Supertequila Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 Nja, 95s var det, alltså ett lägre tvåpar. Inte AA. Ok, det var 3betat pott så jag tänkte AA-KK var mest trolig där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2010 kmr du förbi barca eller? Nope Såg verkligen fram emot det också... men ser inte ut som om jag kommer fr CT förrän i slutet av september, och först ska jag till Gbg i ett par veckor innan jag åker vidare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Sebastien har tröttnat också och författade ett epostmeddelande idag. Gillar hans sätt att uttrycka sig, förolämpa på sitt arroganta franska sätt Dear Allan, While you seem very fast to text girls 10 times a day like the virgin and needy psycho you are, I see - much to my disappointment - that you are having a hard time solving your problems like a responsible individual, since you do not answer mine. You are 31 y.o and act like a beaten up puppy, I do understand that your life must not be easy everyday. I nonetheless ask you - for once - to act as a grown up and socially apt person. I DO not want an unstable person such as yourself having the keys of my home. I want to sleep peacefully. Be aware that I always have the one defending you when Sean was depicting you as the OCD piece of shit you later turned out to be. I also begged him not to call upon physical violence towards you, because I believe that no one, no matter their level of retardation should be inflicted that. I have tried really hard with you, in spite of your obvious lack of any social guideline, I have been polite, nice and understanding. Much to my dismay I recently learned how you have been acting really poorly with three persons dear to me, Julia (called you a psycho), Jana (called you a psycho) and Sean (called you ... A psycho), which therefore stopped me from being blindly humanist. I still trust that we can solve this matter privately as gentlemen, thus I will ask you to do the following immediatly : - return the keys. - never speak to Julia, Jana, Jose, Sean or anyone dear to me again. - seek medical help (more a piece of advice than a demand). I lived with tens of persons around the world, always went great. You are by far the freakiest and creepiest person I've ever met. Alternatively, read the wikipedia article about OCD, it is about you. I am sorry this did not work out, but it is not an apartment you needed, but a mental health facility. You've chosen to flee since you are not capable of any sort of discussion, now deal with the consequences and act as grown up individual, return the key. I will have so Hope to hear from you SOON Sébastien Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Riktigt bra skrivet! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 passiv linje imop, bara du balanserar det med stål så äre ok. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 you seem very fast to text girls 10 times a day like the virgin and needy psycho you are the OCD piece of shit you later turned out to be no one, no matter their level of retardation should be inflicted that Alternatively, read the wikipedia article about OCD, it is about you. I am sorry this did not work out, but it is not an apartment you needed, but a mental health facility. Guld! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 bra skrivet av seb! men upp me pics på a nu plz!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 bra skrivet av seb! men upp me pics på a nu plz!! lol har inga bilder på missfostret. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Raderad scen ur LOTR som förklarar Boromirs beteende Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 50 "intressanta" frågor i Yahoo! Answers: http://www.wzzr.com/pages/funnystuff.html?feed=397922&article=7553272 Min favorit: What is the best way to hollow out a soft fleshy fruit? ,in order to make a hole inside big enough for a 6 inch tube... with a diameter about 1.5 to go in and out of. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Japaner, japaner, japaner överallt.... Sjukaste, sexuellt mest undertryckta kulturen i världen idag? http://www.thesmokingjacket.com/getting-some/japanese-dudes-take-their-virtual-girlfriends-on-non-virtual-getaways Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Jay Pharaoah rekryterades nyligen av SNL främst för att spela deras Obama. Men killen har mer talang än så. Gillar hans "the joker" 6.17 framåt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DINNERDOG Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Krävdes ju inget vidare detektivarbete för att hitta en bild på Allan.Antar att detta är han? (med PS skägg och affro ofc) Yepp det är idioten, fast han har förstås photoshoppat sin bild. Det är även han 1.55 in i filmen. Förvånar mig inte alls, baserat på hans personlighetstyp, att han medverkar i klippet. Also meddelande fr Seb till dig: Sébastien 18.49 hahaha solid trainwrecking 18.49 by your friends 18.49 congratulate them 18.49 plz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2010 Le Mano De Dios... Marado, Marado, Marado... (The hand of God, Maradona, Maradona, Maradona) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2010 Kom hem precis... en nice men rätt lugn utekväll... ska posta video fr Jades balkong senare... Den här låten spelas flitigt på Cubana. DJ Cndo är sydafrikansk och låten är skön att stå o gunga till i en överfull pub. Nedladdningslänk: http://www.4shared.com/get/PdXjvl8Y/08_DJ_Cndo_-_Terminator.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2010 Justice är en fransk house-grupp. Den här videon väckte kontrovers i Frankrike för att den framställer förortsfolket från Paris i dålig dager. Sebastien och Bertrand menar dock att den återger verkligheten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2010 Alltså helt otrolig månadsstart. Man är ju van vid att springa som en skadeskjuten häst vid det här laget, men de här 4 dagarna slår fan alla rekord. Har lyckats klämma in 14k händer men har aldrig tidigare sett maken på att ingen hand fått stå. Helt otroliga setups som ska vara udda företeelser. Typ nyss öppnar jag btn med TT, bb syn. Flop AA9. Check-check. Turn 10. Vi får in degen där och fi visar förstås A9.... Innan jag gick ut så A8 på K88-flop. Fi checksynar med 55 och hittar 5a på turn! Har AK på K35-bräda.. fi checkrejsar all in med 77... river 7... Får fan ta o vända nu... ok att spelet har varians, men var är de positiva variansen? Ska köra 50-bb a la Heltok och ST anno 2007 för att minska nersidan nu ett tag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2010 José ringde för en halvtimme sen och frågade om jag har numret till polisen! Jag undrade vad som har hänt. Han har visst tagit med sig en tjej hem och hon vägrar lämna lägenheten. Jag hörde en tjej i bakgrunden och hon lät inte glad. Ska bli spännande och höra hela historien imorn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 *Dev´s popcornsmiley* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Det vänder snart Sean, bara du slutar skylla på variansen och lär dig spela poker Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2010 Det vänder snart Sean, bara du slutar skylla på variansen och lär dig spela poker well jag försöker konstant men efterhandsgenomgången av händerna visar att typ 90% av backet är setups, utdragningar och annat std-shit. Finns förstås en del dåligt spelade händer, men det är en klar minoritet. Jag menar öppnar man sessionen med att få in degen pre 2 ggr med AA, 2 ggr KK och springer in i AA vs KK 3 ggr på en dag, samt AK vs AA ett par ggr samma dag... så vet jag inte riktigt hur bättre pokerkunskaper hade räddat backen där... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 5 September , 2010 Rapport Share Postad 5 September , 2010 Du kan ju alltid höra om Slaktis vill coacha dig. Dels så spelar han i de högsta gamsen, och så kan han lära dig riktig pokerteori som global optimering med conjugate gradient method i tensorfält och heltals-kohomologi. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2010 Du kan ju alltid höra om Slaktis vill coacha dig. Dels så spelar han i de högsta gamsen, och så kan han lära dig riktig pokerteori som global optimering med conjugate gradient method i tensorfält och heltals-kohomologi. Jag funderar på att gå en kurs i spelteori som går vid Borås högskola... hört att den ska va guld Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts