Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare gott folk, jag undrar kort och gott om det är några medlemmar som är nere i Australien just nu, jag har bott här sen i September och det är ont om "pokervänner" här nere tyvärr.

Jag har varit en del på Starcity och det är ju dåliga spelare måste jag säga men finner det ändå bekvämare att lira hemma på nätet.

Iaf jag ska dra ner till Melbourne om några veckor till Aussie Millions och undrar om jag kanske kommer träffa på lite svenskar där nere ?

Vore kul att gå ut och ta en bärs och snacka lite bad beat historier hehe.

Skicka PM till mig med MSN eller E-mail eller mobilnummer om ni är eller kommer vara i närheten.

Postad

odman, gissar att du är den gamle wc3 spelaren... vad jag vet så är ju nitemare, leqa, berglah m.m.. på väg till aussie, dock så är dom väl segast i världen så de kommer inte iväg förrän late jan skulle jag tro, men dessa känner du säkert själv!

hoppas du har de bra där,.. peace

Postad

killerwolf, ja det stämmer bra att jag är den gamle wc3 spelaren.

Och det verkar som att mer eller mindre alla av de gamla rävarna nu försörjer sig på poker hehe.

Jag har snackat med bergla men han är som du säger segast i världen på att svara :P

Prizonic, det är precis som du säger fruktansvärda spela och tokhög rake. Senast igår var det en 2000$ plus pott vid bordet jag spelade 500$ max buyin.

Ena snubben hade AK och råkade flippa över sina kort redan på turn när han trodde att motspelaren var all in, men i själva verket satt han med nötstege på turn och hade över 800$ kvar.

spelaren med nötstege gjorde en riktig fin liten "performance" och när rivern blankade så han kallt - Im all in.

Snubben med AK blixtsynade med bara toppar A för att senare motivera sin call med att motståndaren visste vad jag hade för hand och därför var det mer än 50% chans att han bluffade...

Hmmm jag vet inte ja.....

själv backade jag en slant men vann en mkt större slant imorse på nätet så.