Gå till innehåll

Vinnare på SvS NL SH SvS sökes


Jobo70

Recommended Posts

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har slutat att spela på svenska spel. Jag spelar låglimit och kan säga att jag brukar slakta motståndet, men på svs är jag helt chanslös. Jag loosar i regel 8 av 10 potter med AA på svs, så mitt råd är att gå allin preflop. Då vinner man några mörkar i alla fall. Svs har väl samma mjukvara som Ladbrokes, Boss Media eller vad fan det heter? Mitt råd är att skippa Svs!

 

Sjukt att torksa 8 av 10 med AA, lider med dig :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att vinna på Svenska spel måste man helt enkelt få bra kort och bra träffar... Tur och riggen med sig med andra ord.

 

lol^2

 

Som alla andra redan sagt så är det enkalste receptet för att slå nl500 bara att spela lösaggro i pos och tightaggro oop. Att man skulle vinna bara för att man är född med guldsked i munnen köper jag inte direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte annat än hålla med. Jag har spelat 38k händer på 5/10 och 18k på 10/20 och 2k på 25/50+. Enligt PokerEV skulle jag ha vunnit 98k i år men vann bara 61k. GARANTERAT RIGGAT, jag har skickat mail till SvS och kräver att jag ska få ut de resterande 37k. Om vi gör en lista har vi kanske större chans att få ut pengarna från denna riggade siten!!1111

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte annat än hålla med. Jag har spelat 38k händer på 5/10 och 18k på 10/20 och 2k på 25/50+. Enligt PokerEV skulle jag ha vunnit 98k i år men vann bara 61k. GARANTERAT RIGGAT, jag har skickat mail till SvS och kräver att jag ska få ut de resterande 37k. Om vi gör en lista har vi kanske större chans att få ut pengarna från denna riggade siten!!1111

 

 

Haha! 60k händer är ingenting, då kan vad som helst hända. Å de är ju inte SVS som tagit dina 37k det är ju vi andra som spelar på SVS=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte meningen att man skall tjäna några större summor på Svenska Spel. Och det ser SvS tilll att man inte gör, eller iallafall försöker begränsa.Bara att läsa vad Thomas Falkenström säger om varför dom avsluta samarbetet med Cecilia Nordenstam. "Vi känner inte att det går i linje med vår spelprofil att ha en representant som försörjer sig på pokerspel. Vi vill se poker som en rolig spelupplevelse snarare än en fast inkomstkälla, säger Thomas Falkenström på Svenska Spel till Expressen. Och i framtiden skall Svenska Spel använda andra kända, icke-pokerprofiler i sin marknadsföring"

 

HHHHmmmm???? :roll: :roll:

 

Så jag har iallafall slutat att spela där och kommer att välja andra sajter som finns på marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samlat bevis och det är nu uppenbart att svs är riggat. Rapporten kommer inom några veckor. Det ska inte vara möjligt att ha en sån tur som jag har, jag tror att något är allvarligt fel och har bett sajten att låsa alla mina pengar som jag har vunnit.

 

Jag är helt övertygad om att staten ger mig sina skattepengar för att tvätta de genom att handla upp på tv-spel som de sedan kan ta momsen av.

 

Haha. Sjukt solid affärsidé av staten. Så självklart nu när man tänker efter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte meningen att man skall tjäna några större summor på Svenska Spel. Och det ser SvS tilll att man inte gör, eller iallafall försöker begränsa.Bara att läsa vad Thomas Falkenström säger om varför dom avsluta samarbetet med Cecilia Nordenstam. "Vi känner inte att det går i linje med vår spelprofil att ha en representant som försörjer sig på pokerspel. Vi vill se poker som en rolig spelupplevelse snarare än en fast inkomstkälla, säger Thomas Falkenström på Svenska Spel till Expressen. Och i framtiden skall Svenska Spel använda andra kända, icke-pokerprofiler i sin marknadsföring"

 

HHHHmmmm???? :roll: :roll:

 

Så jag har iallafall slutat att spela där och kommer att välja andra sajter som finns på marknaden.

 

Men, var menar du att pengarna tar vägen då? Har SVS egna spelare som har fått medrigg som sitter å tömmer siten på pengar? Om någon förlorar/vinner "lite" innebär ju det att någon annan får dennes pengar. Poker är ju som bekant ett nollsummespel bortsett från raken som för övrigt är relativt låg på SvS...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...