Rebonius Postad 11 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 jag föreslog en rap-karriär men det gjorde inte saken bättre. Luuuler Men hursomhelst så har det lugnat ner sig nu, jag sa åt henne att ifall jag tydligen är en så idiot så varför ska hon envisas med att umgås med mig, då tystnade det och så ordnade sig allting. Jag tror att vissa kvinnor kan relateras till aggressors, man ska bara sitta och vänta, till slut kommer man på en bra kontring och då lugnar dom ner sig. Tänk vad man kan lära sig av poker. Inte svårt att vinna någon som går all in varje hand va? Hon är maniac och du är tight agressive Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Eftersom du är den enda här på forumet som jag vet kollar på morden i midsommer, så tänkte jag fråga vad du har för uppfattning på en sak. Jag har nämligen tänkt på att dom dricker vin, öl mm under dagarna, sedan sätter dom sig i bilen:D Får man köra alkoholpåverkad i england eller är all dricka där alkoholfri????? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Eftersom du är den enda här på forumet som jag vet kollar på morden i midsommer, så tänkte jag fråga vad du har för uppfattning på en sak. Jag har nämligen tänkt på att dom dricker vin, öl mm under dagarna, sedan sätter dom sig i bilen:D Får man köra alkoholpåverkad i england eller är all dricka där alkoholfri????? I England går gränsen för rattfylleri vid skrämmande höga 0,8 promille. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 11 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Tack för svaret =) Man kan ju komma ihåg att det bara är en serie filmer också. Lite underligt att jag inte har tänkt på det förut faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Se Once upon a time in the west och du kommer älska min avatar, claudia cardinale kan vara världens vackraste kvinna någonsin (efter mamma såklart) Jag har sett den på bio och hon blir såklart ännu finare på stor duk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KKriminell Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 I England går gränsen för rattfylleri vid skrämmande höga 0,8 promille. i Tyskland är gränsen för rattfylleri oxå ganska hög va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Gränsen borde vara: kan du starta bilen är du tillräckligt nykter. Rattfylleriet skulle minska med 100%. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 11 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Gränsen borde vara: kan du starta bilen är du tillräckligt nykter. Rattfylleriet skulle minska med 100%. Och 300% fler rattfylleolyckor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Och 300% fler rattfylleolyckor? Rattfylleolyckorna skulle försvinna helt. Antalet trafikolyckor skulle troligtvis öka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mangi Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 I England går gränsen för rattfylleri vid skrämmande höga 0,8 promille. England is fucked up imo, men mitt förakt mot detta land beror väl mest på att snittet babes vs stolpskott inte är så tilltalande.. Plus att Braveheart gjorde ett stort intryck på mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 England is fucked up imo, men mitt förakt mot detta land beror väl mest på att snittet babes vs stolpskott inte är så tilltalande.. Plus att Braveheart gjorde ett stort intryck på mig På tal om tyskland så ligger dom långt nedan för england av samma anledning på min lista! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 11 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Rattfylleolyckorna skulle försvinna helt. Antalet trafikolyckor skulle troligtvis öka. Haha! Du har en poäng Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Haha! Du har en poäng tycker du inte utropstecknet är ganska överflödigt? får det att framställas som att du hånar honom för att han har en poäng Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 tycker du inte utropstecknet är ganska överflödigt? får det att framställas som att du hånar honom för att han har en poäng duh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 11 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 tycker du inte utropstecknet är ganska överflödigt? får det att framställas som att du hånar honom för att han har en poäng Jag använder det alltid onödigt mycket. Kanske det kännetecknar mig på något sätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mangi Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Jag använder det alltid onödigt mycket.Kanske det kännetecknar mig på något sätt. det e lugnt, åtminstone jag tycker om dig ändå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 12 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Rätt sick att jag inte har grindat turneringar på hela veckan. Vart är jag på väg?? Påsken kommer antagligen bli nöten för nattliga grindingpass <3 det e lugnt, åtminstone jag tycker om dig ändå Och tur är väl det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Rätt sick att jag inte har grindat turneringar på hela veckan. Vart är jag på väg??Påsken kommer antagligen bli nöten för nattliga grindingpass <3 stay away! 3e platsen är min:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 13 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 stay away! 3e platsen är min:-) Du spelar fulltid, varje kväll och minst lika dyrt som jag. Det skulle vara konstigt om jag ledde dig på p5 För mig ser det ut som att jag bara ligger 23 poäng ifrån. Det kan väl inte stämma? Räcker ju med ITM i vilken turnering som helst för det typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevermind Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Vem leder då pojkar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Vem leder då pojkar? ATM"rungood"4life. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 ATM"rungood"4life. ATM4life är således ett opassande namn denna gång. =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 ATM"rungood"4life. Så, hur känns det NU att inte vara bäste svensk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Så, hur känns det NU att inte vara bäste svensk? Jag försöker inbilla mig att han är "At The Moment" rungood4life:-) Fortfarande högre rankad dock.. I nån vecka till:( Det ryktas att Consp är på väg tillbaka till pf och är på väg att starta upp en dagbok med någon. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 Mars , 2008 Rapport Share Postad 13 Mars , 2008 Jag försöker inbilla mig att han är "At The Moment" rungood4life:-)Fortfarande högre rankad dock.. I nån vecka till:( Det ryktas att Consp är på väg tillbaka till pf och är på väg att starta upp en dagbok med någon. AtTheMoment4life, lol! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts