Gå till innehåll

The well: Emilio_15


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken skön kille du är :heart: Vi skulle kunna va bröder och den här tråden har bara visat det än mer

 

Trodde du var ironisk först, men du kanske inte var det trotsallt, isåfall blir jag uppriktigt jätteglad! :)

Ser fram emot att kanske åka på nån resa med ett gäng där bl.a du är med :-D

Vi delar ju också den mindre roliga erfarenheten :-D

Nu låter det väl ungefär som att jag vill suga din kuk men, ingen skam!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde du var ironisk först, men du kanske inte var det trotsallt, isåfall blir jag uppriktigt jätteglad! :)

Ser fram emot att kanske åka på nån resa med ett gäng där bl.a du är med :-D

Vi delar ju också den mindre roliga erfarenheten :-D

Nu låter det väl ungefär som att jag vill suga din kuk men, ingen skam!

 

 

Ingen ironi här inte! Och ja, tyvärr måste vi ju dela den bistra erfarenheten :( Kanske är det de som får mig att känna kopplingen?

 

Nä men iaf! Den trevligaste wellen på ett tag! Och den fortsätter väl ett tag till antar jag. Kör hårt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen ironi här inte! Och ja, tyvärr måste vi ju dela den bistra erfarenheten :( Kanske är det de som får mig att känna kopplingen?

 

Nä men iaf! Den trevligaste wellen på ett tag! Och den fortsätter väl ett tag till antar jag. Kör hårt

 

Tack! Ches var väl rätt bra annars, även om den var lite bister delvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det får Rooney ta upp om han vill ;D

Vill inte sänka hans rykte.

 

Äh vafan att inte få upp den på fyllan nångång för att sedan två tre gånger efteråt lida av psykiska men är väl ganska standard? :) Inget att skämmas över här inte. Kan väl vara bland det pinsammare som hänt just vid tillfället, men vafan. Bättre att skoja bort det istället för att gå o gräva ner sig. På't igen bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att dina problem ligger i nervositet, samt uppenbarligen stor kåthet(4sek. dilemma ;-) )

 

Det finns ju inget som lugnar ner ens nerver, som en lätt dos "giftigt" röka. Jag kan inte tala för alla, men det har visat sig att min sexuella uthållighet har ökat då jag rökt på innan sexet.

 

Sen kan du ju även tänka på vad killen i "den där Mary" får för tips innan han ska dejta:

 

-Gå aldrig på dejt med laddat gevär,

 

m.a.o ta en snabbrunk innan för att undvika 4sek. dilemma ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att dra en runk innan man ska ses dödar definitivt många outs för att orka hålla den uppe. Vafan. Nu ligger ju fokus på att kunna köra, inte att inte komma. Det får ju bli ett senare problem. Med kondom blir det ju också ordentlig fördröjning.

 

Allt handlar bara om att slappna av och inte tänka så jävla mkt. Känns på något sätt som att ju mer man ville stänga ute tankarna desto mer trängde de på och då spelade det ingen roll hur jävla superkåt man var med kläderna på när den ändå dog snabbare än någonsin när kallingarna åkte av.

 

Att köra utan kondom underlättar enormt. Bruden jag hade problem med kunde jag göra det med och således kunde man grinda upp den.. Tillslut är den i godtagbar form iallafall, om än inte benhård. Sen kan man bara uppskatta när man säger att den inte ens är fullt hård och hon ändå kommenterar att den åtminstonde känns som det 8-)

 

 

*edit*

Ett tips är även att själv försöka runka upp den medan ni hånglar. Funkade hundra gånger bättre för egen del. När hon skulle ner och försöka sig på var det ju bara sjukt pinsamt när spjutet blivit en liten rostig fällkniv, och hon verkligen gick ner och fick känna det själv. Sen är ju brudar generellt sett sämst på att just runka av. Egen hand är fan alltid bäst alltså när det gäller det, även om det ju kan va trevligt med omväxling och ett skönt inslag i akten när man är förbi problem som dessa ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha så skönt inlägg. det med runk är jag osäker på, kanske nått jag kommer testa att göra precis innan vid ett senare tillfälle om det fortfarande inte funkar, har nämligen märkt en sjuk sak, graden av hårdhet är som överläset störst när jag bli överkåt från ingenstans, om jag däremot varit kåt länge så jag fått upp massa försats så blir jag helt enkelt inte lika hård, och måste "spänna" för att bli lika hård, utan försats gör den det avslappnad.

ståndet blir inte lika stabilt med försats heller, håller kanske 3minuter för att sen dö en minut bara sådär =/

 

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sticker ut hakan lite och säger top 100. Jag återfinns ju trotsallt i den översta promillcilen på stars:mrgreen: (Diss mot vetgirig som skröt om att han "höll till i den översta procentilen", wtf liksom. Vart kommer CILEN ifrån?!)

Jag är alltså 10 gånger så bra som honom. skepp.

 

Hur drar du den slutsatsen? Anser du dig ha ett jämnt bra resultat men saknar klonkar? För det jag läser är det ju ännu inga större summor och inte då heller några större klonkar du gjort. Eller får man fråga vilken buyin du lirar på? ROI%?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur drar du den slutsatsen? Anser du dig ha ett jämnt bra resultat men saknar klonkar? För det jag läser är det ju ännu inga större summor och inte då heller några större klonkar du gjort. Eller får man fråga vilken buyin du lirar på? ROI%?

 

Man har väl lite koll här samt pocketfives OPR osv..av liveproffsen känns det ju bara som det är legato, anders henriksson, hink/gnufarna osv som har koll. givetvis ett gäng jag glömt men inte allt för många. Kan mycket väl tänka mig att jag är top 100, men inte säker. Hmm ja jag har ju inga fetklonkar iallafall.

Kan jobba fram lite stats, lade ett inlägg på ett annat forum förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...