Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

hehehe! :-)

Du kan kalla mig Maldini #3

Mig kommer ingen förbi!!

 

Hälsa på Puyol här. Mina tacklingar är redan ökända.

 

Eftersom detta e Jersey Shore-boken nummer ett ville jag bara meddela att Sammi "Sweetheart"s mutta tydligen nu finns till allmän beskådning på intranätet.

 

I like :)

 

Fin helrakad sak...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg piloten till "The Killing". Ett dubbelavsnitt på 1.5 timmar.

 

Det handlar om en skolflicka som hittas mördad i Seattle. Man får litegrann "Twin Peaks"-vibbar, särskilt när de drar fram stråkmusiken i vissa sekvenser, visar skogsmiljöer osv.

 

Tycker piloten var spännande med "skön" känsla. Känns inte riktigt som den når upp till Twin Peaks än, men det kanske reder sig längre fram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hehe mm jag såg att hon skulle vara med. Har inte sett nåt mer än klippet ovan men det gjorde hon fan rätt bra ändå :mrgreen: Creds!

 

här är lite längre klipp

 

http://www.brobible.com/bronews/video-snooki-WWE-WrestleMania-XXVII

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Big surprise — Sammi's denying that the girl in the photo is her. She tweeted in response, "Lol i love have people decide to warp FAKE photos of me naked? Hello try and get the skin color to match next time."

 

Någon som vet vad det lutar åt? Lite photoshop-proffz eller liknande, jag vettefan (=

 

Så tråkigt om det är fake ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag förvisso inget photoshopproffs men jag är hyffsat skadad efter att ha kollat andra misstänkte fakebilder av div. a, b & c-kändisar.

 

Hårets skugga mot väggen och hur håret faller över handen ser helt äkta ut och jag tycker inte att det ser ihopklippt ut någonstans. Det enda som jag reagerar lite på är att vinkeln på nacken/halsen inte ser klockren ut. Svårt att sätta fingret på det men sättet hon vrider på nacken/halsen ser inte helt naturligt ut. Detta är i.o.f.s. bara en känsla och tyvärr har jag ingen jag kan ställa i den positionen för att jämföra :-(

 

Huruvida det är damen ifråga eller inte på bilden är en annan femma och det här är första gången jag överhuvudtaget ser fruntimret men det ser väääääldigt likt ut jämfört med andra bilder på nätet.

 

Men jag vågar nog sätta några timlöner på att bilden är äkta.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...