Gå till innehåll

Mods. Stäng gärna ner dagboken, tack =)


Rebonius

Recommended Posts

  • Svars 834
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis Grattis!!!!

Tack :D:D

 

Så snabbt det kan ändra sig..:D

 

GRATTIS igen! GG WP

Spelade väl turneringen i 10h eller så. Direkt snabbt är det ju inte.

Men skit samma, så skoj ändå ju :D:D:D:D:D

 

FLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXX ! grattis:-)

gjorde ni nån deal på ft ?

Riktig tur :P

Japp! När vi var 3 st kvar hade jag 44 miljoner, tvåan 22 miljoner och trean 11 miljoner. Tvåan var duktig medans trean var fiskig.

Det kändes såklart bra att säkra lite pengar och jag fick $160k för dealen, tvåan $110k och trean $100k samtidigt som vi spelade om $30k till.

Först var det fisken som åkte ut och efter ungefär 5 händer heads up får jag TT mot hans 55 och min hand står. Galet!

 

1000 var en överdrift, var runt 400 pers, men ja...rätt sjukt att jag sa"Imorn när jag vaknar vill jag se dig överst på listan", höll på att slå huvet i bordet när jag öppnade klieten och kollade ;)

Rätt sjukt faktiskt. Jag spelade 15h i rad och var overkligt pigg fast klockan var 10 på morgonen här.

Efter diverse messkontakt och telefonsamtal kom jag och tänka på hur mycket jag hade vunnit.

 

INDIVJÖOI_NDVO(HUÖDSHUÖYEHI_DNBJÖSFKBHGYUEHnhölfhsiypvdöubrgbLÖNGÖDUONBÖUOFNBNFÖL_BNUONIRSBKJBDVHLVGEVDL

 

 

GRATTIS

Sådär känner jag också!!

 

Stort grattis

Tackar :D

 

STORT grattis :shock: :shock:

 

När jag läste dagboken trodde jag att du hade kommit på en 4-5e plats, men etta för 219k dollar, sick :shock:.

 

GG och Grattis än en gång!

 

Helt sjuk känsla att komma etta i en av de största söndagsturneringarna.

Nu fick jag ju inte precis $219k, men rätt så nära.

Nästan 10% skulle till en som jag bytte % med också, men att behålla 90% är inte så pjåkigt :D

 

Grattis, alltid kul när en medforumit går bra.

Tackar :) Det är skoj för mig också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

måste också få säga grattis! hur mycket vann du?

 

Japp! När vi var 3 st kvar hade jag 44 miljoner, tvåan 22 miljoner och trean 11 miljoner. Tvåan var duktig medans trean var fiskig.

Det kändes såklart bra att säkra lite pengar och jag fick $160k för dealen, tvåan $110k och trean $100k samtidigt som vi spelade om $30k till.

Först var det fisken som åkte ut och efter ungefär 5 händer heads up får jag TT mot hans 55 och min hand står. Galet!

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet när Sunday Million Replay börjar gå på Pokerstars?

Jag hittar den iallafall inte just nu, kanske jag letar på fel ställe?

 

oj sorry

Ingen fara!

Jag är bara glad att folk skriver i mig och Mangis dagbok :)

 

Du får ett GRATTIS! (i den här tråden också) haxxories enishet har lönat sig (har MÅNGA top 100 placeringar). Han är rätt glad för sin andraplats, även om det alltid svider att förlora hu;-)

Du får ett tack!

Haxxories och David var de som spelade bra på finalbordet.

Haxxories var väldigt aggresiv före finalbordet och körde mycket med alla andra stackar.

De händer som jag kanske spelade fel på finalbordet var just mot han. En precis ibörjan där jag slår upp med AJ och han slår om från big blind. Jag vet ju att han kan slå om jättebrett där och var lite osäker på min fold.

En annan var där jag inte valuebettar river i pos med J-9 på brädan K-4-x-9-x där han hade Q-4.

Det ska bli så jäkla skoj att titta på finalbordet i replay!

 

...inte din då utan treans, måste säga att det sporrar en annan att fisk kan bli trea i SundayMillion.... stort Grattis! till dej Rebonius, det var spännande att följa slutkampen här på PF!

Tackar :) Hoppas du inte bara klonkar tredjeplatsen, utan vinner alltihopa någon vecka här framöver!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

O jävlar. Kommer in på pf nu och så ser man detta.

 

Enormt stort jävla grattis!!!! :D:D

Haha, jag sa ju att jag skulle klonka :D:D

Hur är semestern?

 

Tycker det var nån som sa att reprisen går följande söndag. Brukar ju också läggas upp på Pokertube sen senare.
Sändningen brukar komma upp från onsdag och framåt. Den sänds väl ungefär tills nya Sunday million e över, och som sagt, läggs upp från onsdag, ibland senare så sent som på lördagen.

Jag får helt enkelt hålla utkik!

 

.

Tack :P

 

Undrade just varför alla skrev grattis i din dagbok. Stort grattis från mig också!!!

Det är ju skoj med gratulationer :D

Tackar!

 

Kul att slantarna kom till en av forumets trevligaste medlemmar! Grattiz! Nå, vad är/var det första du ska/har köpa/köpt för att fira då? :-D :-D :-D

Haha :) Tack ska du ha för den komplimangen :P

Det första jag egentligen köpte var en Pringles till homegamet dagen efter.

Jag tycker att jag börjar ha rätt mycket saker, men en 60" tv eller så skulle förstås inte skada. Då vet jag förstås inte vad jag ska köpa för mina FPPs.

 

Stort grattis!

Tackar :P Det känns bra.

 

Grattis som fan. Och välkommen in i klubben ;)

Tack :D

Hur längesen var det du vann den? Var prispotten mindre då förresten?

 

Supergrattis! Du är en GUD!!!

Kanske en aning överdrivet, men WTF, TACK :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis en än gång, ska bli intressant att se replay av finalbordet då jag missa raila dig :)

 

Hur skoj tror du inte att det ska bli för mig då? :D:D

Nu på förhand kan jag säga att det var en hand med K-7 som jag skulle kunna ha spelat lite annorlunda ifall jag hade haft balls :P

Jag höjer från sen pos och någon av blindsen slår om. Jag har perfekt läge att gå all in som en re-re-steal men bangar ur och lägger mig. Han hade behövt vika så stor del av sin range att jag nog borde ha pushat.

En hand med J-9 mot tvåan när jag slår upp och han synar från big blind.

Flopp K-4-x och jag cbetar och han synar. Turn 9 går check-check och river x går check-check. Där borde jag ha valuebettat.

En annan där jag slår upp med AJ och lägger omslag mot han som kom tvåa. Tror jag borde ha degat där med tanke på hur sjukt aggresiv han var.

Stort grattis!

Tack! =))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...