Gå till innehåll

Krasch på svenska spel!


inho

Recommended Posts

jo det kom ju igång sen , men då va det ju redan försent!

Hade blindat ner mig till cirka 1 BB och fick den precis när jag lyckats komma in.

Stog ett bra tag att jag redan va inloggad och att det inte gick ..

 

Hur brukar dom göra med sånna här strulturneringar?

Det kanske inte är ultimat att splitta på prispotten på dom 11 som är kvar för dom som leder, men det är väl egentligen inget dumt alternativ?

Eller något dylikt, någon som vet nått tidigare fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo det kom ju igång sen , men då va det ju redan försent!

Hade blindat ner mig till cirka 1 BB och fick den precis när jag lyckats komma in.

Stog ett bra tag att jag redan va inloggad och att det inte gick ..

 

Hur brukar dom göra med sånna här strulturneringar?

Det kanske inte är ultimat att splitta på prispotten på dom 11 som är kvar för dom som leder, men det är väl egentligen inget dumt alternativ?

Eller något dylikt, någon som vet nått tidigare fall?

 

Alla blindades väl ner likvärdigt?

 

Tror inte de har några speciella rutiner för detta. Jag menar visst, de kanske "borde", men de innebär jobb och massor med eventuellt strul. Skulle gissa på att de står i avtalet du ingått genom att spela på siten att de absolut inte tar något sådant ansvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På andra sajter jag har varit med om detta brukar de fördela en viss del av den totala prissumman jämnt mellan de kvarvarande deltagare, och den resterande delen enligt chipcounten/placering när tävlingen avbröts. Partypoker hade 50% fördelades jämnt och 50% enligt placering. Det skulle kännas orättvist om man ledde en turnering stort och den avbröts, men man ändå bara skulle få exakt samma ersättning som den som hade 0,5 bb när turneringen avbröts.

 

Frågan i det här fallet är om turneringen avbröts, om inte - hur stor påverkan hade kraschen på utgången, hur lång tid handlade det om. Enklaste sättet är att höra med supporten och stå på sig om man tycker det blev orättvist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...