nucleus Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Järngänget tillhör bottenskiktet... Citera
Donner Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Killer crocodile:roll: http://www.imdb.com/title/tt0143338/ Jisses, trodde nästan jag var ensam i Sverige om att ha sett den skitrullen. Jag o brorsan skämtar fortfarande om den. -Fan, jag har inget att göra..man kanske skulle masa sig iväg o hyra killer crocodile Citera
Loveless Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Att ingen nämnt dessa: Deep blue sea. Anaconda. Någon svensk deckare med Gösta Ekman (tror jag) inspelad på engelska. Kan inte alls komma ihåg vad den hette, men riktigt kass var den. Citera
DinJävlaKyckling Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Att ingen nämnt dessa: Deep blue sea. Anaconda. Någon svensk deckare med Gösta Ekman (tror jag) inspelad på engelska. Kan inte alls komma ihåg vad den hette, men riktigt kass var den. Anaconda hahahahaha Worst Actor Jon Voight Worst Director Luis Llosa Worst New Star "The Animatronic Anaconda" Worst Picture Verna Harrah Leonard Rabinowitz Carole Little Worst Screen Couple Jon Voight "The Animatronic Anaconda" Jon Voight and 'The Animatronic Anaconda'. Worst Screenplay Hans Bauer Jim Cash Jack Epps Jr. Citera
brainslicer Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 tycker inte personligen den är sämst,,, men många som jag sett den med har utbrustit i kommentarer som: - Herreguuud, va skiit!! - Va fan är de här för en film? Possession (1981) Citera
Pokerfejset Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Alla filmer ni nämner är inget jämfört med dom här två: Cats... Om den nu stavas så. Men det är iaf en dansk film, sen några år tillbaxs. Black sheep... Kom precis ut på bio typ. Namnet säger det mesta. Filmerna är så dåliga att jag inte kunde slita mig. Så dåligt att man bara måste se. Citera
KraxTheCrow Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 "The Greenskeeper" är by far den sämsta film jag sett. Tokgarvar iofs genom hela filmen (efter ett gäng bira) men mest för att "det är så dåligt att det blir bra". http://www.imdb.com/title/tt0311231/ Citera
Recommended Posts