Gå till innehåll

Ulaf Tar Avsked


Dead-Inside

Recommended Posts

  • Svars 702
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Först läste jag "8 kronor" :mrgreen:

Det är bara o tagga om!

 

Hehe, ja hade vart lite gnälligt. Tackar.

 

hur många brukar ni va när ni lirar? tycker guld brukar ta slut på tok för fort

 

Vi brukar köra fyra stycken på en giant-karta (coastal/arabia). Guld borde inte vara en jättebristvara om man samlar på sig en relik eller två samt tradar mycket om man nu spelar i lag. Tricket är väl att försöka avsluta matchen innan guldet börjar tryta. =)

 

Om du vill vara med någon gång så säg till, vi brukar ha lite tunt med folk ibland. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, wtf, jag kör ett

 

Dagens Blufftips!

 

När du väl börjat bluffa i en hand, sluta då inte. Ju fler gånger du betar, desto mer styrka visar du. Så skjut de där extra kulorna på turn och på river, det lönar sig i längden. Fi kommer lägga sig varje gång. Nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va sugen man blev nu mang ar sen man lirade men sa sjukt kul.

Hor av mig nar jag kommer hem pa msn.

 

Trevligt trevligt! Enjoy egypten!

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

Nu är det faktiskt ny dag, så jag får spela. :)

 

Lirar lite $3/6 limit av alla spel! Då träffar jag såklart alla floppar. Planerar att köra ett gäng sng sen också, lite inte-tänka-poker, vet att jag borde plussa iaf.

 

Köpte även 10% i garpen som spelade Super Tuesday på stars ($1050). Han busta ganska tidigt, så $105

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har blivit bättre och bättre på att hantera dåliga perioder (inte för att senaste torsken var så värst) sen jag började. Dels tror jag att det beror på att jag har aningen striktare bankrullekrav, vilket gör det lätt att skaka av sig ett kraftigare back. Jag är glad över att jag numera nästan bara spela när jag har lust, och en eller flera dagar spelfritt i rad händer relativt ofta.

 

Mitt perspektiv till poker har ändrats oerhört. För ungefär ett år sen var jag totalt insnöad, och led av den allvarliga åkomman att tro att jag var bra. Grejen med livet är ju att man aldrig kan bli bra på någonting om man inte inser att man suger. Och det var just nyligen som jag verkligen insåg hur jag "sög", och känner också att jag har utvecklats mycket snabbt på bara enstaka månader.

 

Jag lovar mig själv att aldrig tycka jag är bra, det får komma från andra *hint*.

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

Imorgon ska jag och garpen spela rebuy på SPS. Första gången jag spelar live på länge, så det ska bli ROLIGT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi brukar köra fyra stycken på en giant-karta (coastal/arabia). Guld borde inte vara en jättebristvara om man samlar på sig en relik eller två samt tradar mycket om man nu spelar i lag. Tricket är väl att försöka avsluta matchen innan guldet börjar tryta. =)

 

Om du vill vara med någon gång så säg till, vi brukar ha lite tunt med folk ibland. =)

 

Jo tack det vore trevligt och kul det var ett tag sen man lirade sist:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SPS gick ju piss. Blev många rebuy eftersom jag aldrig fick nåt endaste bra och va dominerad när jag hade halvbra. Sista handen innan addon-pauseb var vi fyra som stoppade in. Jag hade 92o mot A3, AT och 87 och vann med en fin nia på floppen. :mrgreen:

 

Stal lite, men tappa en pott med AK där jag inte träffa och stoppade in på bb med 65o när knappen höjde. Han syna med A8s (han hade mindre marker än jag trodde) och floppa färgdrag men jag rivrade femoutarn. :lol:

 

Utgång blev det när jag va bb (JTs) och mycket duktige Ishak Noyan limpade på sb. Floppen kommer AT5 och han betar mini och jag synar. Turn J, han betar och jag ställer in och får blixtsyn av AT. Ridå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaargghhh busta ur en $109 på stars nu 30:e av 440 eller nåt med AQ mot AJ. :-( Hade legat femma om jag vunnit tror jag. Blev faktiskt argare än jag blivit på länge, slog till och med näven i väggen ganska hårt, plus att jag slängde tröjan som mamma stickat åt mig STENHÅRT ner i sängen!!!!11one

 

Det går bra nu alltså! Förlorar lagom mycket i allt, är 4,5k kr och $573 idag, plus live grejen. Smakar MUMMA!

 

Sen dagboksstart $1479, 12500 kronor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad för BR krav kör du?

 

Just nu har jag en bit över 100 inköp för stora majoriteten av turneringarna jag spelar, vilket känns bekvämt.

 

Eftersom jag som alla andra är en bitter, avundsjuk jävel, skulle jag tycka det var härligt att se en back-dagbok.

 

 

 

(Mitt mål är inte att backa, utan att plussa)

 

(Vilket jag har gjort förut)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt är det jävligt svårt att plusa på svs, aldrig lyckats själv.

 

Jag har lyckats med många rushar på svenska spel, men det slutar alltid med att jag tiltar sönder på allt och alla, som vanligt. Mitt problem med cashgame är att man bara kan reloada, reloada, reloada tills man är gul och glad. Därför spelar jag lättare mitt a-game i turneringar. Samt när jag skottar. Spelar bättre cg när jag skottar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...