Softish Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Jag ville bara tala om hur fint det känns att efter flera veckors uppehåll genast få svar från folk man känner igen här i forumet. Som ett gäng gamla kompisar (dock inte vänner). Synd att det ofta råder dålig attityd här med tanke på den fina gemenskapen Gott nytt år! Citera
FamilyGuyFan Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Sooooooooooooooooofffffffffttttttttttttisssssssssssshhhhhhhhhhhh Citera
Tottyville Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Jag ville bara tala om hur fint det känns att efter flera veckors uppehåll genast få svar från folk man känner igen här i forumet. Som ett gäng gamla kompisar (dock inte vänner). Synd att det ofta råder dålig attityd här med tanke på den fina gemenskapen Gott nytt år! Hur går det med pokern? Har läst några trådar med dig och tyckte du verkade ha stor potential för spelet. Lycka till med allt och god fortsättning. Citera
Softish Postad 6 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2008 Hur går det med pokern? Har läst några trådar med dig och tyckte du verkade ha stor potential för spelet. Lycka till med allt och god fortsättning. Sarkasm besvaras bara med en Citera
Aike Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Sarkasm besvaras bara med en Vad är ditt nick på svenska spel? Jag ropar alltid Softish så fort jag sätter mig på ett limitbord där, men ännu inget svar; Citera
Fudge Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Jag ville bara tala om hur fint det känns att efter flera veckors uppehåll genast få svar från folk man känner igen här i forumet. Som ett gäng gamla kompisar (dock inte vänner). Synd att det ofta råder dålig attityd här med tanke på den fina gemenskapen Gott nytt år! Klart du får svar från folk du känner igen, speciellt när du klankar ner på forumets bästa skrivare! Sen om det är positiva svar är en annan sak... Citera
Aike Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Klart du får svar från folk du känner igen, speciellt när du klankar ner på forumets bästa skrivare! Sen om det är positiva svar är en annan sak... Va? Jag trodde det var Softish som var den bäste och bara spred sin stora kunskap:mrgreen: Citera
Recommended Posts