SoderKrippa Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Men orka... Bustar i stars med på floppen FI hade lol. I ongames 50k gtd bustar jag precis efter bubblan spricker med KQ vs KQ, där FI runner runnrar sin jävla färg Lirar typ semibubbla nu i Betfair där jag just donkklonkade. Såg inte raise innan mig eftersom jag posta här på pf och ställde A2 på sb, men drar ut QQ. Nu loosade jag QQ vs KK dock, och är kort som fan igen Går hyffsat i full tilt, ligger 24/52 med 36 ITM. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 ÄCKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I FTP: Full Tilt Poker Game #6060949769: $40,000 Guarantee (45227601), Table 16 - 300/600 Ante 75 - No Limit Hold'em - 18:03:14 ET - 2008/04/16 Seat 1: SoderKrippa (16,993) Seat 2: Wiscomurray (11,163) Seat 3: Astarloa (27,720) Seat 4: SinSinAnte (18,307) Seat 5: bowser125 (20,565) Seat 6: LuckyDuy (12,066) Seat 7: HOURA (18,804) Seat 8: Lay Low (24,215) Seat 9: Justi2 (5,157) SoderKrippa antes 75 Wiscomurray antes 75 Astarloa antes 75 SinSinAnte antes 75 bowser125 antes 75 LuckyDuy antes 75 HOURA antes 75 Lay Low antes 75 Justi2 antes 75 bowser125 posts the small blind of 300 LuckyDuy posts the big blind of 600 The button is in seat #4 *** HOLE CARDS *** Dealt to SoderKrippa HOURA folds Lay Low folds Justi2 raises to 5,082, and is all in SoderKrippa raises to 16,918, and is all in Wiscomurray folds Astarloa folds SinSinAnte folds bowser125 folds LuckyDuy folds SoderKrippa shows Justi2 shows Uncalled bet of 11,836 returned to SoderKrippa *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** SoderKrippa shows three of a kind, Queens Justi2 shows a flush, Ace high Justi2 wins the pot (11,739) with a flush, Ace high *** SUMMARY *** Total pot 11,739 | Rake 0 Board: Seat 1: SoderKrippa showed and lost with three of a kind, Queens Seat 2: Wiscomurray folded before the Flop Seat 3: Astarloa folded before the Flop Seat 4: SinSinAnte (button) folded before the Flop Seat 5: bowser125 (small blind) folded before the Flop Seat 6: LuckyDuy (big blind) folded before the Flop Seat 7: HOURA folded before the Flop Seat 8: Lay Low folded before the Flop Seat 9: Justi2 showed and won (11,739) with a flush, Ace high /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Bust precis ITM i Betfair. Helt sinnes. CL plocka faan stål varje jävla hand. Höjer upp med 77 på knapp, han på bb ställer jag synar med 8bb kvar bakom. Klart han har QQ. Sista kvarten har han visat QQx2 KK och AKx en miljard typ. Dessutom hade vi en mobbhistoria oxå, så jag tror han gör det med ganska många händer. Aja, får se till å klonka FTP istället. EDIT: Tappade typ hela stacken nu, ORKA! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Men gråååååååååååååååååååt! Åker med 99 vs J8 mot samma mupp som drog ut mig med A2. Orka att han ställer 9bb UTG3 med J8o. Bustar som 47a, 36 ITM. Äckelkallt! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 16 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2008 Blev lillbacket på drygt $80 ikväll, men det känns ändå jävligt bra inför SM. Lirade riktigt stabilt MTT-spel för det mesta, utom när jag inte hade koll på raisen där. Hade jag bara haft liiiite mindre motrigg i FTP så hade jag cashat i 3/4 turrar ikväll utan att dra ut eller få några märkvärdiga kort. Ska faan hitta superklonken i Tallinn... ... imho /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Kära dagbok idag har jag shoppat,fikat, supit, fyllekört, varit nära att bli tagen av polisen, letat gräs hos polaren och fylle-msnat. En ovanligt produktiv dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Kära dagbok idag har jag shoppat,fikat, supit, fyllekört, varit nära att bli tagen av polisen, letat gräs hos polaren och fylle-msnat. En ovanligt produktiv dag... lol, rock n roll p.s säker att du inte heter lemmy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Kära dagbok idag har jag shoppat,fikat, supit, fyllekört, varit nära att bli tagen av polisen, letat gräs hos polaren och fylle-msnat. En ovanligt produktiv dag... Hm, blir svårt å lira SM bakom galler. Du kan väl vänta tills efter ntpc iaf? Idag ville Lukas att jag skulle upp tiiiidigt, så det blir en trött dag idag med besök som kommer vid tre - puuust. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Kära dagbok idag har jag shoppat,fikat, supit, fyllekört, varit nära att bli tagen av polisen, letat gräs hos polaren och fylle-msnat. En ovanligt produktiv dag... Kommentarer överflödiga..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Att man fyllekört skriver man i sin hemliga dagbok, sätter på ett hänglås och bränner upp den. Superpuckat och oförklarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VaNiaL Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Kära dagbok idag har jag shoppat,fikat, supit, fyllekört, varit nära att bli tagen av polisen, letat gräs hos polaren och fylle-msnat. En ovanligt produktiv dag... Cool du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 tilläggas bör att han inte har körkort:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Det var nog på cykel... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Skit-ongame ligger nere, så det blir fortsatt lat-MTT-grind med 40k på FTP och 16k på Betfair. tappade just 1/3 av stacken på FTP med KK på J-hög flopp. Pottar till river som kommer en till J och jag stoppbetar och får syn av J7. Skiiiiiiiiiiiiiiitstart! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Ute ur FTP. Markerna bara rasade iväg med pockets, AKs och såklart äckelfloppar/turnar hela tiden. Har tappat lite i Betfair, så det känns just nu som en tidig kväll. Usch va omotiverad jag e. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Skit-ongame ligger nere, så det blir fortsatt lat-MTT-grind med 40k på FTP och 16k på Betfair. tappade just 1/3 av stacken på FTP med KK på J-hög flopp. Pottar till river som kommer en till J och jag stoppbetar och får syn av J7. Skiiiiiiiiiiiiiiitstart! /SK bättre än en viss person som såg alla sina konton som noll pga avbrottet och ringer mig i panik om att alla konton blivit länsade. Allt var bara pga server breakdown.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 bättre än en viss person som såg alla sina konton som noll pga avbrottet och ringer mig i panik om att alla konton blivit länsade. Allt var bara pga server breakdown.. omg. Nervigt värre! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 omg. Nervigt värre! /SK Jepp Semipanik där. Jobbiga är bara att hantare det meded någon semi ironi om att allt var lugnt... yeye nu blir det utgång studentskiva på g. Jag försöker reppa 50 cent ganstah modet vettefan hur det komer gå. Kanske kan sprida lite bilder här i dagarna... Snart SM Woooohooooo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 jag addade dig krippa... har du fått min request? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 jag addade dig krippa... har du fått min request? Nä. Skumt. PMa mig din ist... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Men bläh. Ute ur 16k med KK vs AA... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Ska se om jag får igång lite SNG-grind. Va länge sen. Lite sugen faktiskt, sådär skönt koma-mode här... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2008 Orka kall kväll. Bubblar på bad beats i så många sngs. Ska lira lilla turboturren på Betfair om tio min, sen skiter jag i det här. Äcklad... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 18 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2008 Lirar finalbord i eyes wide shut på Betfair nu, en liten turboturre som går varje kväll. Leder med 10 pers kvar, 169 startande. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 18 April , 2008 Rapport Share Postad 18 April , 2008 Lirar finalbord i eyes wide shut på Betfair nu, en liten turboturre som går varje kväll. Leder med 10 pers kvar, 169 startande. /SK Gah hur många gånger ska du ta och vinna den turren innan du ger upp.... Gl obv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts