Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lirade 14 sng idag, men blir bara så jävla pissad på! Pardon my language... Orka att man bubblar med QQ vs AQ, AK vs AJ, 88 vs A3 och i dom som man lyckas komma HU smäller rivern en i fejjan hårt som fan. 77 vs A2 xxxxA! A8 vs KT xxxxT! Sen hade jag AQ på bubblan och FI hittar såklart QQ just då. Äckelsession som trots allt bara slutade 300 back.

 

Jobbig beat idag:

 

*plin* SMS...

 

"Vi vill bara påminna om din tandläkartid imorgon bitti 07.45. Välkommen!"

 

Sov som sagt 4h natten till idag, och dum i huvudet som man är så ska man lira tre turrar ikväll och kommer klonka allihop nu imo tack vare sick medrigg man samlat på sig, så det blir inte många minuters sömn i natt heller...

 

På torsdag blir det födelsedagsmiddag med Illvillja & co, vilket ska bli trevligt. Får se om vi hittar nån CC-kväll i nästa v.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gokväll!

 

Kallt igår. Låg bra till i flera turrar, men i ena försökte jag steala billigt ett tag, vilket funkade rätt kasst på bordet. Slutade med det och reraise-committar mig mot en rätt stor stack som hade stulit typ varje hand, jag med AT på knapp. Sb instapushar och FI1 viker. Jag synar ofc och sb visar KK. Hittar inte mitt A och åker typ 30 platser från itm.

 

Nu känner jag att det e dax å ORKA hitta grind igen. Har bestämt mig för att inte lira några vanliga MTTS eller nå CG alls innan jul. Dock kanske jag lirar nån större MTT. T.ex. så vet jag att boss har en €1M gtd snart som vore cool. Får se. ECOOP har väl sitt main kvar oxå.

 

Men som sagt, nu är det grind som gäller, och jag ska börja lite smått ikväll.

 

Var hos tandläkaren 07.45 i morse och fixade en emaljlagning. På eftermiddagen var jag hos naprapaten och blev lite knäckt. Sjukt skönt! :) Var första gången, ska försöka gå emellanåt för att förebygga musarm, vilket jag börjar få småjobbigt med i båda armarna nu. :( Har sämst Stol och höjd på bordet samt sämst skrivbord. På Lördag så kommer en å kollar på vår lägenhet och säger hon ja blir det byte av. Håll tummarna! Isf ska jag skaffa riktgit bra skrivbord + stol med stöd för armar osv.

 

Tjipp!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är verkligen riktigt nära till tårar nu. Jag vet inte vad jag ska göra. Backa 1500 på sng på två timmars spel. Raaaaaaaaaakt ut. Sicko utdragen i ett tiotal förvisso, men ändå? Vad är det frågan om? Kan jag öht inte spela sng längre? Kallt att inte ha något brödfödespel alls nu. Kan ju lixom inte lira tre turrar varje söndag å tro att det ska gå ihop...

 

Ska försöka sova nu, lääääääääänge sen pokern fick mig att må dåligt på riktigt...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är verkligen riktigt nära till tårar nu. Jag vet inte vad jag ska göra. Backa 1500 på sng på två timmars spel. Raaaaaaaaaakt ut. Sicko utdragen i ett tiotal förvisso, men ändå? Vad är det frågan om? Kan jag öht inte spela sng längre? Kallt att inte ha något brödfödespel alls nu. Kan ju lixom inte lira tre turrar varje söndag å tro att det ska gå ihop...

 

Ska försöka sova nu, lääääääääänge sen pokern fick mig att må dåligt på riktigt...

 

/SK

 

Tråkigt!:-( Men det vänder. Det måste det göra! Hade själv liknande dag igår. Ca 2 timmars spel. Allt mellan $22-€55 sng´s och jag backa över $800. Största backet för mig någonsin. Ingen kul. Sicko utdragen i dem dyra givetvis.:-(

 

Kämpa på hej och hå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och familjen var på Illvilljas födelsedagsmiddag ikväll vilket var riktigt trevligt. Lukas var ovanligt nöjd, och vi satt där i säkert två timmar om inte mer. Ut och gå lite i lokalen och följa med mamma på toaletten var allt han krävde, åsså lite pommes då förstås... :oops: Han åt quinnoa-sallad till lunch, ok!!

 

Har lirat lite cg idag och bara ett par sng. Hittat 680 upp till slut. Nu ska jag sooooooooova. Imorrn SKAAAA jag lira badminton. Åh, ska bli så skönt å krypa ner i sängen. Har blivit lite hardcore denna vecka.

 

gn

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar allvarligt på vad som har hänt med värden för att allt just nu ska gå min väg?

 

Idag tog jag ledigt för att hinna gå till tandläkaren och lyckas städa hela lägenheten för att en mäklare skulle komma och kolla på den på kvällen. Självklart har man noll hål i tänderna. Drog sen hem sov nån timme och började sen städa. Sen dyker mäklaren inte upp. Klonk :)

 

Drog ut på bio med polaren istället. Såg "Låt den rätte komma in" var helt ok, men tyckte nått fattades. Väl på hemväg så har det varit polisingripande vid gullmars så tåget åker bara förbi. En station mindre att stanna på. Klonk!

 

Då kommer man hem 10 i tolv fick för mig att lira 40k på FTP. Kollade om njuris skulle lira den också då vi vanligtvis byter % i det mesta båda lirar på ftp. Han orkar inte lira en turbo för så stor del av rullen och eftersom han var skyldig mig $338 från klonk igår så erbjuder jag att stake honom i den touren istället.

 

Jag bustade tidigt och slog igen laptopen och somnade sen nu när man vaknade ser man detta på msn.

 

(01:47:04) Njursparven: 10 kvar nu

(01:50:55) Njursparven: FT

(01:50:56) Njursparven har vibbat dig!

(01:54:06) Njursparven har vibbat dig!

(01:55:50) Njursparven har vibbat dig!

(02:24:55) Njursparven: kom tvåa

(02:25:26) Njursparven: hade honom allin två gånger som favorit. A8 vs K9 och A5 vs Q9 men han klonkade

 

Och därmed gott folk har vi gått från 1600 SEK till 115k på 9 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar allvarligt på vad som har hänt med värden för att allt just nu ska gå min väg?

 

Idag tog jag ledigt för att hinna gå till tandläkaren och lyckas städa hela lägenheten för att en mäklare skulle komma och kolla på den på kvällen. Självklart har man noll hål i tänderna. Drog sen hem sov nån timme och började sen städa. Sen dyker mäklaren inte upp. Klonk :)

 

Drog ut på bio med polaren istället. Såg "Låt den rätte komma in" var helt ok, men tyckte nått fattades. Väl på hemväg så har det varit polisingripande vid gullmars så tåget åker bara förbi. En station mindre att stanna på. Klonk!

 

Då kommer man hem 10 i tolv fick för mig att lira 40k på FTP. Kollade om njuris skulle lira den också då vi vanligtvis byter % i det mesta båda lirar på ftp. Han orkar inte lira en turbo för så stor del av rullen och eftersom han var skyldig mig $338 från klonk igår så erbjuder jag att stake honom i den touren istället.

 

Jag bustade tidigt och slog igen laptopen och somnade sen nu när man vaknade ser man detta på msn.

 

 

 

Och därmed gott folk har vi gått från 1600 SEK till 115k på 9 dagar.

 

Inte illa, inte alls urin! :) Jävlar vilken utveckling på den rullen. Hur många procent av det stod MTT-klonken för? :)

Såg själv "Låt den rätte komma in" för ett tag sen, tyckte också att något fattades och den var inte alls så spännande som jag hade hoppats. Coolt dock att väldigt mycket av den var inspelat här i Luleå, bland annat badhus-scenen på slutet från vårt anrika Pontusbadet i stan! :) Hade ingen aning om det före filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte illa, inte alls urin! :) Jävlar vilken utveckling på den rullen. Hur många procent av det stod MTT-klonken för? :)

Såg själv "Låt den rätte komma in" för ett tag sen, tyckte också att något fattades och den var inte alls så spännande som jag hade hoppats. Coolt dock att väldigt mycket av den var inspelat här i Luleå, bland annat badhus-scenen på slutet från vårt anrika Pontusbadet i stan! :) Hade ingen aning om det före filmen.

 

rullen består av 3st mtt klonkar. Grindade för $26 mtt sng på ftp gick från $200 till 1k. Började lira lite mtts kom 2a i 27k på ftp för $5.5k sen kom jag 6a i 50k i onsdags för $2.7k och nu drog njuris in $5.5k till mig. Sen har jag plussat 10k sek på ett svs skott gick in med 2800. och har vunnit kanske €300 på b2b.

 

Nu ska jag nog satsa på ongame igen. Ta ut en hel del prob.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte illa, inte alls urin! :) Jävlar vilken utveckling på den rullen. Hur många procent av det stod MTT-klonken för? :)

Såg själv "Låt den rätte komma in" för ett tag sen, tyckte också att något fattades och den var inte alls så spännande som jag hade hoppats. Coolt dock att väldigt mycket av den var inspelat här i Luleå, bland annat badhus-scenen på slutet från vårt anrika Pontusbadet i stan! :) Hade ingen aning om det före filmen.

 

Det har ju kanppt funnits snö i Stockholm de senaste 20 åren. Det filmen saknar är ju humorn från boken, bäst när den läses av författaren själv (John A-L tillhör är ju stå-uppare från "the early years"). Vinter är bäst på bio. Fantastiskt vackert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen var sjukt kall MTT-mässigt. Lirade tre större turrar och var väl tot inne för typ 10k skr. Losade 4 flipps på raken plus en 70/30 åsså va man bust i alla. Gick bättre på cgs sen. Vann dessutom den enda 200-sng jag lriade och plussade typ 1900 på det, så blev plus tot igår ändå.

 

Idag kommer en och kollar på vår lägenhet. Gillar hon vad hon ser så byter vi så snart som möjligt. Hon sitter dock i rullstol, så jag hoppas att det inte strular med dörröppningars storlek osv. Idag bor hon på tre trappor utan hiss, så heeel förlamad kan hon knappast vara. Aja, håll tummarna hur som.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...