Gå till innehåll

Pokespoker skandalen


Summ3L

Recommended Posts

Hej pokerforumsnubbar!

 

Jag undrar om det finns någon som har någon ny information om pokespoker skandalen?

 

Jag har i 2 år väntat på mina $97k och inte brytt mig om att sätta mig in i situationen så länge sidan varit uppe, jag kan logga in och se pengarna och supporten svarat på mina frågor.

 

Nu när jag skulle kolla sidan för någon månad sen va sidan nere och har inte hört någonting om det någonstans.

 

Antar det finns någon där ute som vet något som jag inte vet. Har inte satt in mig i mina lagliga rättigheter o så heller. Borde man anlita advokat eller så och göra vad i så fall?

 

//Summ3L

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har i 2 år väntat på mina $97k och inte brytt mig om att sätta mig in i situationen så länge sidan varit uppe, jag kan logga in och se pengarna och supporten svarat på mina frågor.

 

Borde man anlita advokat eller så och göra vad i så fall?

 

//Summ3L

 

Din passivitet talar emot att du skulle ha nån bra chans här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej pokerforumsnubbar!

 

Jag undrar om det finns någon som har någon ny information om pokespoker skandalen?

 

Jag har i 2 år väntat på mina $97k och inte brytt mig om att sätta mig in i situationen så länge sidan varit uppe, jag kan logga in och se pengarna och supporten svarat på mina frågor.

 

Nu när jag skulle kolla sidan för någon månad sen va sidan nere och har inte hört någonting om det någonstans.

 

Antar det finns någon där ute som vet något som jag inte vet. Har inte satt in mig i mina lagliga rättigheter o så heller. Borde man anlita advokat eller så och göra vad i så fall?

 

//Summ3L

Med den passiva spelstilen hade du ändå förlorat dina pengar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns många små sajter som inte kommer att överleva länge.

Nämn gärna en, om du är så säker på det. Jag har aldrig hört att någon pokersida gått i konkurs'. Mer eller mindre sccamm är ju vanligare bland de nyare, men dessa summor lär vara första gången någon nyper..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nämn gärna en, om du är så säker på det. Jag har aldrig hört att någon pokersida gått i konkurs'. Mer eller mindre sccamm är ju vanligare bland de nyare, men dessa summor lär vara första gången någon nyper..

 

Ok, konkurs kanske var fel ordval. Det jag menar är att när pokermarknaden krymper och konkurrensen hårdnar så kommer lönsamheten såklart att upphöra för en del sajter, och risken är att de då bara försvinner.. med innestående pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nämn gärna en, om du är så säker på det. Jag har aldrig hört att någon pokersida gått i konkurs'. Mer eller mindre sccamm är ju vanligare bland de nyare, men dessa summor lär vara första gången någon nyper..

 

 

2008 blir nog en del pokersiter nedlagda ( ett annat ord för konkurs om du så vill ) , ex Heypoker och andra små pokersvampar som ploppade upp under 2006/2007 - kostnaderna är högre än intäkterna i dessa - dessutom verkar pokerboomen vara över.

 

Fan tro´t ?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett gäng i USA som engagerade sig med att kontakta advokater osv. Många av oss backade dem och var beredda att betala för det, men sen verkar det inte som att det blev någonting. Jag satte mig aldrig in i det riktigt då det är svårt att göra någonting från Sverige, men jag vet att det var problem då man inte visste vem man skulle stämma. Pokes poker eller futurebet (som har hand om utbetalningar och sånt)?

 

jag haed 235k$ där, sket i dom jag med.

Försöker du spela tuff?

Skandal å skandal...

 

...det här är väl den

största pokerskandalen genom tiderna

 

---> http://www.pokercorner.se/text1_34.html :lol:

 

.

 

 

.

?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...