SoderKrippa Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Tack allihop! Vrakman: Jo, jag tänkte faktiskt på att det kan ha med sömnen att göra. Har varit lite väl hardcore sista veckorna faktiskt... Kommer fortsätta lira MTTs, men oxå CG. En bra grej vore nog att köra lite deucescracked-grind parallellt med MTTs några kvällar. Har inte kollat igenom en enda video från start till slut än. Nu blir det fika med Kraclob, som har fått jobb! Pause it is ofc. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Grattis grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petan15 Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Grattis till båda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Tack allihop! Vrakman: Jo, jag tänkte faktiskt på att det kan ha med sömnen att göra. Har varit lite väl hardcore sista veckorna faktiskt... Kommer fortsätta lira MTTs, men oxå CG. En bra grej vore nog att köra lite deucescracked-grind parallellt med MTTs några kvällar. Har inte kollat igenom en enda video från start till slut än. Nu blir det fika med Kraclob, som har fått jobb! Pause it is ofc. /SK Säng, säng, säng, sova, sova, sova, sova!!! Bra jobbat Stoffmaestro, det kommer ju bli folk av dig med. Nu är det bara Krippa som ska klippa sig och skaffa ett jobb! Kom osökt (?) att tänka på "Ta din gamla cigarett och cykla till Bahamas!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Snyggt Krippa! Leta gärna fram på lite intressanta hhs från turren om du orkar. Själv klonkade man jobb hade intervju på typ 2 min sen frågade dem, När kan du börja? Nu ska jag masa mig dit på tisdag kl 9, fortfarande sjukt luddigt vad jag kommer göra dock Ska typ gå runt och styra toners till skrivare uppgradera lite ram minnen och sätta upp arbetsplatser på redaktionen, om det inte finns nått sånt kommer jag vara och hjälpa till och frilägga bilder osv. Kommer bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Grattis Krac! Får man fråga vilken blaska du ska jobba på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Snyggt Krippa! Leta gärna fram på lite intressanta hhs från turren om du orkar. Själv klonkade man jobb hade intervju på typ 2 min sen frågade dem, När kan du börja? Nu ska jag masa mig dit på tisdag kl 9, fortfarande sjukt luddigt vad jag kommer göra dock Ska typ gå runt och styra toners till skrivare uppgradera lite ram minnen och sätta upp arbetsplatser på redaktionen, om det inte finns nått sånt kommer jag vara och hjälpa till och frilägga bilder osv. Kommer bli intressant. Ska se om jag hittar några HHs. Man får gå in i lobbyn, klicka upp turren och trycka back en himla massa ggr va? Random bra låt: http://www.youtube.com/watch?v=P7_LSxbNNJg /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Snyggt Krippa! Leta gärna fram på lite intressanta hhs från turren om du orkar. Själv klonkade man jobb hade intervju på typ 2 min sen frågade dem, När kan du börja? Nu ska jag masa mig dit på tisdag kl 9, fortfarande sjukt luddigt vad jag kommer göra dock Ska typ gå runt och styra toners till skrivare uppgradera lite ram minnen och sätta upp arbetsplatser på redaktionen, om det inte finns nått sånt kommer jag vara och hjälpa till och frilägga bilder osv. Kommer bli intressant. Lol Kraclob @ work. Får vänta ett par v. och sen ge mig adress så jag får göra "studiebesök", dvs se hur det går när en degenerate pokerspelare ska försöka anpassa sig till vanliga livet! Men best of luck till dig, hoppas det rullar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Eh, såja. Fick äntligen vinna 50k på ongame, för typ 14,5k JAG ÄR GLAD /SK Dessutom går dollarn och Euron stadigt uppåt (eller rättare sagt kronan som försvagas). wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Imo ännu bättre låtar vilka iofs är välkända hits men wtf... Alltid rött, alltid rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CopShootCop Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Här inne var det härlig stämning! Klonk och härlig musik. Gratz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Dessutom går dollarn och Euron stadigt uppåt (eller rättare sagt kronan som försvagas). wp Jo, najs att $ är helt ok nu. Har dock redan plockat ut en del. Efter rb så kommer jag ha typ 11,5k i rulle. Det blir bra Här inne var det härlig stämning! Klonk och härlig musik. Gratz! ty, och visst är det myspysigt!!! Som om vi alla satt på Pause med en latte mellan händerna som värmer i höstmörkret. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Grattis kripp! Snyggt! Hade ju vart kul att raila, du måste ju självklart skriva när du FTar... gratz hur som! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Lite random Pimmelåtar som inte snurrar jämnt. Party med Imperiet Vad pojkar vill ha med Rymdimperiet Får se om det kommer fler /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Har inte pf:at på en vecka typ. Syftar rubriken på krippas seger i 50k? Ps Grattis, typ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Har inte pf:at på en vecka typ. Syftar rubriken på krippas seger i 50k? Ps Grattis, typ....... Japp. ... och att krac fått jobb kanske. Sjukt kallt idag dock. Loosa AK vs AA två ggr i 50k och loosa AJ vs KJ i en 12k gtd. Ska unna mig lite NL400, bara ett bord eller två, innan sängen. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jooni Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Grattis till vinsten igår, vi satt på samma bord ganska länge i slutet.. Kändes surt å åka strax innan FT när jag legat top 5 riktigt länge så de va ju tur att de blev en PF:are som vann8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Jobbklonken för Krac är minst lika fin! Stående träff den 25:e på CC Kraclob? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Grattis till vinsten igår, vi satt på samma bord ganska länge i slutet.. Kändes surt å åka strax innan FT när jag legat top 5 riktigt länge så de va ju tur att de blev en PF:are som vann8-) Ah, vi borde heads uppat imo nick? Jooni där med? Åkte som sjua ett par dagar innan, så skönt å få klonka den nu Ulaf: lol. Krac har blivit en ordentlig gosse, och kommer aaaldrig sätta sin fot på sådana nedriga ställen igen! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Klev av med dryga 1400 på mitt NL400-bord. Hittade ett litet plus idag ändå, trots att jag bustade alla turrar. Gnatt! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zlarver Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 3 5or nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 3 5or nu set? Hörde att du tappa lite i natt ... och att du fixat DB! Kommer fööööljas! gl. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Ikväll blir det euro 50k på ongame och 50k på ipoker. Båda är $50r. Tror jag ska singeltabla NL400 oxå ett tag. GL TO ME! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Jobbklonken för Krac är minst lika fin! Stående träff den 25:e på CC Kraclob? prob. blir slaska in hyran sen resten till cc med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts