Joey Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Haha epic blåsning! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Addi förklarar allt. riktigt stolt över att ha blivit förevigad i en sådan historisk händelse Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Gött med bolognese och grekisk sallad... nu är man mätt o glad. Snart blir det Spartacus, så fort "på spåret" har tittats på. Diplomen då. I över 10 år har vi med jämna mellanrum, varje år eller vartannat år, gått ihop hela gänget och kollektivt samarbetat för att blåsa en i gänget. Det har varit ovanligt framgångsrikt och när blåsningen realiserats så brukar den utsatte presenteras ett diplom. Alla i gänget har väl blivit utsatta genom åren förutom mig. De har försökt och försökt men som den ärrade levlaren man har blivit genom åren har jag kunnat ducka. Den här gången var jag dock helt clueless. Jag behövde bara se titeln "Diplom" på pappret för att fatta att jag äntligen åkt fast. Diplomen (med en del grammatiska fel): Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Haha epic blåsning! hohoaha, jävlar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Haha, Addi & ramiar, irl-levlingarnas mästare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Träffade ju Staahla på CC igår och berättade det här för honom. Jag sa: Brorsan fattar ju inte omfattningen av den här blåsningen. Det här handlar ju inte bara om gänget. Jag har ju för fan varit inne på forumet och braggat lite så där nonchalant om det här... Och Staahla sa: Det är ju det som gör det så episkt. Säger Staahla att det är episkt så säger man inte emot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Hahaha, underbart! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 så jävla sick =) vem var det som fick spela blom i telen då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 så jävla sick =) vem var det som fick spela blom i telen då? Det var Ramiar. Han ändrade rösten och körde grövre göteborgsdialekt. Nu i efterhand borde jag ju hört att det var han, för jag har hört honom använda samma röst när han blåser andra. Men selektiv perception gör ju att man tar bara in det data som ens preferenser tillåter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 hihihi Ska också börja ge diplom till dem jag blåser. Ägd x2 sas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Fan, då får jag alltså inte Victors autograf som heltok skulle arra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Be om Addis istället, imo värd mer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 5 players Hand converted by PokerTracker 3 BB: $246.35 UTG: $197.35 CO: $202.00 Hero (BTN): $309.25 SB: $217.70 SB posts SB $1.00, BB posts BB $2.00 Pre Flop: ($3.00) Hero has K:heart: K:diamond: fold, fold, Hero raises to $4.00, SB raises to $16.00, fold, Hero calls $12.00 Flop: ($34.00, 2 players) J:diamond: Q:spade: 6:heart: SB bets $22.00, Hero calls $22.00 Turn: ($78.00, 2 players) 7:diamond: SB bets $45.00, Hero calls $45.00 River: ($168.00, 2 players) 9:diamond: SB bets $134.70 and is all-in, fold SB wins $165.00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Hatar när man ska klicka på synknappen och missar Edit: Blomblåsningen var helt fantastisk! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Hatar när man ska klicka på foldknappen och missar ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 hatar när man ska trycka på 4b knappen och missar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Tilt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Det var Ramiar. Han ändrade rösten och körde grövre göteborgsdialekt. Och att Blom oftare är i London än i gbg, pratar med ljus tonårsröst och absolut inte låter som en göteborgare föll dig inte in? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Och att Blom oftare är i London än i gbg, pratar med ljus tonårsröst och absolut inte låter som en göteborgare föll dig inte in? jo typ 10 sekunder efter att jag presenterats diplomen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Grym blåsning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fenan Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Så sjukt välplanerad och underbar blåsning Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissekatt Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Ska du inte lägga ner att köra med båda kontona i samma tråd nu Jodan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Riktigt bra gjort Fick mig ett irlgarv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 Februari , 2011 Rapport Share Postad 12 Februari , 2011 Fan vad ägd. Vi borde döpa om dig till NormalTequila. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ForwardMotion Postad 13 Februari , 2011 Rapport Share Postad 13 Februari , 2011 Sexig blåsning.... så de körde en set up flera månader innan med att Viktor var brorsan kund alltså? Det är hardcore. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts