Opteron Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Har sätt massa reklam på tv och i metro och tydligen har de poker. Fick dock inte en enda träff när jag sökte på pf.nu ? Citera
gdaily Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Åländska motsvarigheten till Svenska Spel, typ. Har klistrad tråd i livepokergruppen. Paf.fi som sagt. Kör både på Boss och Ongame, så det passar bra med fristående pokerrum. (Jag ändrar rubriken från .com till .fi) Citera
Morgyleus Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 PAF.ax! Just det! AX är Ålands "lands"kod. Citera
lolzor Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Någon som har försökt att casha ut från den här sidan till bankkontot direkt? Jag har ett 5-siffrigt clearingsnummer, men enligt sidan så måste det vara 4 siffror. Vad göra? Citera
Colderose Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Någon som har försökt att casha ut från den här sidan till bankkontot direkt? Jag har ett 5-siffrigt clearingsnummer, men enligt sidan så måste det vara 4 siffror. Vad göra? Utelämna den femte siffran i clearingnumret. Citera
lolzor Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Utelämna den femte siffran i clearingnumret. aah ty sir Citera
Recommended Posts