vuns187 Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 TJA! Jag vill bara önska alla här ett jävligt gott nytt år! Hoppas grinden funkar lika bra 08! ciao nu måste jag tillbaka till festen Citera
MikeTime Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Japp, givetvis ett GOTT NYTT ÅR!!! ...även om jag själv inte får se så mycket mer än dataskärmarna på mitt jobb innan kl 06:30 imorgon bitti... *suckar* Citera
Goatse Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Jävla skitår. Därför firar jag inte ens idag. Plus har slutat med alla synder. 2008 kommer bli sjukt. Men gott nytt år till er andra. Citera
@ntonius Postad 31 December , 2007 Rapport Postad 31 December , 2007 Happppppy newwwwwwwwwwwww yeeeaaaaaaaaaar Citera
SadGirl Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Grattis alla även om jag har svårt själv för att vara glad. Min familj har dött, min pojkvän gjorde slut för att bli ihop med en kompis, mitt nya invest vill bara vara kk...jag är inte glad...men nästa år kan väl bara bli bättre, eller hur? Citera
aglo Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Grattis alla även om jag har svårt själv för att vara glad. Min familj har dött, min pojkvän gjorde slut för att bli ihop med en kompis, mitt nya invest vill bara vara kk...jag är inte glad...men nästa år kan väl bara bli bättre, eller hur? Fyfan...bättre tider väntar! Nästa år är du gladare ände flesta, även om du inte tror det nu. Gott nytt år SadGirl och resten av pf! Citera
seeho Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Grattis alla även om jag har svårt själv för att vara glad. Min familj har dött, min pojkvän gjorde slut för att bli ihop med en kompis, mitt nya invest vill bara vara kk...jag är inte glad...men nästa år kan väl bara bli bättre, eller hur? Skcika ett pm ska du nog kunna bli gladare du bor väl inte i ålidhem??? Citera
mendieta19 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Skcika ett pm ska du nog kunna bli gladare du bor väl inte i ålidhem??? är inte du en hemsk människa? hur kan du dra in en smiley på ett svar på det inlägget? Citera
seeho Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 är inte du en hemsk människa? hur kan du dra in en smiley på ett svar på det inlägget? Hahahaha, får man inte dra in ett litet skämt så här timmarna in på det nya året? Kanske inte var allt för passande, men vafan. Gott nytt år alla sura grinaga jävla, det behöver ni! Citera
seeho Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Ber om ursäkt till damen i fråga om det var opassande, men knappast till dig, MUPP. Gör nåt vettigt nu, tex gå till ålifhem och fixa nån billig rackare... Citera
mendieta19 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Ber om ursäkt till damen i fråga om det var opassande, men knappast till dig, MUPP. Gör nåt vettigt nu, tex gå till ålifhem och fixa nån billig rackare... burn someplace else Citera
seeho Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 äh, lägg dig i sängen du oxå tråkiga mupp. Men gl i liret! Citera
svint0 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 åhh örebro gamla fina örebro... kex och skog finns inte kvar... men bandyn den är underbar... åh örebro, gamla fina örebro. kex och skor finns inte kvar. men bandyn den är underbar. Citera
seeho Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Raka puckar hårda skott, Tunadal-hockey, Forumsport Citera
AnteSvante Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Gott nytt alla PF-MFkers:-) Må nästa år ge ännu mer avkasting än detta år! Ja jag tror på karma8-) Citera
gregcadillac Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 Fy fan vad jag hatar pretantiösa jävla taxichaufförer i Jönköping som kör med trasig bakruta och lyssnar på klassisk musik!!!!!!!!!!!!!!! Citera
MikeTime Postad 1 Januari , 2008 Rapport Postad 1 Januari , 2008 åhh örebro gamla fina örebro...kex och skog finns inte kvar... men bandyn den är underbar... åh örebro, gamla fina örebro. kex och skor finns inte kvar. men bandyn den är underbar. Kumla är inte så tokigt heller.... ...men hockeyn är väl bättre än bandyn där...! Gott nytt! Citera
Recommended Posts