Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Vad pekar på att Joaquin verkligen är mentalt sjuk? (mer än kändisar är allmänt)

 

Är det inte rätt uppenbart att detta är något slags konstprojekt/experiment?

Finns ju inget som pekar mot att det skulle vara ett konstexperiment, Phoenix har väl heller aldrig gett intryck av att vara den typen. Under intervjun på Letterman beter han sig ju osamanhängande och avskärmat och han är väl antingen tungt medicinerad eller tungt drogad. Jag skulle sätta mina fem cent på psykossjukdom med kraftig medicinering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker mest han verkar vara lite flummig och psykadeliskt lagd rent allmänt och tror han är ute på nån form av personlig turne i gränslandet (alltså självvald sådan, inte sjuklig). Han återkommer nog till sitt vanliga jag inom ett par år. Han måste bara få så sin säd i twillight zone först s.a.s...

 

På Letterman sitter han ju och fnittrar för sig själv under skägget. :D Det är inte som att han är fullkomligt väck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sons Of Anarchys säsongspremiär slog alla rekord.

 

“SOA” roared to life Tuesday night in front of one of its largest audiences, scaring up 4.13 million viewers between 10 p.m. and 11:13 p.m.

 

Per Nielsen live-plus-same-day ratings data, the Sons premiere now stands as the most-watched cable scripted series telecast of 2010 among the coveted TV demo, drawing 2.81 million viewers 18-49.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny serie, Nikita, har dykt upp.

 

Yepp... det är nyfilmatisering av vår gamla lönnmörderska. Gillade förra versionen så jag gav den nya en chans.

 

Den här versionen handlar om vad som händer med henne efter att hon flytt från "The Section", med en del tillbakablickar.

 

Fin pilot överlag, särskilt för en gammal Nikita-fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Artikel i Moviezine.se 29 jan 2009.

 

I oktober förra året avslöjade Joaquin Phoenix att han tänkte sluta som skådespelare och satsa på sin musikkarriär. Nu sägs Joaquin Phoenix plötsliga karriärsbyte vara en bluff.

 

– Det är en bluff. Jag tänker låtsas att få ett sammanbrott och byta karriär, och Casey (Affleck) ska filma det, avslöjade Phoenix till en källa till Entertainment Weekley.

 

Anledningen till att Joaquin Phoenix väljer att byta livsstil ska vara att han vill skoja både med media och skådespelare som tar sig själva på för stort allvar.

 

– Det är ett konstprojekt för honom. Han gör det fullt ut. Han har troligen sagt till sin representant att han slutar med skådespeleriet. Joaqin är väldigt smart. Det här är mycket medvetet gjort och han har full kontroll, säger en källa till Entertainment Weekley.

 

Källa: http://www.moviezine.se/artikel/543

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...