Supertequila Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Serien Tosh.O går igenom olika roliga webb-klipp och skämtar om dem. Rätt rolig serie.
Supertequila Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Danskt världsrekordsförsök
Supertequila Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 This is how you dump a girl
Supertequila Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Nån som har nåra nyheter om Clonie Gowen btw? Hur går det med hennes stämning av Full Tilt? Verkar ju inte varit så smart drag då Lederer o co sett till att hon försvunnit ur samtliga TV-sändningar, invite-only SNGs osv... Hennes resultat verkar ju inte heller ha tagit henne till nåt TV-bord på nån stor MTT. Har hon knarkat bort allt?
Kidder Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Artikel i Moviezine.se 29 jan 2009. I oktober förra året avslöjade Joaquin Phoenix att han tänkte sluta som skådespelare och satsa på sin musikkarriär. Nu sägs Joaquin Phoenix plötsliga karriärsbyte vara en bluff. – Det är en bluff. Jag tänker låtsas att få ett sammanbrott och byta karriär, och Casey (Affleck) ska filma det, avslöjade Phoenix till en källa till Entertainment Weekley. Anledningen till att Joaquin Phoenix väljer att byta livsstil ska vara att han vill skoja både med media och skådespelare som tar sig själva på för stort allvar. – Det är ett konstprojekt för honom. Han gör det fullt ut. Han har troligen sagt till sin representant att han slutar med skådespeleriet. Joaqin är väldigt smart. Det här är mycket medvetet gjort och han har full kontroll, säger en källa till Entertainment Weekley. Källa: http://www.moviezine.se/artikel/543 Finns en nyare artikel här om hans dokumentär. http://www.moviezine.se/artikel/5513-phoenix-dokumentar-ar-helt-sann
Supertequila Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Är "Avatar" en rip-off av tecknade serien "Firekind"? http://en.wikipedia.org/wiki/Firekind http://www.heavy.com/comedy/2010/01/avatargate-the-case-for-the-prosecution/ http://www.theliberati.net/quaequamblog/2010/01/30/avatar-did-jim-cameron-rip-of-2000ads-firekind/
Supertequila Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 James Camerons nästa projekt efter Avatar 2, blir "Battle Angel Alita" efter en japansk anime. As of 2010, the film adaptation of Battle Angel is currently in pre-production[4] with director James Cameron. Cameron is said to be a big fan of the manga. The release date for the film is currently set for 2013.[4][5] Cameron intentionally waited until the technology to make the film was up to where he felt it should be. Originally, when MTV News talked to Cameron about the possibility of adapting the series, the director responded with, "Maybe, maybe."[6] Cameron's film would be a live-action adaption of the first three volumes of the manga series.[7] He plans to complete a trilogy if the first film is successful. Avatar was considered a "training ground" for Battle Angel, as the alien characters involved in that film were based on similar technology.[citation needed] In addition, the film would be filmed with the digital 3D system Cameron developed for Avatar. He has also stated that he has no one in mind for casting yet. On February 19, 2010 Avatar producer Jon Landau hinted on the online MTV Splash blogpage that Battle Angel Alita may be filmed after Avatar 2, which is already in development[8]. He also half-jokingly stated that James Cameron may rename the project "Alita: The Battle Angel," because of his tradition in naming his films with either an "A" or a "T."[8] Källa: http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_Angel_Alita
Supertequila Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Finns en nyare artikel här om hans dokumentär. http://www.moviezine.se/artikel/5513-phoenix-dokumentar-ar-helt-sann vete fan... om det här är ett konstprojekt så kommer de förstås o säga att allt är sant tills det uppdagas vid senare tillfälle. Ska bli spännande att följa det här. Jag tror att han fejkar. Men hans uppträdande på Letterman var helt underbart om det var skådespeleri. Ska bli spännande att se filmen också.
Metaddict Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Inte direkt en skräll att det blir en Avatar 2. Stor möjlighet att det kommer en uppföljare som är bättre än ettan iaf...
Supertequila Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Postad 11 September , 2010 From the multiple camera setups that capture supposedly incidental moments to the credits that differentiate characters from actors, there are far too many telltale signs to not see what Affleck is up to. http://www.askmen.com/entertainment/movie/im-still-here.html
Kidder Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 Dom säger i klippet att dom tom är svågrar, måste va fejk men bra acting i vilket fall som helst.
Supertequila Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Postad 11 September , 2010 Dom säger i klippet att dom tom är svågrar, måste va fejk men bra acting i vilket fall som helst. ja ja.. att de är svågrar är ju känt.
Kidder Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 ja ja.. att de är svågrar är ju känt. Inte i min värld...
Supertequila Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Postad 11 September , 2010 KK har varit min baneman den här månaden. 29K händer och jag ligger bara breakeven med KK istället för topvinnare efter AA. Idag serverades jag KK två gånger. Den första, för fjärde gången i rad sprang jag in i AA, och den andra gången mot AK som floppade A. Härligt.
Supertequila Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Postad 11 September , 2010 hahahaha så jävla klockrent..
devalanteriel Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 James Camerons nästa projekt efter Avatar 2, blir "Battle Angel Alita" efter en japansk anime. Hoppsan. Det var trevliga nyheter.
Kidder Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 Shit va skraj han blev..... :lol:
Supertequila Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Postad 11 September , 2010 Älskar pranks. Påminner mig om mina polare i Sverige och våra efterfester o dyl.
Supertequila Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Postad 11 September , 2010 För många år sen bodde jag under 2 år i Stenungsund. Jag brukade ha rätt mkt hemmafester med allt möjligt skönt folk som dök upp. Under en sån fest går jag på toa, och när jag kommer ut ser jag att en del av polarna är i balkongen och röker. Jag ser en cigarett på matbordet och tar det och går ut i balkongen och börjar röka. Konversationen pågår om allt möjligt där ute. Plötsligt säger Elvis, en bosnisk polare: Fan va det luktar skit här. Alla håller med och håller sig för näsan. Jag kan inte känna nån skitlukt. Jag är halvvägs igenom cigaretten och folk på balkongen fortsätter gnälla om skitlukt. Jag tänker, wtf, jag känner ingenting, va snackar de om? Plötsligt tittar Elvis på mig med ett stort mysko leende och säger: - Den där ciggen smakar bra va? FUCK... kopplar direkt... nåt med cigghelvetet förstås... slänger den och frågar va de har gjort. Elvis förklarar, medan hela balkongsfolket vrider sig i skratt, att attacken i o f s inte var riktat mot mig personligen, utan mot vem som helst om råkar ta ciggen på bordet, men Elvis hade stoppat filtret på ciggen i sitt ANUS. Jag lovade att hämnas. Elvis sa att han aldrig kommer att ta emot någonting från mig. Ett år (nästan på dagen faktiskt) passerade. Jag nämnde aldrig händelsen igen och försökte inte heller hämnas. Ny fest (vi ska flytta fr S-sund så det är typ avskedsfest, sista chansen). Samma plats. I princip samma folk. Elvis är i balkongen och röker. Han är klar med sin kockutbildning och väldigt stolt över det. Jag är lite hungrig så jag håller på att steka lite köttbullar till mig själv. Jag tar en köttbulle med gaffeln.... Ett par minuter senare är jag i balkongen med köttbullen på gaffeln. - Du Elvis. - Ha? - Du har ju rätt bra koll på det där med mat, smaker, kvalitet o sånt va? - Va fan skämtar du eller? Jag är ju kock nu, det är liksom mitt yrke. Hurså? - Nah, du vet hur jag gillar god mat o så. Vi brukar alltid köpa Mamma Scans köttbullar, men de här är nya gourmetköttbullar. Jag tycker de är mkt godare men brorsan säger att Scans är mkt bättre. Så vi har haft en jävla diskussion om det. - Vah? Ge mig den så ska jag smaka o säga om den är goare. Elvis är lite rund och matglad. Han snor åt sig gaffeln och stoppar hela köttbullen i munnen o börjar tugga på. - Alltså... jag tycker inte den här var så god.. smakar lite konstigt... Han sväljer köttbullen o tittar på mig. Jag står bara där med världens största leende och säger inte ett ord. Det tar en sekund först... men nu förstår han. Jag ser hur han blir blek i ansiktet och får panik. Han vet att jag slutligen fick honom. Nu kommer han ihåg vad han råkat glömma under året. - VA HAR DU GJORT? VA FAN HAR DU GJORT? Alla på festen vänder sig om mot oss... Alla väntar spänt på att få höra hur jag hämnades. - Jag.... pissade på köttbullen. Nu exploderar festen i vrål... folk skrattar så de dör. Elvis står med överkroppen lutad över balkongräcket och spyr lungorna ur sig. Han spydde under en lång tid, den pojken.
greywolf Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 snyggt ..fast när jag läste det hoppades jag att du inte skulle avslöja något utan bara fortsätta le. det hade nästan vart ännu jävligare:twisted:
Supertequila Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Postad 11 September , 2010 snyggt ..fast när jag läste det hoppades jag att du inte skulle avslöja något utan bara fortsätta le. det hade nästan vart ännu jävligare:twisted: hahaha det är sant.. låta honom för evigt undra vilket djävulskap jag hittat på...
Supertequila Postad 11 September , 2010 Författare Rapport Postad 11 September , 2010 Det är nåt helt otroligt lustigt med den här bilden... Uploaded with ImageShack.us
tamtaram Postad 11 September , 2010 Rapport Postad 11 September , 2010 Undrar hur diskussionen går med barnbarnen när de visar bilderna. Här är semestern i Bagdad 2010, till höger är det Faster Raffa, hon var på dåligt humör den dagen - Nej, det är ju Farmor, Faster Raffa står ju i mitten
Recommended Posts