Rackad Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Jag måste försvara Pokerhost här... jag satte in en del pengar med VISA-kort, och en del pengar med moneybookers, och blev först ombedd att skicka in en massa dokument. Men sen fick jag prata med Magnus, och eftersom jag även använt moneybookers så fixade han så jag kunde ta ut pengar till moneybookers direkt, utan en massa krav på dokument. Mycket smidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majon96 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Tycker nog att den mest intressanta frågan är när de ska få tummen ur och flytta in i EU. Fanns en tidsuppgift i en annan tråd och det var 8 veckor. Det kan inte vara många av de veckorna kvar att vinka på. Vet Magnus hur det egentligen står till gällande detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Håller med en kompis har försökt casha ut i månader då han gjorde misstaget att sätta in med visahan har skickat in kopia på körkort,visa mm men den där sabla underskriften som man ska faxa har han inte fått iväg pga att det alltid är upptaget då man ska försöka faxa er. Väldigt tröttsamt ..går det fixa ? bord ju räcka med körkort,visa kopior mm Vad jag förstått så kan man även ta ett foto(mobilkamera) på det där papperet och sen maila det till dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 Man ska fota fram och baksida på VISA-kortet, giltig fotolegitimation och en giltig räkning med ens namn och adress, typ elräkning, telefonräkning eller dylikt. Fota med mobilkameran t.ex. Sedan skickar man det via Email. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 Jag måste försvara Pokerhost här... jag satte in en del pengar med VISA-kort, och en del pengar med moneybookers, och blev först ombedd att skicka in en massa dokument. Men sen fick jag prata med Magnus, och eftersom jag även använt moneybookers så fixade han så jag kunde ta ut pengar till moneybookers direkt, utan en massa krav på dokument. Mycket smidigt! Jo Magnus ä ju lätt o få tag i, det är väl han o kungen som har längst väntetid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 10 Januari , 2008 Rapport Share Postad 10 Januari , 2008 Jo Magnus ä ju lätt o få tag i, det är väl han o kungen som har längst väntetid? Magnus är på semester för tillfället. Därav hans frånvaro på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 20 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Tillbaks från semester och tänkte dra igång en ny serie bonusar. Kolla mailen under måndagen eller tisdag svensk tid så kommer ett erbjudande om en 3 stegsbonus som jag hoppas tilltalar Er spelare. Bygger på samma princip om 10 x dock med ändringen att man bara behöver fronta max 500 dollar för att få 3500 tillbaka. hörs snart igen mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 20 Januari , 2008 Rapport Share Postad 20 Januari , 2008 Trevligt med nya bonusar, men hur går det med rakeracet? Red ut det först tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 låter soft me nya bonusar, dock inte fått ngt mail? lyst att berätta lite villkor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Någon som kan copypasta mailet? Fick inget jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Någon som kan copypasta mailet? Fick inget jag heller. Mailet har inte kommit ännu, men villkoren finns på deras hemsida: http://www.pokerhost.com/poker-bonus/rollover-bonanza Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 23 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 hej Hade hoppats på att få ut mailet till Er idag men det hanns inte med, men all information ligger på hemsidan som sagt. Men ett mail är också på väg. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackad Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Mailet har inte kommit ännu, men villkoren finns på deras hemsida:http://www.pokerhost.com/poker-bonus/rollover-bonanza Jag är inte närmelsevis så smart att jag förstår allt det där så någon som kan översätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 låter som en schysst bonus, vore gött om du kunde svara på dessa 2 frågor. 1. kommer man kunna se ngnstans hur mkt tid man har kvar eller förväntas man hålla koll på de själv? 2. de ni menar med raked hands, måste man bidragit till potten eller räcker de med att man tilldelats en hand ? tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 låter som en schysst bonus, vore gött om du kunde svara på dessa 2 frågor. 1. kommer man kunna se ngnstans hur mkt tid man har kvar eller förväntas man hålla koll på de själv? 2. de ni menar med raked hands, måste man bidragit till potten eller räcker de med att man tilldelats en hand ? tack på förhand 1. Nej det brukar man inte kunna göra på pokerhost. Du får helt enkelt hålla koll själv. 2. Det är dealt raked hands. Dvs bara du har tilldelats kort och potten rakeas med minst $0,25 så har du en raked hand. Går att se i klienten hur många du rakeat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
önik Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Hej Om man kör första steget på en vecka, får man en extra vecka på sig på steg 2 eller börjar Ni räkna steg 2 direkt när steg 1 är avklarat? Hoppas du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 1. Nej det brukar man inte kunna göra på pokerhost. Du får helt enkelt hålla koll själv. 2. Det är dealt raked hands. Dvs bara du har tilldelats kort och potten rakeas med minst $0,25 så har du en raked hand. Går att se i klienten hur många du rakeat. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Ok, ettan i racet e diskad enligt jesus.. Men det var väl fler? När får vi anra ut våra extra pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 Ok, ettan i racet e diskad enligt jesus.. Men det var väl fler? När får vi anra ut våra extra pengar? Så det är mer eller mindre bekräftat att vinnaren är diskad? Det bör ju betyda att ALLA flyttar upp ett steg i prislistan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 24 Januari , 2008 Rapport Share Postad 24 Januari , 2008 ja jesus bekräftade det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 25 Januari , 2008 Rapport Share Postad 25 Januari , 2008 ja jesus bekräftade det idag Ok... när jag frågade livechatten så sa de att de inte hade dessa uppgifter ännu... men de säger ju ofta lite olika saker. Men vi får väl lita på Jesus! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fat_joe Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 Hej Om man kör första steget på en vecka, får man en extra vecka på sig på steg 2 eller börjar Ni räkna steg 2 direkt när steg 1 är avklarat? Hoppas du fattar. Det där undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 28 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 hej Varje steg räknas var för sig. Vilket innebär att du inte får mer tid bara för att du klarat tidigare steg snabbare än vad som krävs. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 hej Varje steg räknas var för sig. Vilket innebär att du inte får mer tid bara för att du klarat tidigare steg snabbare än vad som krävs. mvh magnus Trevligt att se dig här i tråden... vore ännu trevligare om du kan svara på frågorna om rakedhands-racet också... vad händer? Mvh E. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts