Gå till innehåll

Off topic avdelat från mrdawwes dagbok


MFS

Recommended Posts

  • Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså allvarligt.

 

Hade den här såkallade konversationen ägt rum IRL så hade ingen hunnit speciellt långt att "argumentera" fitta hit och dit innan den första käftsmällen delats ut. Jag tror inte någon av er, som skrivit hotelsefulla alt. spydiga inlägg, ens hade vågat yttra ett enstaka ord om hur "jävla ful den och den personen" är, öga mot öga.

 

Tänk för helvete på vad ni skriver i fortsättning.

Folk som tycker det är konstigt att Polismyndigheterna nu ska få tillträde att spåra IP-nummer efter anmälan om hot på internet, kan räcka upp en hand.

Nu vill jag inte vara någon moralmorsa, för de flesta är nog bra mycket äldre och mognare än vad jag själv är, men ibland vet i tusan om allt står rätt till uppe i huvet hos vissa.

 

Smutskasta inte Pf.nu, och avskräck inte nya användare från att skriva. Jag hade inte tyckt att det skulle vara så jävla kul att skriva ett inlägg och sedan få "du är en jävla idiot", till svar.

 

Skärpning. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smutskasta inte Pf.nu, och avskräck inte nya användare från att skriva. Jag hade inte tyckt att det skulle vara så jävla kul att skriva ett inlägg och sedan få "du är en jävla idiot", till svar.

Lite roligt att folk kommer med såna liknelser hela tiden medan det aldrig är någon som skriver något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönaste inlägget hitills. Du påminner om en kompis när han hade poppat. :-D

 

haha:) men seriöst det är ju alltid snäppet vassare/spydigare kommentarer varje gång man kollar förbi här alltså... varför ska det vara så viktigt att hävda sig? kan vi inte alla bara samlas för en stor, virtuell gruppkram?:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...