med Jay-Z måste du ta med NAS - Ether där han kontrar och äger upp Jay-Z. http://open.spotify.com/track/4hLDCpCrPzTZ2BqJJBJXEA Tycker inte många låtar kommer upp i samma nivå som "the take over"... så nej, han ägde verkligen inte Jay-Z. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Fast ni har ju missat the game. The game lär vara en av de vassaste när det gäller diss osv, hans 300 bars osv är ju sjukt nice. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Jag är högst förvånad över det faktum att Sean ännu inte dragit in Neneh Cherry vs Ken Ring! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Jag är högst förvånad över det faktum att Sean ännu inte dragit in Neneh Cherry vs Ken Ring! Hellre Ken Ring vs kungahuset i så fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Feven imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Ken Ring vs Houman Sebghati http://www.youtube.com/watch?v=XbeNteRH-L0 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Mad Men kommer att gå i 2 säsonger till, förmodligen 3 säsonger. http://warmingglow.uproxx.com/2011/04/disaster-averted-mad-men-set-for-at-least-two-more-seasons Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Kommer försöka se Shameless på Canal+ efter rek från dig och övriga i dagboken. Tror starkt på upphovsrätt, så ingen nedladdning för min del. William H Macy är ju en Paul Thomas Anderson skådis, vilket inte säger lite. Inga väldig lösa planer på att fullfölja studierna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 1 April , 2011 Rapport Share Postad 1 April , 2011 Macy är alltid sjukt bra! Bara att se trailern där han sitter på parkbänken med ångest ger mig rysningar. Måste se! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts