sunray Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Är det bara jag som blir utkastad och inte får upp lobbyn igen? Citera
K_MaN Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Nej inte bara du.... blev utloggad o kommer inte in... Citera
K_MaN Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Mmm nu funkar det för mig... det är bara att prova några ggr... Citera
Pastafazool Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Så jävla vidrigt. Precis när jag sätter mig ner bredvid en FRANSMAN på NL50 med 370 dollar i stacken. Fyfan alltså Citera
EverestPoker Postad 2 Januari , 2008 Rapport Postad 2 Januari , 2008 Vi ber om ursäkt för den störning som just inträffade! Problemet har åtgärdats, men spelare kan känna av vissa fördröjningar i ytterligare några minuter eftersom ett stort antal spelare just nu loggar in igen. Citera
sunray Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2008 Det vore ju bussigt om ni kunde stänga av motriggen när ni ändå håller på... Citera
dicanio Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Nu är det samma problem igen. Fixa ordentligt den här gången?? Citera
Richi Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Grrr, blev utslängd på första handen på en sitngo. Citera
Pepperpum Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Sweet, plockar uoo AA, floppar triss, betar och en kille pushar. Slickar mig om munnen och ska syna för att plocka en pott på nästan 150$ närskiten hänger sig . Efter en liten stund kommer jag tillbaka in en stund och ser att jag plötsligt ligger minus de 30$ jag redan hade i potten. Ingen all-in protection hade jag kvar heller efter tidigare urkopplingar från klienten.... Tack så mycket Everest, ni är klart duktigare än mig på det här med programmering. Citera
EverestPoker Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Vi ber om ursäkt för de pågående störningarna! Våra tekniker jobbar just nu på att lösa problemet. Citera
K_MaN Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Hur blir det med inköp till MTT turrar? Ska jag anse 110 dollarna för 30k turneringen helt bortkastade eller? Vore kul att se en flopp åtminstone.... Citera
FlexWheeler Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 shit vad jobbigt missar ju händer som fan Citera
Pastafazool Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Men vafan? Inte igen!?? Driver ni? Citera
Bridgespelar Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Jaa...detta är ju löjligt. Anmäld till 30Koch Avalanche 2....för spelar gör man ju inte $218...inte kattskit för mig Citera
STO Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Jag vill också ha tillbaka mina 100 dollar för 30k turren! Citera
rouchier Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Samma sak hände för mig igår när man grindade SnG. Nu åkte jag inte ut och lyckades vinna. Men nästa gång detta händer och jag förlorar ett inköp på en SnG ska jag banne mig kräva mina pengar tillbaka. Bra jobbat. Citera
Logomania Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Sweet, plockar uoo AA, floppar triss, betar och en kille pushar. Slickar mig om munnen och ska syna för att plocka en pott på nästan 150$ närskiten hänger sig . Efter en liten stund kommer jag tillbaka in en stund och ser att jag plötsligt ligger minus de 30$ jag redan hade i potten. Ingen all-in protection hade jag kvar heller efter tidigare urkopplingar från klienten.... Tack så mycket Everest, ni är klart duktigare än mig på det här med programmering. Värdelöst om de inte kan kompensera oss för sin inkompetens. De har haft problem med sina servrar länge utan att göra ett sk*t åt saken. Jag torskade massor av pengar pga av deras usla software. Skojare hela bunten. Helt värdelösa Everest borde läggas ner!! Citera
EverestPoker Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Everest Poker hade tillfälligt tekniska problem under onsdagen och torsdagen. Vi ber om ursäkt för detta! Vi har nu rättat till det som orsaka dessa störningar. Om någon spelare anser sig ha förlorat pengar p g a detta ber jag att ni kontaktar Everest Pokers spelarsupport. Citera
Logomania Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Everest Poker hade tillfälligt tekniska problem under onsdagen och torsdagen. Vi ber om ursäkt för detta! Vi har nu rättat till det som orsaka dessa störningar. Om någon spelare anser sig ha förlorat pengar p g a detta ber jag att ni kontaktar Everest Pokers spelarsupport. Måste backa lite i min ilska. Jag skickade in historiken och fick tillbaka mina förluster. Inte mina potetiella vinster.Fick också en bonus. Inte mycket men det var mest principen. Det var stort av Everest!! MVH Citera
Recommended Posts