Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

Usch. Lirar rätt kasst i turren jag lirar, men har träffat bra ett par gånger och fått fin stack tack vare det. :oops: Det e 100k på ongame.

 

Lirar million oxå.

 

Ligger på typ start i million och 38/267 i 100k.

 

GL TO ME! Ska snacka med färre folk på msn, och tänka lite mer poker nu tror jag...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Usch. Lirar rätt kasst i turren jag lirar, men har träffat bra ett par gånger och fått fin stack tack vare det. :oops: Det e 100k på ongame.

 

Lirar million oxå.

 

Ligger på typ start i million och 38/267 i 100k.

 

GL TO ME! Ska snacka med färre folk på msn, och tänka lite mer poker nu tror jag...

 

/SK

 

:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja man kan lätt tolka det som att Illvillja och hunden utbyter tjänster med varandra. I texten finns ingen antydan om att Fru Illvillja är insyltad i dramat. Jag tror att Illvillja får blåsjobb hos grannen. Fräckt! *avis* :mrgreen:

 

Äsch, ni har båda skruvad fantasi, Cyntax för att han blandar in hunden och SK för att han e så osexifierad nu att han inte ens ser den omedelbara sexkopplingen.

 

För övrigt blir det inte "Fru Illvillja" förrän nästa sommar då vi planerar att gifta oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsch, ni har båda skruvad fantasi, Cyntax för att han blandar in hunden och SK för att han e så osexifierad nu att han inte ens ser den omedelbara sexkopplingen.
SK har två blöjbarn hemma. Chansen att han får sexa är ungefär lika stor som att jag ska komma till finalbordet i en MTT. Därför tror jag att hans hjärna är helt nollad vad gäller sexkopplingar.
För övrigt blir det inte "Fru Illvillja" förrän nästa sommar då vi planerar att gifta oss.
Grattis!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SK har två blöjbarn hemma. Chansen att han får sexa är ungefär lika stor som att jag ska komma till finalbordet i en MTT. Därför tror jag att hans hjärna är helt nollad vad gäller sexkopplingar.

Grattis!

 

Såvida inte nån av Krippas katter eller hans sambo har blöja så tror jag att det bara bor en blöjbärare hos honom... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm? Krippa, sambon, Lukas och två katter...bara Lukas har blöja...nä...jag hänger inte med? Har du blöja kanske? :mrgreen: Den i magen har väl inte blöja än väl? :roll:

 

Precis, du glömde mig tidigare... Vet vet vad jag har berättat för Cyntax i all hemlighet?! 8-)

 

Ska lira en $5r i ett Grand Tour-kval med 4 gtd tickets. Undra vad den kommer kosta :D

 

Sen blir det euro 50k och.

 

Ska faan lira bra idag, och inte som en idiot som igår...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SK har två blöjbarn hemma. Chansen att han får sexa är ungefär lika stor som att jag ska komma till finalbordet i en MTT. Därför tror jag att hans hjärna är helt nollad vad gäller sexkopplingar.

Grattis!

 

Jag har också snart två ungar... chansen att JAG får sexa när min sambo är höggravid och stor som en gigantisk köttbulle är ju lika stor ungefär :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow Grattis, det vinsten var välkommen antagligen :-)

 

Jo, har varit segt att legat typ break even sista 7v. Nu blir ju månadsres helt ok ändå. :) Ligger hemma och har ont i magen. :( Maria fick stanna hemma från jobbet. Hoppas det går över snart, fick inte sova ordentligt pga det oxå, så har väl 4 timmar i kroppen nu. Gäsp... /SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara tacka den tappra själ som röstat 5 stjärnor till DBn. känns bra med bekräftelse :)

 

Vore kul att veta vem det är. Jag tippar på att det är Vrakman eller kanske nått av Arnos nick.

 

Inte jag, men nu har 2 personer röstat! 8-)

 

Jo, har varit segt att legat typ break even sista 7v. Nu blir ju månadsres helt ok ändå. :) Ligger hemma och har ont i magen. :( Maria fick stanna hemma från jobbet. Hoppas det går över snart, fick inte sova ordentligt pga det oxå, så har väl 4 timmar i kroppen nu. Gäsp... /SK

 

Grymt! Fan vad nice, släpp det där jävla sattyget CG och sikta på MTT:s istället!!! Kanske är kroppens sätt att berätta att du slarvar lite för mycket med sömnen? Gå och lägg dig ett tag och SOV UUUUTTT!!!! GG,WP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, har varit segt att legat typ break even sista 7v. Nu blir ju månadsres helt ok ändå. :) Ligger hemma och har ont i magen. :( Maria fick stanna hemma från jobbet. Hoppas det går över snart, fick inte sova ordentligt pga det oxå, så har väl 4 timmar i kroppen nu. Gäsp... /SK

 

E ju tur att ngn hittar stabilitet i denna finanskris som e nu... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...