Gå till innehåll

Spam, åter spam ..men nu jävlar !


CecceH

Recommended Posts

Min mejllåda blir ständigt överöst med spam, spam och spam till förbannelse - på en veckan kan det bli ett par hundra spammejl och jag kan faen inte sitta och markera alla dessa mejl i funktionen " markera som spam" på yahoo.

 

Nu funderar jag på att slå tillbaka, det är ju i lag förbjudet att skicka spam, men om en spammare får spam tillbaka - så kan man väl inte åka dit ?!

 

Min plan är att jag tar alla dessa :evil: mjel och samlar ihop dessa avsändarnas mejladresser( ett par hundra då och då ) och skickar ut detta i massmejl tillbaka till allihop och börjar marknadsföra någon produkt som jag vill sälja - inte kan jag åka dit för det, dvs dessa spammare får ju smaka på sin egen beska medecin.

 

Eller ?!

 

 

-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg ni "Jerry ger igen" på TV för några år sen. Han var förbannad på brevlådereklam. Samlade ihop ett helt lastbilsflak med reklam och åkte och dumpade i trädgården hos typ VD:n för Svensk Direktreklam eller nån i den stilen. Kanske det skönaste jag sett. Nåt att ta efter?

 

Det var ett företag som sålde penispumpar och liknande och spammade rejält. Jag har för mig att Robert Aschberg gick fram till ägaren av företaget på en pakering och frågade om han ville köpa en dildo eller något. Från programmet insider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...