SoderKrippa Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Usch. Lirar rätt kasst i turren jag lirar, men har träffat bra ett par gånger och fått fin stack tack vare det. Det e 100k på ongame. Lirar million oxå. Ligger på typ start i million och 38/267 i 100k. GL TO ME! Ska snacka med färre folk på msn, och tänka lite mer poker nu tror jag... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Usch. Lirar rätt kasst i turren jag lirar, men har träffat bra ett par gånger och fått fin stack tack vare det. Det e 100k på ongame. Lirar million oxå. Ligger på typ start i million och 38/267 i 100k. GL TO ME! Ska snacka med färre folk på msn, och tänka lite mer poker nu tror jag... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 Färre means bara Kraclob imo... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 28 September , 2008 Rapport Share Postad 28 September , 2008 Färre means bara Kraclob imo... /SK jag som trodde att jag spamma så mycket att du såg mig som flera personer. My bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 28 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2008 FUUUCK vad jag lirar äckel-illa! Tappade halva stacken när jag försökte göra ett sinnes dåligt move och ligger strax under avg nu :( /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Haha, ja man kan lätt tolka det som att Illvillja och hunden utbyter tjänster med varandra. I texten finns ingen antydan om att Fru Illvillja är insyltad i dramat. Jag tror att Illvillja får blåsjobb hos grannen. Fräckt! *avis* Äsch, ni har båda skruvad fantasi, Cyntax för att han blandar in hunden och SK för att han e så osexifierad nu att han inte ens ser den omedelbara sexkopplingen. För övrigt blir det inte "Fru Illvillja" förrän nästa sommar då vi planerar att gifta oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Äsch, ni har båda skruvad fantasi, Cyntax för att han blandar in hunden och SK för att han e så osexifierad nu att han inte ens ser den omedelbara sexkopplingen.SK har två blöjbarn hemma. Chansen att han får sexa är ungefär lika stor som att jag ska komma till finalbordet i en MTT. Därför tror jag att hans hjärna är helt nollad vad gäller sexkopplingar. För övrigt blir det inte "Fru Illvillja" förrän nästa sommar då vi planerar att gifta oss.Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 SK har två blöjbarn hemma. Chansen att han får sexa är ungefär lika stor som att jag ska komma till finalbordet i en MTT. Därför tror jag att hans hjärna är helt nollad vad gäller sexkopplingar.Grattis! Såvida inte nån av Krippas katter eller hans sambo har blöja så tror jag att det bara bor en blöjbärare hos honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Såvida inte nån av Krippas katter eller hans sambo har blöja så tror jag att det bara bor en blöjbärare hos honom... Använd fantasin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Såvida inte nån av Krippas katter eller hans sambo har blöja så tror jag att det bara bor en blöjbärare hos honom... Hm, du missar en... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hm, du missar en... /SK Hmmm? Krippa, sambon, Lukas och två katter...bara Lukas har blöja...nä...jag hänger inte med? Har du blöja kanske? Den i magen har väl inte blöja än väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Gillar nya inriktningen i dbn med korta snabba inlägg där alla misförstår varann. Imorrn är det jobbintervju. Vore nice att jobba lite, var ett bra tag sen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Måste bara tacka den tappra själ som röstat 5 stjärnor till DBn. känns bra med bekräftelse Vore kul att veta vem det är. Jag tippar på att det är Vrakman eller kanske nått av Arnos nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Hmmm? Krippa, sambon, Lukas och två katter...bara Lukas har blöja...nä...jag hänger inte med? Har du blöja kanske? Den i magen har väl inte blöja än väl? Precis, du glömde mig tidigare... Vet vet vad jag har berättat för Cyntax i all hemlighet?! Ska lira en $5r i ett Grand Tour-kval med 4 gtd tickets. Undra vad den kommer kosta Sen blir det euro 50k och. Ska faan lira bra idag, och inte som en idiot som igår... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 SK har två blöjbarn hemma. Chansen att han får sexa är ungefär lika stor som att jag ska komma till finalbordet i en MTT. Därför tror jag att hans hjärna är helt nollad vad gäller sexkopplingar.Grattis! Jag har också snart två ungar... chansen att JAG får sexa när min sambo är höggravid och stor som en gigantisk köttbulle är ju lika stor ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 September , 2008 Rapport Share Postad 29 September , 2008 Grattis Krippskij! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Eh, såja. Fick äntligen vinna 50k på ongame, för typ 14,5k JAG ÄR GLAD /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2008 Grattis Krippskij! ty /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Wow Grattis, det vinsten var välkommen antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Eh, såja. Fick äntligen vinna 50k på ongame, för typ 14,5k JAG ÄR GLAD /SK Fan vad snyggt! Grattis, skönt att du äntligen fick lite medrigg efter senaste tidens elaka cashgame streak! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 30 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2008 Wow Grattis, det vinsten var välkommen antagligen Jo, har varit segt att legat typ break even sista 7v. Nu blir ju månadsres helt ok ändå. Ligger hemma och har ont i magen. Maria fick stanna hemma från jobbet. Hoppas det går över snart, fick inte sova ordentligt pga det oxå, så har väl 4 timmar i kroppen nu. Gäsp... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Måste bara tacka den tappra själ som röstat 5 stjärnor till DBn. känns bra med bekräftelse Vore kul att veta vem det är. Jag tippar på att det är Vrakman eller kanske nått av Arnos nick. Inte jag, men nu har 2 personer röstat! Jo, har varit segt att legat typ break even sista 7v. Nu blir ju månadsres helt ok ändå. Ligger hemma och har ont i magen. Maria fick stanna hemma från jobbet. Hoppas det går över snart, fick inte sova ordentligt pga det oxå, så har väl 4 timmar i kroppen nu. Gäsp... /SK Grymt! Fan vad nice, släpp det där jävla sattyget CG och sikta på MTT:s istället!!! Kanske är kroppens sätt att berätta att du slarvar lite för mycket med sömnen? Gå och lägg dig ett tag och SOV UUUUTTT!!!! GG,WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Eh, såja. Fick äntligen vinna 50k på ongame, för typ 14,5k JAG ÄR GLAD /SK STORT GRATTIS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Jo, har varit segt att legat typ break even sista 7v. Nu blir ju månadsres helt ok ändå. Ligger hemma och har ont i magen. Maria fick stanna hemma från jobbet. Hoppas det går över snart, fick inte sova ordentligt pga det oxå, så har väl 4 timmar i kroppen nu. Gäsp... /SK E ju tur att ngn hittar stabilitet i denna finanskris som e nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 30 September , 2008 Rapport Share Postad 30 September , 2008 Grattis, bra jobbat!! Skönt med lite tillskott så du har råd med blöjorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts