Gå till innehåll

en eloge!


j.spencer

Recommended Posts

Till pokerforum att driva en egen sida för spelberoende. Är själv ganska grön på poker, 31 år och spelade för första gången tidigt 2007. Blev lite emot poker på grund av "boomen" som kom, det var samma sak med Nirvana i början på 90 :)

 

Men men, nu tycker jag det är skitkul och otroligt intressant. Har precis börjat nosa lite på nätpoker, vilket inte är hälften så kul som att sitta i köket med polarna.

Där kör vi insatser på 50 spänn per skalle och omgång. vilket gör att man som värst kanske tappar 100-150 spänn på en kväll, vilket gör det lite roligare plus att man inte behöver skinna varandra.

Nätpoker däremot så är det playmoney som gäller. det duger för mej och har inga ambitioner att trappa upp, men man lär sej mycket på det.

 

Det är säkert lätt som fan att spela bort både hus o hem på nätet, allt med ett knapptryck i hopp om att vinna den där räddande potten.

Jag lider verkligen med alla som utvecklat beroende som jag läser om här, speciellt killen som blev rippad av sin lilebror. Hoppas verkligen det löser sej för dom, och alla ni andra som uppmärksammat problem.

 

Jag tycker bara att ett pokerforum som visar upp båda sidor av spelet, får en att tänka till lite extra.

 

Ni borde nog ha en stor puss!

 

gonatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...