Celtic Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 européer, på eftermiddagarna har jag aldrig lyckats...tigiga kvällar likaså.... men efter kl 24.00 bäst lyckas jag mellan 02.00-05.00 ibland fram till 07.00 Citera
klanton Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Skandinavierna lär ju inte bli mindre bara för att dem spelar på natten? Eller? Citera
DinJävlaKyckling Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Skandinavierna lär ju inte bli mindre bara för att dem spelar på natten? Eller? jo Citera
klanton Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 européer, på eftermiddagarna har jag aldrig lyckats...tigiga kvällar likaså....men efter kl 24.00 bäst lyckas jag mellan 02.00-05.00 ibland fram till 07.00 jo Aha tufft. Hur mycket mindre ungefär? Däremot lär det ju bli färre skandinavier desto senare på dygnet... Citera
frekje Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Aha tufft. Hur mycket mindre ungefär? Däremot lär det ju bli färre skandinavier desto senare på dygnet... Man blir snarare längre på natten, borde gälla skandinaver också. Citera
bossbaver Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Man blir snarare längre på natten, borde gälla skandinaver också. man blir väl liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite längre efter man sovit en hel natts sömn.. (hmm, eller är det tvärtom?) alltså borde man väl bli liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite "mindre" (kortare) om man är vaken en hel natt Åter till topic. Tror att ditt "problem" kan förklaras: Nattuggla iofs, men kan ha fel. Citera
QuantumSatis Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 européer, på eftermiddagarna har jag aldrig lyckats...tigiga kvällar likaså....men efter kl 24.00 bäst lyckas jag mellan 02.00-05.00 ibland fram till 07.00 Aldrig lyckats på eftermiddagarna, aldrig tidiga kvällar, men mellan 02.00-05.00 går det bra... Ok. Detta har nog ytterst lite att göra med i vilket land dina motståndare befinner sig... Testa att bara spela under den tiden då det går bra, mellan 02.00-05.00 och se om det fortsätter gå bra eller om den bra perioden börjar krympa även där. Citera
joie Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Eller sena onsdag, fredag-Sön kvällar på SvS när alla fulla tomtar har kommit från tomteverkstan' och tagit för mkt av tomtemors glögg. Citera
Recommended Posts