SoderKrippa Postad 7 November , 2008 Rapport Share Postad 7 November , 2008 Tackar båda. Ja, mitt sug kommer att vara stort emellanåt, det är till och med ganska möjligt att jag lyckas bryta nattens löfte snart, men jag ska verkligen försöka. Problemet med det andra ni nämner är att jag inte har balls att fråga, och att man ändå inte får göra det på det här jädra forumet! Det finns ett jättesmidigt litet program som heter MSN. Tror det är nån hemmasnickare som gjort det. Borde testa! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 November , 2008 Rapport Share Postad 7 November , 2008 Det finns ett jättesmidigt litet program som heter MSN. Tror det är nån hemmasnickare som gjort det. Borde testa! /SK Hehe, tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts