Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi åker imorrn. 8-)

Spelar på lördag och hem på söndag.

 

Tur att man har SE. Var helt övertygad om att det var nästa vecka vi skulle åka tills SE påpekade att det var i morgon. Hade tom tagit ledigt nästa fredag, tur att man har en bra arbetsgivare så man kunde flytta semestern. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, ledsen att jag fick murat att decka så du missa en fett pissig kväll :P

 

Fa ade en budget för att göra dig full kvar 2000eek på den om du vill bli full i sthlm nångång :)

 

Fö är jag erkänt slotproffs bland de flesta här i tallinn nu. Hade fan railbirds på mitt sista slots game. mSkönt att man körde 0.1 eek per kredit och några gick förbi och trodde man var inne för 20k eek :)

 

Sjukt sugen på mer live nu. Sps på måndag?

 

Edit: oim nån är sugen på coachning på slots så tar jag $100 i timmen + travel expenses.. Kan bara tallinn slotsen bra....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kort resultat redoförelse eftersom jag inte kan sova av outgrundliga orsaker:

 

Slots: +10k eek

Probets mot olyckan: -800 eek

Randombets på krogen: + 1000 eek

Poker: +3000 eek

 

 

helt ok helg imo.. Sjukt trevliga folk också. jobbigt att några(ni vet vilka ni är :P) blev över förfriskade och fick ta ambulans och jag agerade fyllesläpare i ett av tillfällena. Var faktiskt sjukligt orolig ett tag. Då jag aldrig sett en människa så livlös utav alkohol. Kallast var dock olyckan på nattkubben som lyckades vara fullaste av oss dra till med härlig allsång var 5:e minut men ändå envisades om att ha ett sidebet om 25 eek vilket jag replicerade med att slänga alla min små sedlar av eek på honom. Tror jag kastade bort 200 eek :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...