Gå till innehåll

Pokerhost 2000 dollar insättningsbonus


magnolio

Recommended Posts

Vi är flera som var sugna på er bonus, men pga. tidigare dåliga erfarenheter av Neteller och pokersiter med dåliga uttagsmöjligheter väljer vi att lägga vårt spel på andra siter inom nätverket. Se till att ordna de här grundläggande funtionerna så ska ni se att ni kommer få många nya spelare.

 

Vadå? Netelller har ju fungerat utmärkt. Jag har kört 2 bonusar ($2000 + $500) hos Pokerhost och det har inte varit några problem. Har även provat uttag till bankkonto och det fungerade smidigt även det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 135
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad är det du inte förstår, klart att neteller fungerar men det blir mer strul. Vi vill ha möjligheten att ta ut pengarna precis på samma sätt som man kan göra en isättning med t.ex Visakort och utan att det kostar allt för mycket. 50$ tycker jag är oskäligt, både vad gäller kostnaden och även jämfört mot vad kollegorna i branschen tar i avgift. Tycker du att vi begär för mycket?

Skitsamma, slutsatsen är att Pokerhost går miste om intäkter som vi istället hamnar i ett annat bolag som uppfyller våra önskemål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det du inte förstår, klart att neteller fungerar men det blir mer strul. Vi vill ha möjligheten att ta ut pengarna precis på samma sätt som man kan göra en isättning med t.ex Visakort och utan att det kostar allt för mycket. 50$ tycker jag är oskäligt, både vad gäller kostnaden och även jämfört mot vad kollegorna i branschen tar i avgift. Tycker du att vi begär för mycket?

Skitsamma, slutsatsen är att Pokerhost går miste om intäkter som vi istället hamnar i ett annat bolag som uppfyller våra önskemål.

 

Du har alltså inget Netellerkonto? Isf rekommederar jag dig starkt att skaffa det. Neteller är ett måste om man är pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte göra annat än att hålla med, kostnaden är egentligen 97 dollar men vi tar bara ut 50 för annars skulle jag aldrig kunna visa mig på något forum,och det är ändå hutlöst jag håller med. Men tyvärr är detta verkligheten när man är utanför EU och får jobba med ovilliga banker som inte vill ha med spelsiter som tar USA kunder att göra. Därför kan ni lita på att jag inte ligger på latsidan när det gäller vår EU licens, allt är inskickat, granskat och klart och jag väntar på myndigheterna i Malta så att dom ger oss vår EU licens. När detta är gjort blir livet enklare för våra kunder och även mig.

 

Vet att 8 veckor kommit och gått, men vi är nära nu.

 

mvh

 

magnus

Är det ett skämt, eller tar ni på fullt allvar ut en avgift om 50 dollar för uttag till bankkonto???

 

Kan ju även addera frågan kring när ni tänker er att flytta innanför EU's gräns. Det var ett tag sedan du svarade 8 veckor, undrar om inte dessa 8 veckor förlutit sedan dess?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte göra annat än att hålla med, kostnaden är egentligen 97 dollar men vi tar bara ut 50 för annars skulle jag aldrig kunna visa mig på något forum,och det är ändå hutlöst jag håller med. Men tyvärr är detta verkligheten när man är utanför EU och får jobba med ovilliga banker som inte vill ha med spelsiter som tar USA kunder att göra. Därför kan ni lita på att jag inte ligger på latsidan när det gäller vår EU licens, allt är inskickat, granskat och klart och jag väntar på myndigheterna i Malta så att dom ger oss vår EU licens. När detta är gjort blir livet enklare för våra kunder och även mig.

 

Vet att 8 veckor kommit och gått, men vi är nära nu.

 

mvh

 

magnus

 

Kan man ta det som ett löfte att det kommer att vara gratis att ta ut till bankkonto när ni väl kommer innanför EU's gränser?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har ni ett maxuttagsbelopp på $2500 via NETeller?

 

Jag pratade med en kille i livechatten som sa att dom inte kunde höja den gränsen, men att han skulle kunna fixa så att jag skulle kunna göra ytterligare ett uttag direkt på upp till $2500, men då skulle ni ta 3% (!!!) för det.

 

Hur gör pokerspelare som spelar på lite högre nivåer hos er? Säg att dom har $100k på Poker Host och maxuttag är $2.5k... Det skulle alltså ta dem nästan ett HALVÅR bara för att ta ut sina pengar från pokersidan??! Alternativt betala $3000 för att få ut allt på en gång???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Det där måste ha missupfattats, som spelare kan du begära hur mycket du vill i uttag men i portioner om 2500 dollar till neteller. Alltså vill du ta ut 10k så begär du 4 uttag om 2500 så sätter vi in 10k på ditt neteller konto och det räknas som ETT uttag och inget annat. Allt annat vore väldigt galet och skulle då spelas ut precis som du beskriver vilket skulle vara en katastrof för spelare.

 

mvh

 

magnus

 

Varför har ni ett maxuttagsbelopp på $2500 via NETeller?

 

Jag pratade med en kille i livechatten som sa att dom inte kunde höja den gränsen, men att han skulle kunna fixa så att jag skulle kunna göra ytterligare ett uttag direkt på upp till $2500, men då skulle ni ta 3% (!!!) för det.

 

Hur gör pokerspelare som spelar på lite högre nivåer hos er? Säg att dom har $100k på Poker Host och maxuttag är $2.5k... Det skulle alltså ta dem nästan ett HALVÅR bara för att ta ut sina pengar från pokersidan??! Alternativt betala $3000 för att få ut allt på en gång???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vad är då detta?

Dear Mr. XXXXXX:

 

Regarding your Neteller withdrawal request we just want you to be aware of the Poker Host Account Statuses.

 

Your current status is Silver. Silver accounts are allowed to withdrawal Maximum of 1 payout at no expense per week.

 

After the maximum amount of withdrawals, player will have to cover an additional 3% administrative processing fee.

 

Since you made 2 requests we just wanted to inform you that we will process the first one and if you wish to process the other ones there will be a 3% charge.

 

Please contact us back in order to give you the details about it.

 

We are here 24/7. You can contact us either through live chat or over the phone.

Our Phone number is 1-866-765-3711.

 

Thank you for understanding.

Best regards,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att inse att pokerhost är en sajt man skall hålla sig borta ifrån!

 

Inkompetentare support går knappt att hitta, långsamma krångliga uttagsprocesser. INGEN skulle spela där om det inte var för deras generösa bonusar som de hela tiden lockar med. Och det vet de förmodligen om själva, därför fortsätter de pumpa ut "superbonusar" hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att inse att pokerhost är en sajt man skall hålla sig borta ifrån!

 

Inkompetentare support går knappt att hitta, långsamma krångliga uttagsprocesser. INGEN skulle spela där om det inte var för deras generösa bonusar som de hela tiden lockar med. Och det vet de förmodligen om själva, därför fortsätter de pumpa ut "superbonusar" hela tiden.

 

För mig har supporten fungerat ypperligt, inget att klaga på där.

 

Uttagsprocessen har också den fungerat bra. Har tagit ut och satt in med Neteller ett flertal gånger utan problem, har dessutom provat bank wire och det fungerade också väldigt bra.

 

Precis som du säger så har de väldigt många, stora och bra bonusar. 10x dealt är inte vanligt hos prima längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

 

Detta var klantigt skött av supporten det håller jag med om. Vi har x antal fria uttag för våra spelare per vecka, normalt ett fritt uttag. Men om du vill ta ut mer än 2500 dollar på en gång så måste vi visserligen betala i portioner om 2500 men det sker samtidigt och det räknas som ETT uttag givetvis. Trist att höra att du tycker vi är så kassa, vet inte vad som hänt i ditt fall. Men våra uttagsregler är väldigt enkla och efter strulet med Neteller var fixat så är det ingen som fått vänta mer än ett par dagar. Undantaget kan vara om insättning gjorts via CC då vi begär dokument som verifierar insättningen, denna procedur gör vi dock max 2 ggr, när vi skapat en relation med kunden kräver vi inte detta längre. Detta är standard överlag i branschen.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att inse att pokerhost är en sajt man skall hålla sig borta ifrån!

 

Inkompetentare support går knappt att hitta, långsamma krångliga uttagsprocesser. INGEN skulle spela där om det inte var för deras generösa bonusar som de hela tiden lockar med. Och det vet de förmodligen om själva, därför fortsätter de pumpa ut "superbonusar" hela tiden.

 

Du måste ha en fruktansvärd otur när du är i kontakt med Pokerhost. Det är bara att beklaga!

 

1. Deras support fungerar alldeles utmärkt för mig och så är de trevliga på köpet.

2. De har även två svenska Managers som man bara kan ge beröm till. Magnus och Henrik heter de. Skulle du få problem med nåt, så löser de det.

3. Och som du säger - deras bonusar finns det inte många som kan klaga på.

 

För övrigt gjorde jag ett uttag till Neteller igår kväll vid 23-tiden. När jag kollade mitt Netellerkonto i morse så var pengarna redan där. Ganska okej, tycker jag.

 

Så mitt omdöme om Pokerhost...

 

Kanonsida rakt av!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan Magnus,

 

Jag undrar villken dag som är den sista dagen

att requesta Bonanza bonus ? Är det den

28 eller går det bra att starta den 29 ?

Skulle vara skönt att kunna börja på

fredag om det är möjligt.

 

Med vänliga hälsningar

 

Magnus

 

Du får nog snabbare svar om du frågar live-chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

sista dagen för bonanzan är 29e februari.

 

Sedan vill jag bara göra ett klargörande med anledning av som skett med ett antal MicroGaming skins tidigare i veckan. PokerHost är på inget sätt inblandade i detta, varför dessa har blivit utkastade kan man bara spekulera i.

 

Men hos oss sitter våra kunder säkert och givetvis även kunders pengar.

 

mvh

 

magnus

 

Hejsan Magnus,

 

Jag undrar villken dag som är den sista dagen

att requesta Bonanza bonus ? Är det den

28 eller går det bra att starta den 29 ?

Skulle vara skönt att kunna börja på

fredag om det är möjligt.

 

Med vänliga hälsningar

 

Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om uttag:

Chat InformationYour request is being processed, please stand by.

Chat InformationYou are now chatting with 'Josh'

Josh: Thank you for contacting PokerHost Support! How can I help you today?

you: hello

Josh: Hi there!!

you: I says that I should contact you regarding a cashout that did not go through

you: account name balabing

Josh: May I have your Security Answer please?

you: XXXXXXXX

Josh: Thanks.

Josh: All our customer are allow to request one payout per week, lat week you already requested one so that was the reason it was denied.

Josh: This week you can request another one.

you: not according to our swedish representative at a forum

you: he says that I can request as many as I wish

you: his name is Magnus

you: calles himself Magnolio at the forum

you: pokerforum.nu

you: site rep

Josh: Yes, you can request as many as you wish but there is a 3% fee.

you: no

you: not according to him

Josh: Well... right now you can your payout.

you: ok

you: but just for your info... you are getting different information

Josh: I am going to send a report to my General Manager.

you: ok

you: have a nice day

Josh: If you have additional questions feel free to contact us again! In fact if you wish you can ask for me and if I am available I will be more than happy to take care of your inquiries. Thank you for choosing PokerHost Support !

 

Vad är det som gäller egentligen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om uttag:

 

 

Vad är det som gäller egentligen??

 

#1: Josh är den mest otrevlige och minst servicemindade personen på deras support. Be alltid om någon annan eller stäng ner. Det gör alltid jag.

 

#2:Dem har olika nivåer. Troligen är du silver ( ? ). Det betyder att du får ett gratis uttag per 7 dagar. Det Magnus talat om innan är att du dock får ta ut hur mycket som helst. Men att det delas ut i 2500 dollars klumpar.Ex, du tar ut 10.000 dollar. Det betalas ut 4x2.500 dollar. Helt gratis. Någon hade fått info om att han bara kunde ta ut 2500 dollar för att sedan tvunget betala 3%. Som sagt, det gäller inte om det är det första uttaget i en 7 dagars period. Tar du ut fler än 1 gng inom den perioden måste du betala 3%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#1: Josh är den mest otrevlige och minst servicemindade personen på deras support. Be alltid om någon annan eller stäng ner. Det gör alltid jag.

 

#2:Dem har olika nivåer. Troligen är du silver ( ? ). Det betyder att du får ett gratis uttag per 7 dagar. Det Magnus talat om innan är att du dock får ta ut hur mycket som helst. Men att det delas ut i 2500 dollars klumpar.Ex, du tar ut 10.000 dollar. Det betalas ut 4x2.500 dollar. Helt gratis. Någon hade fått info om att han bara kunde ta ut 2500 dollar för att sedan tvunget betala 3%. Som sagt, det gäller inte om det är det första uttaget i en 7 dagars period. Tar du ut fler än 1 gng inom den perioden måste du betala 3%.

 

Vart kan man läsa om dessa VIP-nivåer? Vad som krävs för att uppnå det osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prima generellt eller per site?

Skulle verkligen vilja ha en stop-loss funktion i primas klient. För jag är alldeles för envis att sluta i tid själv:) Kan varje enskild site påverka detta eller bör man vända sig till microgaming för att föreslå detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...