Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis på födelsedagen!!!!!

Grattis till pengarna!!!!

Grattis till världen hetaste solbränna??????

Tack, Tack. Snyggt bakvänt hån :P Är inte alls så brun som jag borde vara och bränna är ganska ostabil eftersom man varit ganska bakis och bara deckat i solstolarna.

Grattis Kraclob till de fina pengarna å till födelsedagen!

 

En förfrågan till er tråd db. Skulle ni inte kunna sammanställa varje måndag hur det gått i turrarna med prispengar och totalt buy-in?

 

Tackar. Hur går sportsbettingen för dig. Tänkte kolla in nya sidan för ett tag sen men inte kommit till skott. Vi får se hur vi gör med resultaten Nevermind har faktiskt en poäng.

Hej Skatteverket!

Nej då, men värt att tänka mera på från min och krippas sida kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle något skriven i en internetdagbok vara giltigt som bevis i en skattetvist? Undrar bara, har ingen aning själv. Finns ju alltid Sharkscope också.

 

Tror jag inte. Jag skulle ju kunna skriva att jag vann $1M förra året. Men det är nog inte så smart att skriva det ändå, ifall dom skulle se det så lär dom ju kunna kolla upp det på något sätt, ifall det stämmer eller inte :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis på födelsedagen! Då får du ju följa med på kryssningarna snart också ;)

Hehe, nu borde de vara lugnt för alla kryssningar. Angående det. Vilka vill med på kryssning nu snart och vilken ska man ta utav expekt eller pafs?

 

Hm... Blev lite småsugen på CCs 3300:- turnering den 19e. Inte säker, men tänkte kolla hur intresset e bland er andra? Vore skoj å hooka upp med lite pfare om man ska dit.

 

/SK

Låter trevligt, men är det inte på torsdag 3300 turren är?

 

Grattis grattis!

 

Nån av er som är sugna på cc på onsdag? Tänkte i vart fall göra ett nytt försök.

Jag är på. Kan nog ta både onsdag och torsdags turren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEN DET E SÅ SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ligger bra till i ipoker. UTG är CL vid bordet och raisar 3bb. jag KK i MP och raisar hans 2,5x ca. Han ställer och jag synar. Han 88!!!!!!!!!!!!!!! HAN SETTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

FAN FAN FAN FAN FAN VA KALL KVÄLL!!!

 

/SK

 

shit asså, sån otur har jag aldrig haft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du e verkligen en idiot. Trodde du va ok för ett tag. Posta skit i din egen db om du har sådana behov plz.

 

Visst skulle du bli gymnasielärare? Har du inte haft praktik än? Det är bara att vänja sig.

 

Jag har jobbat 7 år med dessa "underbara" ungdomar. Det är roligt att de dessutom tror sig vara mognare än 16 år när de gång på gång visar att deras mognadsgrad stämmer väl överrens med den genomsnittliga 16-åringen. Man kan inte annat än garva lite för sig själv och försöka hjälpa de små stackarna en bit på vägen.;-)

 

P.S.

 

De (gymnasieungdomarna) är faktiskt rätt ok oftast och jag gillar de flesta. Jag trivs dessutom väldigt bra som lärare men mognad kan man inte förvänta sig (hela tiden).

 

D.S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst skulle du bli gymnasielärare? Har du inte haft praktik än? Det är bara att vänja sig.

 

Jag har jobbat 7 år med dessa "underbara" ungdomar. Det är roligt att de dessutom tror sig vara mognare än 16 år när de gång på gång visar att deras mognadsgrad stämmer väl överrens med den genomsnittliga 16-åringen. Man kan inte annat än garva lite för sig själv och försöka hjälpa de små stackarna en bit på vägen.;-)

 

P.S.

 

De (gymnasieungdomarna) är faktiskt rätt ok oftast och jag gillar de flesta. Jag trivs dessutom väldigt bra som lärare men mognad kan man inte förvänta sig (hela tiden).

 

D.S

 

Hade min praktik på komvux å va yngst i klassen - I loved it! lol.

 

Skämt åsido, när jag sitter på PF är jag ledig, å bryr mig inte så mycket om hur gammal en idiot e...

 

Skönt inlägg btw :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missa precis, kom hem från en födelsdagsmiddag nu. Fick en diskmaskin SCORE!! Fick lite chocklad och ett vodkaspel också, riktigt nice. Blir antingen lir nu eller nån halvdan chillkväll hos polaren.

 

Jag e så sjuuukt avundsjuk! Jag varit på min värd ca 15 ggr om att han ska kolla upp möjligheterna att förbereda för diskmaskin eftersom vi HAR en som står i mammas garage. Han får aldrig tummen ur rumpan och dissar mig totalt. Ca 3 år har den stått där i mammas garage... :evil:

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det eeee ju så sinnessjukt på FTP!!!

 

Full Tilt Poker Game #4858691988: $32,000 Guarantee (36603220), Table 29 - 20/40 - No Limit Hold'em - 15:26:46 ET - 2008/01/14

Seat 1: Diamond_Power (3,065)

Seat 2: The Chosen Wun (2,720)

Seat 3: Alohastyle01 (3,000)

Seat 4: redrumxxx (3,465)

Seat 5: ashhardwares (2,170)

Seat 6: SoderKrippa (4,935)

Seat 7: i_call16 (3,220)

Seat 8: ROCKNO1 (3,740)

Seat 9: BETFISHANDCHIPS (4,020)

i_call16 posts the small blind of 20

ROCKNO1 posts the big blind of 40

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to SoderKrippa Queen of DiamondsQueen of Hearts

BETFISHANDCHIPS folds

Diamond_Power folds

The Chosen Wun folds

Alohastyle01 calls 40

BETFISHANDCHIPS has been disconnected

BETFISHANDCHIPS has reconnected

redrumxxx folds

ashhardwares calls 40

SoderKrippa raises to 200

i_call16 folds

ROCKNO1 folds

Alohastyle01 calls 160

ashhardwares calls 160

*** FLOP *** 10 of Spades7 of Diamonds5 of Clubs

Alohastyle01 bets 660

ashhardwares has 15 seconds left to act

ashhardwares calls 660

SoderKrippa raises to 4,735, and is all in

Alohastyle01 folds

ashhardwares calls 1,310, and is all in

SoderKrippa shows Queen of DiamondsQueen of Hearts

ashhardwares shows 7 of Clubs7 of Spades

Uncalled bet of 2,765 returned to SoderKrippa

*** TURN *** 10 of Spades7 of Diamonds5 of Clubs6 of Spades

SoderKrippa: sick

*** RIVER *** 10 of Spades7 of Diamonds5 of Clubs6 of SpadesJack of Hearts

SoderKrippa shows a pair of Queens

ashhardwares shows three of a kind, Sevens

ashhardwares wins the pot (5,260) with three of a kind, Sevens

*** SUMMARY ***

Total pot 5,260 | Rake 0

Board: 10 of Spades7 of Diamonds5 of Clubs6 of SpadesJack of Hearts

Seat 1: Diamond_Power didn't bet (folded)

Seat 2: The Chosen Wun didn't bet (folded)

Seat 3: Alohastyle01 folded on the Flop

Seat 4: redrumxxx didn't bet (folded)

Seat 5: ashhardwares showed 7 of Clubs7 of Spades and won (5,260) with three of a kind, Sevens

Seat 6: SoderKrippa (button) showed Queen of DiamondsQueen of Hearts and lost with a pair of Queens

Seat 7: i_call16 (small blind) folded before the Flop

Seat 8: ROCKNO1 (big blind) folded before the Flop

Seat 9: BETFISHANDCHIPS didn't bet (folded)

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...