Gå till innehåll

Off topic avdelat från mrdawwes dagbok

Recommended Posts

Postad
svarar åt watoz då hans msn inte funkar. + att jag fick kli.

1. han är 21 år.

2. otroligt mkt fullare än du nånsin varit.

3. han fick förmodligen en kram igår.

tillbakafråga: är du ful? testat benso? svinkul är det!!!!!!!

Fullast vinner eller? Hahahaha. Ni kan inte må bra.

Orkar inte ens bemöda mig med att svara på din intelligenta tillbakafråga. Nöjer mig med att konstatera att du är en sorglig person.

• Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Prat om att feltolkning...

Det du säger om att folk har tendenser för att feltolka stämmer ganska bra, men i ditt fall berodde det inte på någon feltolkning. Du skrev helt enkelt ett fucked up första inlägg. (men jag förstod vad du menade eftersom jag satte mig in i hur du tänker, vilket alla inte har tid, ork, hjärna för att göra)

Om inte, så gör en del det helt enkelt inte... men det är samma folk som tycker det är cpstört att cykeln blir stulen om man lämnar den olåst utanför en krog i centrum i en vecka. (nu kommer vi väl att behöva gå igenom ett bra exempel på hur naivitet kan straffa sig)

Observera att du har samma beteende, men i ditt fall tycker du att det är cpstört att folk lackar på dig alt.feltolkar när du skriver osammanhängande/ svaga resonemang vid fel tidpunkt.

Kort sagt så kommer vi ha ett exempel där någon blir skadad på ett eller annat vis helt oförtjänt där man i slutändan kan tycka han skall vara glad för att de inte blev värre än vad de blev...Och när vi har nått detta exempel så kommer folk att tycka det är hyfsat ok med det jag säger.

Det kanske inte framgår av mina inlägg vad jag menar (alt. har du lässvårigheter). Alltså även om man har en poäng så rättfärdigar det inte att man ska kunna säga det när som helst, man måste ta hänsyn till situation och tidpunkt.

Postad
1) Hur gammal är du?

2) Hur full var du när du skrev?

3) Hur lång tid har det gått sedan du senast fick en kram?

1. 21 år men fyller faktist 22 om en vecka.

2. Jag var nog rätt tankad när jag skrev de.

3. Jag fick faktist rätt många kramar igår men inte mkt mer tyvärr :rolleyes:

Postad
Var signar man upp till All-in & Co:s "bli cool genom att snacka knark och supa en massa"-skola?

hmm finns ingenstans att signa upp till de.. tyvärr. men kom till ludvika å se om du håller måttet.. förmodligen gör du inte det med tanke på att du är skitful och inte vet hur man varken knarkar eller super... men försök.

tack för visat intresse fisk.

Postad
Fullast vinner eller? Hahahaha. Ni kan inte må bra.

Orkar inte ens bemöda mig med att svara på din intelligenta tillbakafråga. Nöjer mig med att konstatera att du är en sorglig person.

vinner å vinner.. men fullast är oftast häftigast.. om man är det på rätt sätt.

sorglig.. hmm ah kan nog fan hållamed.. men är fan jävligt tuff och frän kan jag lova! speciellt FRÄN!

lämna de där nu och håll käften.

Postad
hmm finns ingenstans att signa upp till de.. tyvärr. men kom till ludvika å se om du håller måttet.. förmodligen gör du inte det med tanke på att du är skitful och inte vet hur man varken knarkar eller super... men försök.

tack för visat intresse fisk.

You lost me at Ludvika.

Postad

PF, PF... klimatet här blir bara kallare och hårdare varje gång man tittar in... vad är det frågan om egentligen liksom? kan inte alla bara leva i harmoni tillsammans här? varför måste man alltid hävda sig så mkt och allt?

Nu får jag säkert ett coolt svar, typ "Sug kuk hora, lol"

tragiskt