Kees123 Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 Hur det än kommer sig så tror jag att jag vunnit mer på svs än du någonsin kommer vinna där.. När jag lämnar SvS så lovar jag att återkomma så jämför vi min siffra då med din siffra nu. Vem vet vad för mobilt bredband (om något) som fungerar i Kiruna/Jokkmokk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 När jag lämnar SvS så lovar jag att återkomma så jämför vi min siffra då med din siffra nu. Vem vet vad för mobilt bredband (om något) som fungerar i Kiruna/Jokkmokk? Då får du nog jobba väldigt hårt om du ska lira 5/10 lr gå upp i nivå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 Då får du nog jobba väldigt hårt om du ska lira 5/10 lr gå upp i nivå.... spola attityden för du är inte den du tror dig vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 spola attityden för du är inte den du tror dig vara å du är Einstein? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 å du är Einstein? Dags att ge sig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baver Postad 9 Juli , 2008 Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 När jag lämnar SvS så lovar jag att återkomma så jämför vi min siffra då med din siffra nu. Vem vet vad för mobilt bredband (om något) som fungerar i Kiruna/Jokkmokk? Vad ska du göra i Kiruna om man får fråga? Bor själv där och har en polare som har Telias 3G internet och har för mig att det funkar bra för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 9 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2008 Vad ska du göra i Kiruna om man får fråga? Bor själv där och har en polare som har Telias 3G internet och har för mig att det funkar bra för honom. Vad fint, då ska jag försöka låna med mig ett sådant. Jag är involverad i en dokumentärfilm om tre generationers samer. Så jag ska upp och researcha. I natt gick jag och lade mig 07:30. Upp 3 timmar senare steamad av sömnbrist och iväg och anstränger mig fysiskt på sätt som jag tidigare knappt ens sett på internet. Jag har trots mitt fysiska och mentala tillstånd fått in tre entimmarspass vid borden och såklart plussat rakt ut, typ 10k. Detta får mig att misstänka det jag varit inne på tidigare. Det spelar ingen roll hur trött, ledsen, frälst du är, det enda som gäller att få in händer och låta variansen ha sin gång. De enda mentala tillstånd jag tycker har varit EV- är när man är helt ointresserad av spelet och har fokus på annat på datorn eller när man är för taggad och längtar i hela kroppen att få lira och vinna. Men är du koncentrerad på vad som händer utan att vara övertänd kan du må hur fan som helst i övrigt utan att det påverkar spelet. Zen. Juli: 14 000kr Julimål 1: 11.8k händer spelade (av minimum 40k händer) Övergripande mål 1: $2223 i dollarrullen (mål: $5000) Januari - juni: 166 000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 å du är Einstein? Omöjligt för det är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Antar att det är samma Bajselof som spelar 10/20 på svs. Ditt spel tillåter inte attityden du har här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Antar att det är samma Bajselof som spelar 10/20 på svs. Ditt spel tillåter inte attityden du har här.. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 Antar att det är samma Bajselof som spelar 10/20 på svs. Ditt spel tillåter inte attityden du har här.. +15229151287 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 10 Juli , 2008 Rapport Share Postad 10 Juli , 2008 +15229151287 så du menar att du är så mycket mer värd än de andra som håller med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 12 Juli , 2008 Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 Antar att det är samma Bajselof som spelar 10/20 på svs. Ditt spel tillåter inte attityden du har här.. å vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 Juli , 2008 Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 å vem är du? det vågar han inte säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 å vem är du? Heltokers Nick Irriterande Cencurerat ... imo Har spelat en del ikväll och backat typ 6k. Ska ta ett nytt pass nu mest i brist på annat vettigt att göra. Vi får se om en kopp kaffe och sävligt bakfyllespel går hem mot SvSs sommarkåta fyllskallar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Kvällen slutar på -13k back. Dyrt tidsfördriv detta. Månadsresultat: 2.5k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villerkiller Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 surt som fan kees...såg vad som hände dig...popoffer den turjäveln sätter ju alltid 2 outarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 det vågar han inte säga Heltoker asså du ger lektioner till alla men vågar inte yttra ditt nick? Kom igen nu nyfiken som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Heltoker asså du ger lektioner till alla men vågar inte yttra ditt nick? Kom igen nu nyfiken som fan Han är väl Helt-ok, megakillah borde kunna bekräfta det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 surt som fan kees...såg vad som hände dig...popoffer den turjäveln sätter ju alltid 2 outarn... Popoffer börjar jag få bra koll på. Sen att han snor ett inköp från mig per session är mer som en naturlag och inte mycket att bry sig om. Det stora och tunga backet igår kom på 7.5/15. Detta är ett fenomen som har inträffat vid varje nivåklättring för mig. Precis när jag bestämt sig för att nivån är min egen kommer en period av osannorlika utdragningar med monsterback som följd. Det är som om nivån vill testa ens karaktär. Ovanstående exemplifierat med följande hand. Förmodligen min största förlustpott någonsin i en enskild hand. $1500 NL Texas Hold'em - Saturday, July 12, 23:53:30 ET 2008 Table Frida 11 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 5 Seat 1: mas1 ( $1428.98 ) Seat 2: Kees ( $5776.29 ) Seat 3: __ ( $4097.53 ) Seat 4: din_mama ( $3135.77 ) Seat 5: Theelch ( $3052.32 ) __ posts small blind [$7.5]. din_mama posts big blind [$15]. ** Dealing down cards ** Dealt to Kees [ Ad Qh ] Theelch folds. mas1 folds. Kees raises [$60]. __ calls [$52.5]. din_mama calls [$45]. ** Dealing Flop ** [ 3d, Qc, 3c ] __ checks. din_mama checks. Kees bets [$90]. __ calls [$90]. din_mama folds. ** Dealing Turn ** [ Qd ] __ checks. Kees bets [$300]. __ raises [$765]. Kees raises [$3630]. __ is all-In. Kees calls [$17.53]. ** Dealing River ** [ 8h ] __ shows [ 3h, 3s ] four of a kind, threes. __ wins $9E-13 from side pot#1 with four of a kind, threes. __ wins $8240.06 from the main pot with four of a kind, threes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Heltokers Nick Irriterande Cencurerat ... imo jag tror också det är HNIC men han förnekar ju det. jag kommer nog ändå hålla mig till min read Han är väl Helt-ok, megakillah borde kunna bekräfta det det hade varit något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Popoffer börjar jag få bra koll på. Sen att han snor ett inköp från mig per session är mer som en naturlag och inte mycket att bry sig om. Det stora och tunga backet igår kom på 7.5/15. Detta är ett fenomen som har inträffat vid varje nivåklättring för mig. Precis när jag bestämt sig för att nivån är min egen kommer en period av osannorlika utdragningar med monsterback som följd. Det är som om nivån vill testa ens karaktär. Ovanstående exemplifierat med följande hand. Förmodligen min största förlustpott någonsin i en enskild hand. $1500 NL Texas Hold'em - Saturday, July 12, 23:53:30 ET 2008 Table Frida 11 (Real Money) Seat 2 is the button Total number of players : 5 Seat 1: mas1 ( $1428.98 ) Seat 2: Kees ( $5776.29 ) Seat 3: __ ( $4097.53 ) Seat 4: din_mama ( $3135.77 ) Seat 5: Theelch ( $3052.32 ) __ posts small blind [$7.5]. din_mama posts big blind [$15]. ** Dealing down cards ** Dealt to Kees [ Ad Qh ] Theelch folds. mas1 folds. Kees raises [$60]. __ calls [$52.5]. din_mama calls [$45]. ** Dealing Flop ** [ 3d, Qc, 3c ] __ checks. din_mama checks. Kees bets [$90]. __ calls [$90]. din_mama folds. ** Dealing Turn ** [ Qd ] __ checks. Kees bets [$300]. __ raises [$765]. Kees raises [$3630]. __ is all-In. Kees calls [$17.53]. ** Dealing River ** [ 8h ] __ shows [ 3h, 3s ] four of a kind, threes. __ wins $9E-13 from side pot#1 with four of a kind, threes. __ wins $8240.06 from the main pot with four of a kind, threes. haha lol tsynd du torska en feting där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 16 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2008 21k back på de senaste 5 sessionerna innebär den värsta downswingen detta år, ja, kanske någonsin. Jag har nu bytt miljö. Efter en hård natt på Bukowski Bar (yes, uppkallad efter den Bukowski) i Prag blir det nu grind ifrån en hotelllobby på stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 18 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2008 Det sjukaste med Prag är att det inte finns några cyklister. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts