EmWi Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Vet ni någon pokersida som har turneringar där priset är resor? Inte tråkiga pokerresor, utan semester resor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Vet ni någon pokersida som har turneringar där priset är resor? Inte tråkiga pokerresor, utan semester resor. Sen är det ju så att när man vinner pengar kan man göra vad man vill för dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Sen är det ju så att när man vinner pengar kan man göra vad man vill för dessa? OP kanske vill ha en liten överraskning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Spela bingolottos julkalender istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Svenska Spel hade det för ett tag sedan i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Spela bingolottos julkalender istället skrapade 20 sånna för ett tag sedan, ingen vinst:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Nja.. Det handlar ju om andra saker.. Läste eskilssons blog. Där stog det att han hittade en $10 turnering med 143 reggade.. och 1.a pris var en resa till syd afrika för 4600 dollar.... Det var lite sådana övervärdes turneringar jag letade... Inte lätt att hitta cashgames rullar för 10 dollar, freezeout med en garanti prispool som ger så mycket i 1a pris.. och bara 143 deltagare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Det var lite sådana övervärdes turneringar jag letade...prispool som ger så mycket i 1a pris.. och bara 143 deltagare Bara jag som tycker den där delen är lite luddig? Eller jag förstår vad du menar, men.. ähh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts