Gäst Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 SK, Hur kan du säga att en spelare är bäst i världen när du bara spelar på ett nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Söderkrippa hur gick det i Rigafreerollen som gick för några dagar sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 8 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 SK, Hur kan du säga att en spelare är bäst i världen när du bara spelar på ett nätverk? Typ "min pappa är bäst i hela världen"-fakta. Självklart kan jag ju inte veta att han är THE best, utan snubben är bara sjukt brahelt enkelt, dels enligt mig men framförallt enligt andra som verkligen dominerar den scenen. fcuk har krossat flear andra nätverk oxå, så det är inte bara ongame det handlar om. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 8 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Söderkrippa hur gick det i Rigafreerollen som gick för några dagar sedan? Jag sexa, Vrakman sjua. 5 ITM. Småkallt imo... Kom dessutom 12a av typ 125 i ipokers frirulle med 10 tickets till deras 2,5M-turre värda $1580 styck... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Jag sexa, Vrakman sjua. 5 ITM. Småkallt imo... Kom dessutom 12a av typ 125 i ipokers frirulle med 10 tickets till deras 2,5M-turre värda $1580 styck... /SK Ja en jävla besvikelse att ni OTMade båda två när jag klonkar. Har ju sett fram emot att dra dit med er... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Typ "min pappa är bäst i hela världen"-fakta. Självklart kan jag ju inte veta att han är THE best, utan snubben är bara sjukt brahelt enkelt, dels enligt mig men framförallt enligt andra som verkligen dominerar den scenen. fcuk har krossat flear andra nätverk oxå, så det är inte bara ongame det handlar om. /SK Han är inte bäst på nätverket vg SH sng, men däremot bästa grindern på nätverket imo. Till något annat, hur gick lagpokern?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Han är inte bäst på nätverket vg SH sng, men däremot bästa grindern på nätverket imo. Till något annat, hur gick lagpokern?? Vi var ganska kalla alla tre, och jag kallast... 9 lag deltar, vi åkte som 7a utan några bountys vad jag kan minnas. Men nya tag nästa helg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Men krippa såg ut o dra in inköpet på cg efteråt;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 SK, Hur kan du säga att en spelare är bäst i världen när du bara spelar på ett nätverk? Han lirar pa FTP, ipoker ongame och ibland Party och krossat alla dem natverken av de grafer jag har satt. Kan kolla med han nar jag kommer hem om han kan dela med sig av sin statistik. Han ar vansinnigt bra iaf. Jag ar pavag hem nu vi drar fran phi phi om nagra timmar har en 16 tims resa att se fram emot till bangkok sen ska vi stanna en dag i bangkok innan vi aker hem natten den 11e. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Vi var ganska kalla alla tre, och jag kallast... 9 lag deltar, vi åkte som 7a utan några bountys vad jag kan minnas. Men nya tag nästa helg! men ffs. masta jag komma hem och styra upp det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 men ffs. masta jag komma hem och styra upp det... ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 9 Mars , 2009 Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Jag ar pavag hem nu vi drar fran phi phi om nagra timmar har en 16 tims resa att se fram emot till bangkok sen ska vi stanna en dag i bangkok innan vi aker hem natten den 11e. Wtf, stärkande promenad genom landet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Hjälp mig med den här sng-handen, jag blev flejmad. PokerStars Game #25790788438: Tournament #146693418, $55+$5 Hold'em No Limit - Level IX (300/600) - 2009/03/10 1:02:33 CET [2009/03/09 20:02:33 ET] Table '146693418 1' 9-max Seat #1 is the button Seat 1: WinPhan (2005 in chips) Seat 4: simona75 (3605 in chips) Seat 5: Ggod (3240 in chips) Seat 6: Daleo999 (4650 in chips) WinPhan: posts the ante 50 simona75: posts the ante 50 Ggod: posts the ante 50 Daleo999: posts the ante 50 simona75: posts small blind 300 Ggod: posts big blind 600 *** HOLE CARDS *** Dealt to Ggod Daleo999: folds WinPhan: folds simona75: raises 2955 to 3555 and is all-in Ggod: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Tycker det verkar dumt att syna sig allin där, så kvarstår gör väl snapfold och stekfold. Lutar åt stekfold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 bangkok nu. HAde en ganska skev kvall igar men det sparade inte totalt iaf. Nu ska vi forsoka sta ut med baksmallan en hel dag innan vi satter oss pa planet 00.55 inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Hjälp mig med den här sng-handen, jag blev flejmad. PokerStars Game #25790788438: Tournament #146693418, $55+$5 Hold'em No Limit - Level IX (300/600) - 2009/03/10 1:02:33 CET [2009/03/09 20:02:33 ET] Table '146693418 1' 9-max Seat #1 is the button Seat 1: WinPhan (2005 in chips) Seat 4: simona75 (3605 in chips) Seat 5: Ggod (3240 in chips) Seat 6: Daleo999 (4650 in chips) WinPhan: posts the ante 50 simona75: posts the ante 50 Ggod: posts the ante 50 Daleo999: posts the ante 50 simona75: posts small blind 300 Ggod: posts big blind 600 *** HOLE CARDS *** Dealt to Ggod Daleo999: folds WinPhan: folds simona75: raises 2955 to 3555 and is all-in Ggod: 50/50 skulle jag säga.. spelar enbart sng´s och hamnar ständigt i dessa situationer.. ibland är man på gambling mood och synar och ibland viker jag.. dom gångerna jag synar är jag oftast i överläge då sb ofta ställer med any 2 här.. ibland är man uppe mot händer som A5 men väldigt sällan fi har en riktigt bra hand här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Håller med Bajensnubben ovan, det är nog marginellt åt båda hållen, tycker inte nåt är särskilt upprörande, vare sig syn eller fold. Beror ju förstås en del på vad som hänt tidigare, har SB suttit och kastat varje hand i tre varv på bubblan ändras ju liksom läget, men om fi är hyggligt tänkande... Ja du förstår nog vad jag menar. Annars hoppas jag att Ulaf dyker upp på lördag, så att ert lag kan rycka upp sig lite, var ju trots allt två lag som var sämre än oss första deltävlingen, och ett av de lagen var Ulafs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Va?! Inget skrivet sen igår förmiddag? Wtf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Va?! Inget skrivet sen igår förmiddag? Wtf... Krippa har ju typ inte varit online sedan februari slutat... tror att han fått stryk av Maria och e fastbunden hemma i sängen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 Mars , 2009 Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Håller med Bajensnubben ovan, det är nog marginellt åt båda hållen, tycker inte nåt är särskilt upprörande, vare sig syn eller fold. Beror ju förstås en del på vad som hänt tidigare, har SB suttit och kastat varje hand i tre varv på bubblan ändras ju liksom läget, men om fi är hyggligt tänkande... Ja du förstår nog vad jag menar. Annars hoppas jag att Ulaf dyker upp på lördag, så att ert lag kan rycka upp sig lite, var ju trots allt två lag som var sämre än oss första deltävlingen, och ett av de lagen var Ulafs... Vilka sopor dom är! Kungen kommer tyvärr inte kunna på lördag heller edit: Angående handen så är han reg och stoppar antagligen in med mycket. Chipmässigt är det en superlätt syn imo men jag kan inte den där icm-skiten så bra . Om någon känner sig manad får han/hon gärna ICM:a fram en synrange mot säg 50 % eller 60 % push? Han hade AK, jag drog ut, han fick psykbryt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 12 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Mars , 2009 Har inte orkat posta bara. Lirat väldigt lite, skönt med lite paus samt att sönerna varit igång sent på kvällarna och då e det svårt å få igång nå gejms så har känts mer värt å ligga i sängen å kolla nån rulle med Maria. Sitta å 1-3-tabla sng känns kallt... Har slaskat (läs: SLASKAT) lite plo på svs för lite pengar som dunkade in på MB häromdagen. Skönt att få gå in å lira varje hand ett tag, så orkar man hålla disciplinen i sng framöver. Har verkligen lirat som en sopa, men det har varit kul. Live har jag däremot inga problem att spela CG disciplinerat. Spelade riktigt stabil PLO/NLH på klubben efter lagpokern i söndags. Kunde ha slutat väldigt bra, men en nyckelpott var avskyvärd och efter den gjorde jag ett par halvdana lir och tappade lite till. Jag med nötstege får in det på turn mot turnat set i PLO. Jag har dessutom flera av hans kåkouts täckta. Han får välja 1 eller 3 rivrar, och väljer till sluuuuut 3. Första klonkar han kåken, andra vinner jag, tredje får han fyrtal. Det var i 15'000:- potten. Jag var inköpt för 2500 och hade typ 1k bakom, så det hade kunnat sluta riktigt fint, men icke... Lillgrind ikväll, gl to me. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2009 Slutade helt ok. Lirat få spel, eftersom lilla sonen varit knorvig i magen och jag inte riktigt haft ro att grinda järnet. Tittade lite på statsen för månaden: 21,5h spelade +$1107 $/h ca $51,5 Kul att föra statistik, och är ju grymt nyttigt. Man kan lätt lura sig själv annars, samt att man blir lite mer motiverad att hålla disciplinen i spelet. Nu sova, ska ta med Lukas till badhuset imorrn efter sångstunden. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2009 Lirar 50k gtd ikväl, samt sng-grind. Imorrn ska jag nog börja grinda ipoker parallellt med ongame för å få bättre trafik. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 13 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2009 Äckelstart. Losat QQ vs AK, JJ vs QT och AK vs Q2 (wp sir...). Måste hitta lite plus nu imo... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts