DrRoland Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Inte ÄNNU en folkkär stjärna i en tråkig idrott, snälla gud. Ursäkta min dåliga attityd. Förstår inte heller det roliga med skidåkning. Alldeles för dålig konkurrens, finns typ inga ställen alls i världen att träna ordentligt på, eller knappt i sverige heller. Löpning eller cykling är mycket intressantare av uthållighetsidrotterna. Citera
don_sebbe Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Förstår inte heller det roliga med skidåkning. Alldeles för dålig konkurrens, finns typ inga ställen alls i världen att träna ordentligt på, eller knappt i sverige heller. Löpning eller cykling är mycket intressantare av uthållighetsidrotterna. Cykling är iofs också ganska tråkigt... Citera
DrRoland Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Cykling är iofs också ganska tråkigt... Går iaf att variera mer än skidåkning där 99,9% av alla i sverige som tränar detta tvingas åka runt runt på ett sketet elljusspår eller tom ett gärde, om det ens finns det. Citera
_slipknot1_ Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Går iaf att variera mer än skidåkning där 99,9% av alla i sverige som tränar detta tvingas åka runt runt på ett sketet elljusspår eller tom ett gärde, om det ens finns det. vad e det för fel med det? Citera
Gahlster Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 En sak till. Att skrika doping så fort någon idrottare kommer från "ingenstans" och gör något stort är ju som att skrika fuskare så fort någon okänd vinner en större pokerturnering. Visst händer det(AP), men det hör till ovanligheterna. Citera
ludomir Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Ni som tjollrar om att tjejen skulle vara dopad är ute och cyklar. Finnen däremot är ju en riktig fuskare som inte borde få tävla... Citera
Larzone Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 En sak till. Att skrika doping så fort någon idrottare kommer från "ingenstans" och gör något stort är ju som att skrika fuskare så fort någon okänd vinner en större pokerturnering. Visst händer det(AP), men det hör till ovanligheterna. Skidåkning involverar tur? Citera
tamtaram Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Min finska fru satt i soffan och gapade; "DOPING". 2 * Priceless! :mrgreen: .... dessutom tjoar hon för att Sverige fick stryk av Canada i JVM-finalen... -Men var är Finland då? Spelar ni curling kanske? 3 * Priceless! Då kontrade du och kallade Kuitunen för Dopinen resten av sändningen, eller hur? Citera
P_kungen Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Hon var riktigt bra som ung, krossade jvm ifjol. Jag åkte av nån jäkla anledning skidor när jag var 10 år. Kommer ihåg en tävling när jag startade sist av killarna och kalla startade 30s efteråt. Var mardrömmen att bli ifrånåkt av tjejjer, så öppna stenhårt men tog inte länge innan den lilla brudjävel och flyger förbi i spåret och går i mål säkert en minut före på 3km. Jag slutade efter det. Citera
KenHag Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Hon har ju i något test nyligen visat sig ha en av sveriges bästa syreupptagningsförmåga,vilket visades sig på bästa tänkbara sätt i uppförsbacken idag. Alla som skriker doping vet inte vad dom gapar om. Bara att lyfta på hatten och säga ett stort grattis Citera
tommie88 Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 och om hon nu skulle vara dopad som många säger skulle hon redan åkt dit med tanke på att hon tog 3 medaljer på senaste jvm och är på så vis dopningstestad 3 ggr bara där... Citera
DinJävlaKyckling Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 och om hon nu skulle vara dopad som många säger skulle hon redan åkt dit med tanke på att hon tog 3 medaljer på senaste jvm och är på så vis dopningstestad 3 ggr bara där... Inte hört talas om superdoping som är omöjlig att spåra? Citera
papiPope Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Luktar doping lång väg tyvärr, såg ut lite som när Elofsson blev ifrånåkt av en ständigt spurtande Mühlegg(Salt lake 2002) Att ta in 50sekunder mot en av världens främsta skidåkare i det som antagligen är världens hårdaste skidlopp, känns rimligt? Hoppas dock att hon är ren. Är du dum? Du kan ju inte ha sett tävligen, eller? Hon åkte ju inte ens nära snabbast av alla! RRRRRRRRRReeeeetarded! Men dåligt hon är...inte!! :D EDIT: Vårda språket tack! /Appel Citera
Gahlster Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Inte hört talas om superdoping som är omöjlig att spåra? Visst ligger doparna "alltid" steget före, men att basera dopinganklagelser på att hon under 10 dagar varit riktigt duktig håller inte. Som jag frågade i ett inlägg tidigare, är Björndalen dopad? Bauer? Neuner? Magdalena Forsberg? Klüft? Musse? Wissman? Anna Hansson? Hellner? Är alla dessa dopade? Knappast. Kan någon av dessa vara dopade? Kanske, men anklagar man någon specifik av dessa för doping pga att de slagit igenom snarare än något a la Rasmussen så sänker man alla dessa med ett skott. Jag är ganska säker på att de finns ganska många träningsfenomen inom idrotten så som det finns spelare inom pokern som nöter och nöter och helt plötsligt slår igenom. Citera
Mejer Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Är du dum? Du kan ju inte ha sett tävligen, eller? Hon åkte ju inte ens nära snabbast av alla! RRRRRRRRRReeeeetarded! Men dåligt hon är...inte!! :D Vad är ditt problem? Citera
Gahlster Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Vad är ditt problem? Överaggro, men hans poäng är ju att Mühlegg var i särklass snabbast medans Kalla inte var det. Citera
papiPope Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Vad är ditt problem? Dig? Varför luktar det dopning lång väg bara för att hon är mycket bättre än en tidigare dopad finne? Då måste ju alla som åkte snabbare Kalla också vara dopade, eller? Måste väl skriva "sry" så att jag inte blir avstängd. Citera
Gahlster Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Skidåkning involverar tur? Något, men inte mkt. Bra poäng på vad jag skrev, men en store vinst kan ju faktiskt innebära att personen helt plötsligt hamnar på en helt ny nivå. Citera
DrRoland Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Skidåkning involverar tur? Iaf vad gäller vallan. Kan även tänka mig att det finns olika skidor beroenda av hur spåren ser ut. Citera
Gahlster Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Iaf vad gäller vallan. Kan även tänka mig att det finns olika skidor beroenda av hur spåren ser ut. Att ens motståndare råkar ut för vurpor i känsliga lägen kan väl också hamna i denna kategorin? T.ex. Northugs vurpa när han började dra upp sin sjuka spurt. Citera
Mejer Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Dig? Varför luktar det dopning lång väg bara för att hon är mycket bättre än en tidigare dopad finne? Då måste ju alla som åkte snabbare Kalla också vara dopade, eller?Måste väl skriva "sry" så att jag inte blir avstängd. Har du någon form av intim/nära personlig relation med Kalla? Annars kan jag verkligen inte förstå varför du blir så väldigt upprörd. Enda jag baserar dopinglukten på är att hon tog ifatt 50sekunder(UPPFÖR EN JÄVLA SLALOMBACKE FÖR FAN) och sedan flög förbi finskan(HON SOM DOPAT SIG TIDIGARE DU VET) när det passade. Det hela såg som sagt ruggigt likt en tidigare uppgörelse mellan dopad och odopad skidåkare. Nu hoppas jag självklart att hon är ren, men skulle inte bli ett dugg överraskad om det visade sig att det förekom någon form av doping. Ditt "sry" kan du ta och stoppa upp i valfri kroppsöppning. Citera
Gahlster Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Har du någon form av intim/nära personlig relation med Kalla? Annars kan jag verkligen inte förstå varför du blir så väldigt upprörd. Enda jag baserar dopinglukten på är att hon tog ifatt 50sekunder(UPPFÖR EN JÄVLA SLALOMBACKE FÖR FAN) och sedan flög förbi finskan(HON SOM DOPAT SIG TIDIGARE DU VET) när det passade. Det hela såg som sagt ruggigt likt en tidigare uppgörelse mellan dopad och odopad skidåkare. Nu hoppas jag självklart att hon är ren, men skulle inte bli ett dugg överraskad om det visade sig att det förekom någon form av doping. Ditt "sry" kan du ta och stoppa upp i valfri kroppsöppning. Slalombacken passar ju Kalla väldigt bra medans det inte hör till Kuitunens starka sidor. När det är just så brant och lång backe så är den tidsmässiga skillnaden inte så konstig. Hade banan varit platt hade hade det legat närmare till hands att misstänka doping. Har faktiskt sett liknande ifatt- och omåkningar utan att det talats om doping. Citera
Mr Zero Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Enda jag baserar dopinglukten på är att hon tog ifatt 50sekunder(UPPFÖR EN JÄVLA SLALOMBACKE FÖR FAN) och sedan flög förbi finskan(HON SOM DOPAT SIG TIDIGARE DU VET) när det passade. Men snälla, finskan hade ju mjölksyra upp över öronen. 50 sekunder uppför en slalombacke är ju ingenting. Hade varit jävligt anmärkningsvärt om det hade varit NERFÖR backen... Citera
devalanteriel Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 UPPFÖR EN JÄVLA SLALOMBACKE FÖR FAN Det är ju slalombacken som är skälet till att det inte är några konstigheter - inte tvärtom. Citera
DinJävlaKyckling Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Hade varit jävligt anmärkningsvärt om det hade varit NERFÖR backen... Då hade det varit riggat :lol: Citera
Recommended Posts